وگلک برگ | کرواسی
امتیاز ما

اگر از طرفداران طبیعت هستید و قصد دارید به یک اقامتگاه رمانتیک بروید، پیشنهاد ما به شما روستای «وگلک‌برگ» (Vuglec Breg) است. اقامتگاهی با سبکی متفاوت که به طور حتم آرامش اولین چیزی است که برای شما به ارمغان می‌آورد. روستای گردشگری وگلک‌برگ در کشور کرواسی، چهل کیلومتر دورتر از شهر «زاگرب» (Zagreb) و در قلب شهر زیبای «زاگورج» (Zagorje) در بین تپه‌های سبز رنگ آن منطقه واقع شده است. روستایی که مناطق طبیعی زیبایش وصف‌ناپذیر است و شما را بهت‌زده خواهد کرد. ما در مجله دور و نزدیک قصد داریم مکان‌های کمتر شناخته شده دنیا را به شما معرفی کنیم.(بلیط هواپیما را از ما یخواهید)

وگلک برگ | کرواسی

مختصر تاریخچه وگلک‌برگ کرواسی

این منطقه توسط خانواده وگلک ساخته شده چرا که هدف و آرزوی این خانواده این بود که بتوانند میراث نیاکانشان را به یک ارزش پایدار در کرواسی تبدیل کنند و برای رسیدن به این هدف بود که اقدام به ساختن این قطعه کوچک از بهشت نمودند.

وگلک برگ | کرواسی

مشخصات اقامتگاه

زمین این اقامتگاه در تمام منطقه کشیده شده و نزدیک به دوازده هکتار وسعت دارد. برخی از تپه‌های این ناحیه سیصد متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته‌اند که این موضوع این ویژگی را به وجود می‌آورد که شما می‌توانید با قرار گرفتن بر روی نوک قله یکی از تپه‌ها یک منظره باشکوه و خیره‌کننده داشته باشید. منظره‌ای پر از تپه‌های سبز رنگی که بر روی آنها به صورت پراکنده خانه‌ها، کلبه‌ها و کلیساها قرار گرفته است.

این منطقه و تعدادی از خانه‌های محلی که به زبان کرواتی «هیزا» (Hiza) نامیده می‌شود، بازسازی شدند تا بتوانند برای جذب و همچنین ارائه خدمات مناسب به گردشگران قابلیت لازم را داشته باشند، به عنوان مثال یک ساختمان قدیمی به رستوران تبدیل گشته و در کنار آن و در جلوی تاکستان آلاچیق به همراه کباب‌پز، تنور برای پختن نان و بهار خواب ساخته شد

وگلک برگ | کرواسی

امکانات و سرویس‌دهی

در سمت شمالی وگلک‌برگ کرواسی یک طویه اسب، یک دریاچه کوچک، دو زمین تنیس، دو زمین فوتبال پنچ نفره، یک تفریح‌گاه برای کودکان و مسیرهای سرسبز و زیبا برای پیاده‌روی وجود دارد. شما در این مکان می‌تونید به نهایت آرامش و لذت برسید و اگر بخواهیم صادقانه به شما بگوئیم در اینجا دلیل‌های زیادی وجود دارد که باعث متعاقد شدن شما به انتخاب این مقصد رویایی شود. شما می‌توانید در نزدیکی کوه‌ها و در درون دشت‌ها دوچرخه سواری کنید و در اینجا به بازی تنیس، فوتبال، بدمینتون یا والیبال بپردازید، چرا که اینجا فضای کافی برای تمام فعالیت‌های متنوع ورزشی و تفریحی خواهید داشت.

برای رزرو هتل می‌توانید به صفحه اصلی سایت دور و نزدیک مراجعه کنید.