دلایل سفر به نیوزلند
امتیاز ما

نیوزلند کشوری رویایی و دور از دسترس نیست که فقط بتوانید در خیال خود به آن سفر کنید. راه‌های رفتن به این کشور و بازدید از آن بسیار راحت است با گذشتن از اقیانوس و طی کردن این سفر طولانی شما به سرزمینی زیبا می‌رسید که جاذبه‌های دیدنی منحصربه‌فردی دارد و شما را به حیرت وامی‌دارد. اگر شما برای سفر کردن به این کشور به دنبال دلایل سفر به نیوزلند هستید با مجله‌ی گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا به شما انگیزه‌ای قوی برای این سفر بدهیم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

دلایل سفر به نیوزلند

مناظر بی‌همتا

دلایل سفر به نیوزلند

اگر تاکنون فیلم ارباب حلقه‌ها و یا هابیت را دیده‌اید پس حتما به یکی از اصلی ترین دلایل سفر به نیوزلند ایمان آورده اید. جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر این کشور بدون شک یکی از دلایل سفر به نیوزلند است. جنوب این کشور را کوه‌ها و جنگل‌های سرسبز پوشانده‌اند و شمال آن مملوء از سواحل بی‌نظیر و غارهای برجسته است. اگر می‌خواهید به زیبایی و عظمت این مناظر دیدنی پی ببرید باید از نزدیک شاهد آن باشید تا درک واقعی از این همه جاذبه‌های دیدنی را به‌دست‌آورید.

سفر بی‌دردسر

اگر می‌خواهید به نیوزلند سفر کنید تنها کافیست ویزای این کشور را تهیه کنید، سوار هواپیما شوید و پس از یک پرواز نسبتا طولانی ۱۲ تا ۱۴ ساعته به مقصد برسید. تردد در شهرهای مختلف این کشور نیز به آسانی امکان‌پذیر است و شما با تهیه‌ی یک کارت سفر می توانید از وسایل نقلیه‌ی عمومی استفاده کنید و یا برای خودتان یک ماشین شخصی کرایه کنید. واحدهای پول مورد قبول در این کشور دلار آمریکا، پوند انگلیس و یورو است.

فرهنگ برجسته‌ی مائوری

هیچ کشوری مانند نیوزلند در راستای حفظ ارزش‌ها و فرهنگ‌های پیشینیان خود تلاش نکرده است. در خیابان‌های نیوزلند جملات معروف فرهنگ «مائوری» در تابلوهای خیابان دیده می‌شود و حتی درباره‌ی فرهنگ مائوری برنامه‌های تلویزیونی نیز دارند. جاذبه‌های طبیعی بسیاری نیز در این کشور وجود دارد که شما را با فرهنگ و تاریخ مائوری بیش‌تر آشنا می‌کند. بهترین رستوران های اوکلند نیوزلند

مهمان‌نوازی و برخورد دوستانه

دلایل سفر به نیوزلند

مهمان‌نوازی یکی از خصوصیات بارز مردم این کشور است. در اکثر شهرهای این کشور به هنگام دیدن افراد غریبه به او لبخند می‌زنند و سلام می‌کنند. اگر به یک هتل و یا رستوران در این کشور وارد شوید به احتمال ۹۰ درصد با لبخند از شما استقبال خواهند کرد. مردم این کشور بسیار صمیمی و مودب هستند و این برای کسانی که قصد دارند به نیوزلند سفر کنند نکته‌ی بسیار مثبتی است.

امنیت بالا

دلایل سفر به نیوزلند

باید در نظر داشته باشید که موارد امنیتی مهم در این کشور نیز باید رعایت شود. برای مثال همیشه وسایل ارزشمند خود را در جای مطمئن قرار دهید و مراقب همسایه‌ها باشید و غیره. اگر بخواهیم کشور نیوزلند را با کشورهای دیگر مقایسه کنیم این کشور یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است. شما می‌توانید در بیش‌تر مکان‌های این کشور در شب به راحتی قدم بزنید؛ البته باید از مکان‌های مشکوک و خطرناک دوری کنید و کسانی که تنها سفر می‌کنند بدون نگرانی می‌توانند به تماشای جاذبه‌های دیدنی بروند.

فعالیت‌های تفریحی و هیجان‌انگیز

شما می‌توانید در شهر کویینزتاون به ورزش بانجی‌جامپینگ بپردازید و یا با طناب از کوه‌های شهر اوکلند پایین بیایید. غارنوردی و قایق‌سواری در زوربینگ و شهرهای دیگر امکان‌پذیر است. برای رفتینگ و قایق سواری و جت سواری، پرش از هواپیما و ارتفاع و اسکی، شما می‌توانید همه‌ی این ورزش‌ها را در نیوزلند تجربه کنید. اگر شما به دنبال کشوری هستید که در آن فعالیت‌های ورزشی مختلف انجام دهید و هیجان درونی خود را تخلیه کنید بدون شک نیوزلند بهترین انتخاب برای شماست. خرید بلیط هواپیمای اوکنلد

کسانی که به پیاده‌روی علاقه دارند ناامید نخواهند شد

در شمال و جنوب این کشور مکان‌های بسیار زیادی برای قدم زدن وجود دارد که بین مردم محلی و توریست‌ها بسیار محبوب هستند. شما می‌توانید به کمک یک راهنمای تور و یا به تنهایی به مسیرهای مختلف پیاده‌روی بروید و از گردش در آن لذت ببرید.

هر فصل حرفی برای گفتن دارد

کشور نیوزلند جاذبه‌های دیدنی خاصی دارد که هر کدام در فصلی از سال نمایان می‌شوند. دشت «کاردرونا» در فصل زمستان به یک پیست اسکی فوق‌العاده تبدیل می‌شود و در تابستان مکان مناسبی برای دوچرخه‌سواری در کوه است. در شهر «آروتاون» هم همیشه در فصل پاییز فستیوال‌هایی برگزار می‌شود که در آن سرد شدن هوا را جشن می‌گیرند و در فصل تابستان نیز مردم از سواحل زیبای آن در هوای آفتابی لذت می‌برند.

دلایل سفر به نیوزلند

حیات‌وحش منحصربفرد

پرندگان، دلفین‌ها و بسیاری موجودات دیگر در نیوزلند زندگی می‌کنند. پرندگان معروف کیوی در این کشور به وفور دیده می‌شوند و تورهای خاصی برای بازدید از حیات‌وحش آبی و خشکی برگزار می‌شود. اگر به حیوانات و حیات‌وحش علاقه دارید حیا وحش این کشور می تواند یکی دیگر از دلایل سفر به نیوزلند برای شما باشد چرا که کشور نیوزلند شما را مایوس نخواهد کرد. شما می‌توانید در تورهای غواصی در جزایر مختلف این کشور شرکت کنید و از دیدن موجودات زیر آب‌ها لذت ببرید.