بهترین خطوط هوایی
امتیاز ما

تمام خطوط هوایی دنیا دارای کیفیت و ویژگی‌های مشابه نیستند. برخی از این خطوط هوایی دارای هواپیماهای قدیمی، خدمات مشتریان ضعیف، پرسنلی نابلد و پروازهایی با تاخیرهای زیاد هستند. اما در ادامه این مقاله از خطوط هوایی معروف و محبوب دنیا خواهیم گفت که تجربه سفر را برای مسافران به شدت جذاب و به یادماندنی می‌کنند. با مجله گردشگری دورونزدیک   همراه باشید تا با بهترین خطوط هوایی دنیا آشنا شوید.  قیمت بلیط هواپیما

معروف ترین و بهترین خطوط هوایی

۹٫عمان اِیر Oman Air

هواپیماهای باکیفیتی که در پروازهای عمان‌ایر استفاده می‌شود، آن را به گزینه‌ای بی‌نظیر برای سفر کردن به نقاط مختلف دنیا بدل کرده است. عمان‌ایر، در کلاس‌های مختلف پرواز به مسافران، خدمات قابل‌توجه ارائه می‌کند و باید بدانید که حتی در پروازهای اکونومیک هم صندلی‌های هواپیماهای عمان ایر بسیار باکیفیت و راحت هستند.

عمان اِیر Oman Air

۸٫تای‌اِیر Thai Airways

تای‌ایر هم یکی از خطوط هوایی بسیار معروف و محبوبی است که مسافران را از سفر کردن راضی و شاد به مقصد می‌فرستد. فرایند مدیریت تجربه مشتری در این شرکت بسیار قوی است. به صورتی که از لحظه خرید بلیت تا رسیدن به مقصد مورد نظر، مسافران در رفاه و آسودگی به سر می‌برند. زیرا فرایندهای تعامل با مشتریان بسیار سریع و موثر است.

تای‌اِیر Thai Airways

۷٫لوفت‌هانزا Lufthansa

لوفت‌هانزا از بهترین خطوط هوایی دنیا در اروپاست. پرسنل به شدت خبره، تفریحاتی که در طول پرواز برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود، راحتی صندلی‌ها و فضای هواپیما و… باعث شده تا از این خط هوایی در فهرست بهترین‌ها یاد شود. طولانی ترین پرواز های جهان ۲۰۱۹

لوفت‌هانزا Lufthansa

۶٫کره‌ای‌یَن ایر Korean Air

این خط هوایی که شرکتی کره‌ای در سئول است در گذشته‌ها، سوابق مناسبی نداشته و حوادثی گربیان‌گیر پروازهای آن بوده اما با تغییر مدیریت، سال‌هاست که در شمار بهترین خطوط هوایی دنیا قرار می‌گیرد. این شرکت کره‌ای توانسته است با رعایت استانداردها و کیفیت‌های بین‌المللی، گذشته‌های ناموفق خود را از ذهن مسافران پاک کند.

کره‌ای‌یَن ایر Korean Air

۵٫خط هوایی امارات Emirates

این شرکت هوایی در دوبی قرار دارد. خط هوایی امارات با وجود سابقه نه چندان زیادی که در این حوزه دارد در میان بهترین‌های دنیا قرار می‌گیرد. یکی از شاخصه‌های این خط هوایی، در نظر گرفتن وسایل لازم مانند فیلم و موسیقی برای سرگرم کردن مسافران در طول سفر است.

خط هوایی امارات Emirates

۴٫خطوط هوایی مالزی Malaysia Airlines

خطوط هوایی مالزی از جمله برترین خطوط هوایی دنیا هستند اما باید خاطر نشان کرد که در سال‌های اخیر، وقایعی مانند ناپدید شدن هواپیمای این شرکت و ماجراهای پیرامون آن کمی شهرتش را خدشه‌دار کرده است. مدیریت این شرکت همچنان در حال به کارگیری استراتژی‌هایی است که با ایجاد رضایت در مشتریان به ارتقای تصویر این برند می‌انجامند. شرکت های هواپیمایی از کودکان چگونه پذیرایی می کنند

خطوط هوایی مالزی Malaysia Airlines

۳٫خطوط هوایی آسیانا Asiana Airlines

خطوط هوایی آسیانا هم مانند خطوط هوایی مالزی دچار بدشانسی و حوادثی نامطلوب در طول فعالیت خود شده است. این شرکت در یکی از پروازهای خود شاهد بروز حادثه‌ای در فرودگاه بین‌المللی سان‌فرانسیسکو بود. البته با وجود این وقایع، همچنان از این شرکت به خاطر پرسنل بسیار قوی و کاردان و صندلی‌های به شدت راحت یاد می‌شود.

خطوط هوایی آسیانا Asiana Airlines

۲٫خطوط هوایی قطر Qatar Airways

خطوط هوایی قطر، یکی از بهترین‌های دنیاست و اصلا نیاز به معرفی ندارد. خدماتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد و فراهم کردن امکان استفاده از تلفن‌ها و وسایل هوشمند روی صفحات اختصاصی که برای هر شخص در نظر گرفته می‌شود در کنار پرسنل باتجربه، پذیرایی خوب و درجه بالای امنیت باعث شده تا در زمره بهترین‌ها جای بگیرد. البته باید ذکر کرد که پروازهای این خط هوایی در زمینه نظم زمان‌بندی، کمی دچار ایراد هستند که آن هم به واسطه شلوغی همیشگی فرودگاه دوحه است. هواپیمایی امارات یا قطر

خطوط هوایی قطر Qatar Airways

۱٫خطوط هوایی سنگاپور Singapore Airlines

امکانات بی‌نظیری که در اختیار مسافران کلاس‌های پرواز عادی خطوط هوایی سنگاپور قرار می‌گیرد بسیار شبیه خدماتی است که بیشتر خطوط هوایی در اختیار مشتریان خود در کلاس‌های سطح یک پرواز قرار می‌دهند. امکاناتی مانند دسترسی به تلویزیون و خدمات رفاهی دیگر این شرکت را در میان بهترین‌ها معرفی می‌کند.

خطوط هوایی سنگاپور Singapore Airlines