فرودگاه بیلی بیشاپ Billy Bishopبهترین فرودگاه های جهان
امتیاز ما

فرودگاه بیلی بیشاپ تورنتو Billy Bishop امسال موفق به کسب عنوان بهترین فرودگاه های جهان شد. این فرودگاه محلی که در آب‌های دریاچه‌ی آنتاریو واقع شده، طبق نظرسنجی «اسکای‌ترکس» (Skytrax) که بیش از ۱۴ میلیون مسافر در آن شرکت داشتند، برای بار ششم به عنوان یکی از بهترین فرودگاه های جهان انتخاب شده است. با مجله‌ی گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا با درباره‌ی فرودگاه بیلی بیشاپ تورنتو Billy Bishop بیشتر بدانید. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

فرودگاه بیلی بیشاپ Billy Bishop،بهترین فرودگاه های جهان

فرودگاه بیلی بیشاپ Billy Bishop

جوایز سال ۲۰۱۹ توسط میلیون‌ها پرسشنامه درباره‌ی ۵۵۰ فرودگاه از بیش از ۱۰۰ کشور جهان مشخص می‌شوند. در یک بررسی مستقل مسافران فرودگاه بیلی بیشاپ را با ۳۹ شاخص ازجمله دسترسی راحت به پایانه‌ها، سرعت در چک کردن مدارک و کارمندان حرفه‌ای به عنوان فرودگاه برتر انتخاب کردند.

«جفری ویلسون» مدیرعامل پورتس تورنتو (PortsToronto)، مالک و مدیر اجرایی فرودگاه بیلی بیشاپ در این باره گفته است:« انتخاب فرودگاه بیلی بیشاپ Billy Bishop به عنوان یکی از بهترین فرودگاه های جهان توسط اسکای‌ترکس، آن هم برای ششمین بار متوالی برای ما و همکاران‌مان باعث افتخار است و نشان دهنده‌ی تعهد ما در ارائه‌ی بهترین خدمات مشتریان در فرودگاه بیلی بیشاپ است.» این رتبه‌بندی بین‌المللی، نشان می‌دهد این فرودگاه تا چه اندازه به مشتریان خود خدمات‌رسانی انجام می‌دهد و تا چه اندازه باعث مطرح شدن بیشتر تورنتو در جهان می‌شود.

فرودگاه بیلی بیشاپ تورنتو Billy Bishop به سبب خدماتش چندین بار توسط انجمن بین‌المللی فرودگاه‌ها (ACI) در میان فرودگاه‌های برتر جهان و آمریکای شمالی قرار گرفته است. همچنین به عنوان چهارمین فرودگاه برتر جهان توسط (Condé Nast Traveler) انتخاب شده و پنج سال متوالی در میان فهرست ده فرودگاه برتر پرایوت فلای (Private Fly) به عنوان زیباترین فرودگاه‌های جهان قرار گرفته است. چند ساعت قبل در فرودگاه باشیم

فرودگاه بیلی بیشاپ تورنتو Billy Bishop

فرودگاه بیلی بیشاپ Billy Bishop فرودگاه بیلی بیشاپ تورنتو

فرودگاه بیلی بیشاپ Billy Bishop به بیش از ۲۰ شهر در کانادا و ایالات متحده خدمات رسانی می‌کند. از طریق خطوط هوایی این فرودگاه امکان سفر به بیش از ۸۰ مقصد بین‌المللی وجود دارد. این فرودگاه یک دروازه‌ی بین‌المللی محسوب می‌شود و نقش کلیدی در اقتصاد تورنتو ایفا می‌کند. علت این اهمیت تولید بیش از ۴۷۰ میلیون دلار تولید ناخالص ملی در هر سال و پشتیبانی از ۴۷۴۰ شغل است که ۲۰۸۰ شغل از این میان به مستقیما به فرودگاه ارتباط دارند.

فرودگاه بیلی بیشاپ به دلیل خدمات منحصربه‌فردش شهرت دارد. خدمات مشتریان، کارکنان حرفه‌ای و عناوین و جوایز داخلی و بین‌المللی که به‌دست آورده است از دیگر دلایل این شهرت هستند. فرودگاه های برتر جهان

درباره جوایز بهترین فرودگاه های جهان اسکای ترکس Skytrex

جوایز بهترین فرودگاه های جهان، یکی از معتبرترین روش‌های تقدیر از فرودگاه‌های جهان است. این جایزه پس از بزرگ‌ترین نظرسنجی جهانی درباره‌ی فرودگاه‌ها که مسافرانی از سراسر جهان در آن شرکت داده می‌شوند به برترین فرودگاه‌ها اهدا می‌شود. فرایند شرکت در این نظرسنجی یک فرایند مستقل و رایگان است.