شرکت‌های هواپیمایی مسافران کوچک
امتیاز ما

این روزها شرکت‌های هواپیمایی توجه بیشتری به مسافران کوچک خود نشان می‌دهند؛ هم برای خشنود کردن پدر و مادرها و هم برای خوشحال کردن کودکان در مدت طولانیِ پرواز. شرکت‌های هواپیمایی همیشه به دنبال راه‌هایی برای رضایت مشتریان خود هستند. در این رقابتِ بی‌پایان، شرکت‌های هواپیمایی ، بخصوص شرکت‌های بین‌المللی، توجه خود را بیشتر به سمت مسافران کوچک برده‌اند و امکانات زیادی ازجمله اسباب‌بازی، لوازم بهداشتی کودکان، غذا و لوازم سرگرمی برای کودکان و والدین‌شان فراهم می‌کنند. با مجله‌ی دور و نزدیک همراه باشید تا با نحوه‌ی پذیرایی شرکت‌های هواپیمایی بزرگ از کودکان بیشتر آشنا شوید. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

اقدامات شرکت هواپیمایی امارات برای کودکان

 شرکت‌های هواپیمایی

یکی از اقداماتی که شرکت هواپیمایی امارات به‌تازگی در میان امکانات خود قرار داده، یه «بسته‌ی کودکان» است که مسافران کوچک این هواپیما به محض سوار شدن آن را دریافت می‌کنند. این بسته حاوی یک کیف یا ظرف غذا با طرحِ سفر، یک کتاب نقاشی با ماژیک و یک پروژه‌ی کاردستی مانند «اوریگامی» است. کودکانی که سن بیشتری دارند، یک کوله‌پشتی با طرح حیوانات و یک مجله‌ی مسافرت دریافت می‌کنند. به نوزادان و کودکان نوپا هم عروسک‌های حیوانات مختلفی مانند فیل یا تمساح داده می‌شود.  تفاوت بیزنیس و اکونومی

به علاوه، شرکت هواپیمایی امارات یک منوی جداگانه و متنوع برای کودکان دارد. فیله‌ی مرغ و انواع پاستا و ماکارونی ازجمله‌ی این غذاها هستند که در ظروف رنگارنگی سرو می‌شوند. به منظور گرسنه نشدن کودکان تا وعده‌ی بعدی غذایی، از آن‌ها با اسنک‌های مختلف، شیرینی و میوه‌های خرد شده پذیرایی می‌شود.

اقدامات شرکت هواپیمایی قطر ایرویز برای کودکان

 شرکت‌های هواپیمایی

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز هم بسته‌ای جالب برای کودکان در نظر گرفته است. محتویات این بسته شامل مداد شمعی، کتاب‌های نقاشی، برچسب و پازل است. نوزادان عروسک‌ و کتاب‌های مخمل دریافت می‌کنند. این ایرلاین یک سرگرمی جدید هم برای کودکان معرفی کرده است. این سرگرمی شامل تعداد زیادی فیلم‌های خانوادگی است که هر ماه با فیلم‌های مختلف بروزرسانی می‌شود. تلویزیون کودکان که دارای کانال‌های «دیزنی»، «کارتون نت‌ورک» و «بیبی تی‌وی» است از دیگر سرگرمی‌هایی است که شرکت هواپیمایی قطر ایرویز برای کودکان درنظر گرفته است. طولانی‌ترین سفرهای هواپیمایی دنیا کدامند؟

اقدامات شرکت هواپیمایی کانتاس برای کودکان

 شرکت‌های هواپیمایی

شرکت هواپیمایی کانتاس هم بسته‌ای شامل کتابِ کار، پازل، بازی با کلمات و یک «اِچ اِ اِسکِچ» که نخته‌ای برای نقاشی است برای کودکان در نظر گرفته است. در برخی از پروازهای بین‌المللی، مسافران کوچک می‌توانند جوراب‌های رنگارنگ و ضدعفونی شده دریافت ‌کنند که می‌توانند در طول پرواز آن‌ها را به‌پا کنند. بهترین ایرلاین جهان در سال ۲۰۱۸ کدام است؟

اقدامات شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین برای کودکان

شرکت‌های هواپیمایی

شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین پیشنهادهای زیادی برای کودکان دارد. کودکان مسافر سه مجسمه‌ی چوبی به شکل پاندا یا سرباز و یک کوله‌پشتی شامل هدفون کودکان، یک کیت دندانپزشکی، جوراب و کفش راحتی دریافت می‌کنند. به پدر و مادرانی که نوزاد دارند یک بسته شامل تشک تعویض پوشک، کرِم ضد خارش، لوسیون کودک، شامپو و یک بسته دستمال داده خواهد شد. تفاوت پرمیوم کلاس و بیزنس

اقدامات شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز برای کودکان

 شرکت‌های هواپیمایی

کارکنان شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز بر حسب سن کودکانی که مسافران پرواز این شرکت هستند، به آن‌ها اسباب‌بازی می‌دهد. برای مثال، نوزادان بلوک‌های اسباب‌بازیِ مخمل و خردسالان پازل‌های کوچک دریافت می‌کنند. به کودکانی که سن بیشتری دارند، یک بازی فکری «مونوپولی» داده می‌شود. شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز تصمیم دارد هر سه ماه اسباب‌بازی‌ها را تغییر دهد. مسافران کوچک این شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز همچنین می‌توانند از منوی غذایی کودکان  چند نوع غذای مختلف ازجمله همبرگر، سیب‌زمینی سرخ‌کرده، ماهی و سبزیجات و پنکیک و سوسیس سفارش دهند.

اقدامات شرکت هواپیمایی جت بلو برای کودکان

 شرکت‌های هواپیمایی

شرکت هواپیمایی جت بلو به‌تازگی ویدئوهایی مخصوص به کودکان را از «هد اسپسیس» (Headspace) به عنوان بخشی از سرگرمی‌های پرواز قرار داده است. برای مثال، یکی از ویدئوها یک کارتونِ پنج دقیقه‌ای است که به کودکان می‌آموزد چگونه در طول پرواز آرامش خود را حفظ کنند. شرکت هواپیمایی جت بلو همچنین یک بسته‌ی غذایی با طراحیِ مورد پسند کودکان ارائه می‌دهد. خوراکی‌هایی مانند «اِم اند اِم»، «پاپ کورن» و برش‌های گوشت به همراه پنیر پارمزان ازجمله خوراکی‌هایی هستند که در طول پرواز به قیمت ۹ دلار به فروش می‌رسند.  خرید بلیط هواپیما