هتل اسپیریتو سانتو پالازو استوریکو
امتیاز ما

هتل «اسپیریتو سانتو پالازو استوریکو» (Hotel Spirito Santo Palazzo Storico) واقع در شهر «روویج» کرواسی است. این شهر حدود چهارده هزار نفر جمعیت دارد و در شمال دریای «آدریاتیک»، در ساحل غربی شبه جزیره «ایستری» قرار گرفته و محلی برای طرفداران ماهیگیری است. گروه مترجمان دور و نزدیک آخرین اخبار هتل‌های تازه تاسیس را به اطلاع شما می‌رسانند.

هتل های شهر روویج | کرواسی

یکی از محبوب‌ترین مقصدهای توریستی در کرواسی، هتل‌های مجلل و لوکس این کشور است که بعد از افتتاح هتل اسپیریتو سانتو پالازو استوریکو در شهر روویج غنی‌تر و باارزش‌تر نیز شده است.

ساختمان هتل اسپیریتو سانتو پالازو استوریکو مربوط به سال ۱۹۲۰ است که به دقت بازسازی و تعمیر گشته و یادآوردنده طرز زندگی مردمان شهر روویج  با تاریخ کهن و دیرینه آن شهر می‌باشد. این هتل در تاریخ یک آگوست ۲۰۱۷ افتتاح شد. معماری این هتل بسیار جالب و در نوع خود بی‌نظیر است چرا که در اساس سه خانه به هم چسبیده می‌باشد که با تکنیک‌های طراحی پیچیده‌ای و خاص به هم متصل شده‌اند و باعث ایجاد یک همبستگی کاملا منطبق شده گشته است. البته جالب است بدانید در طول بازگشایی خود تا کنون اشخاص مهمی نیز در آن اقامت داشته‌اند.

هتل های شهر روویج | کرواسی

هتل اسپیریتو سانتو پالازو استوریکو دارای هفت اتاق دونفره بسیار لوکس می‌باشد.

هتل های شهر روویج | کرواسی

طبقه همکف هتل دارای یک رستوران مجلل بوده که در کنارش یک باغچه داخلی تقریبا بزرگ و یک تانکر آب که برای آبیاری باغچه است و ساخته سال ۱۹۶۴ می‌باشد وجود دارد که زیبایی وصف‌ناپذیری را خلق کرده که این موضوع به همراه غذاهای لذیذ مدرن و محلی‌اش باعث می‌شود که شما ترجیح دهید که برای صرف غذا و نوشیدنی به آنجا مراجعه کنید و به رستوران‌های خارج از هتل نروید.

هتل های شهر روویج | کرواسی

وسایل منحصر به فرد این هتل تماما دست‌ساز می‌باشد، مبلمان‌هایی که با تلاش و کوشش سازندگان مشهور کشور کرواسی ساخته شده‌اند و با دقت توسط طراحان حرفه‌ای انتخاب شده است. هر اتاق دارای یک شومینه بوده که در طول فصل سرد زمستان می‌توانید از آن استفاده کنید و از زیبایی‌های این هتل فوق‌العاده لذت ببرید.

برای رزرو هتل می‌توانید به سایت دور و نزدیک مراجعه نمایید.