رستوران‌های آوکلند نیوزلند
امتیاز ما

وقتی که در بزرگ‌ترین شهر نیوزلند هستید کارهای بسیاری هم برای انجام دادن خواهید داشت. ولی باید در میان تمامی این تفریحات هیجان‌انگیز زمانی را به صرف غذا اختصاص دهید. برای اینکه با خیال راحت رستوران مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنید و در آنجا غذای دلخواه خود را بخورید با مجله گردشگری دور و نزدیک  همراه باشید تا شما را با بهترین رستوران‌های آوکلند نیوزلند آشنا کنیم.  خرید بلیط هواپیما

بهترین رستوران‌های آوکلند – نیوزلند

رستوران کوکورو

رستوران‌های آوکلند نیوزلند

نام این رستوران در زبان ژاپنی به معنای قلب و روح است و کاملا اولویت‌هایش در جذب مشتری از نام آن پیداست. این رستوران که در خیابانی آرام واقع شده است فضایی بسیار دلنشین دارد. ماهی سرو شده در این رستوران بی‌نهایت تازه است. تجربه‌ی صرف غذا در این رستوران با رستوران‌های دیگر تفاوت دارد زیرا طراحی متفاوتی دارد. در این رستوران تنها چهل نفر می‌توانند به صرف غذا بپردازند. صندلی‌هایی که در کناره‌های دیوار قرار دارند و یک میز که در وسط رستوران قرار دارد به این محیط فضای گرم و جالبی داده است.

رستوران کازادور

رستوران‌های آوکلند نیوزلند

یکی از بهترین بهترین رستوران‌های آوکلند رستوران کازادور است. در این رستوران می‌توانید سر حیوانات و پرندگان تاکسیدرمی‌‌ شده را در همه جای آن ببینید. شعار آنها اینست که شکار کنید، جمع کنید و بخورید. گزینه‌های موجود در این رستوران با غذاهایی که معمولا می‌خورید تفاوت دارند و شما نمی‌توانید غذاهای این رستوران را از فروشگاه‌های محلی تهیه کنید. شاید به سختی بتوانید غذایی را انتخاب کنید ولی همه‌ی این غذاها خوش‌طعم و بی‌نظیر هستند. مهاجرت به نیوزلند

رستوران دیپو

رستوران‌های آوکلند

سریعترین رستوران‌های آوکلند رستوران دیپو است . همه چیز در این رستوران خیلی سریع حاضر می‌شود و غذاها طعم بی‌نظیری دارند. غذاهای این رستوران با استفاده از مواد اولیه‌ی فصلی تهیه می‌شوند و بر روی ذغال یا آتش طبخ می‌شوند. از آنجایی که این رستوران مخصوص صدف خوردن است از ادب به دور است که غذای خود را با یک پیش‌غذای کوچکی از صدف شروع نکنیم. برای صرف غذا در این رستوران نیازی نیست از قبل جایی رزرو کنید و سرویس‌دهی نیز به قدری حرفه‌ای و سریع است که زمان زیادی را معطل نخواهید ماند.

رستوران اوربیت ۳۶۰

رستوران‌های آوکلند

این رستوران که بر فراز طبقه‌ی هفتاد و دوم برج معروف آسمان قرار دارد یکی از بهترین تجربه‌های صرف غذا در شهر آوکلند است. بهتر است برای صرف غذا در این رستوران از قبل رزرو نمایید تا بتوانید با خیال راحت از منظره‌ی زیبای آن لذت ببرید. این رستوران همه روزه برای صرف نهار و شام باز است و در آخر هفته‌ها نیز عصرانه سرو می‌کند.  بهترین کشورها برای زندگی

رستوران کاشا

رستوران‌های آوکلند

همه‌ی ما در ذهن خود تصوراتی از تجربه‌ی صرف غذا در یک رستوران هندی را داریم. در این رستوران شما می‌توانید از طعم بی‌نظیر کاری لذت ببرید و بعد از صرف غذا دسری خنک میل کنید تا غذای شما هضم شود. در این رستوران غذاهای هندی با ترکیبی از تزئینات مدرن برای مشتریان سرو می‌شود.

کافه‌ فرانسوی

رستوران‌های آوکلند

این کافه که مدیریت آن را یک زن و شوهر به عهده دارند جوایز بسیاری را هم در نیوزلند و هم در سطح جهان کسب کرده است. غذا و فضای این رستوران بسیار دلنشین و عالی است و تجربه‌ای به یاد ماندنی را به شما هدیه می‌کنند. در این رستوران غذاهایی از جمله خرچنگ دریایی تا گوشت اردک برای مشتریان سرو می‌شود.

رستوران بادوزی

رستوران‌های آوکلند نیوزلند

این رستوران از تکنیک‌های فرانسوی در آشپزی استفاده می‌کند. در این رستوران شما می‌توانید طعم بهترین غذاهای ایتالیایی را بچشید. صندلی‌های چرمی و میزهای چوبی این رستوران فضایی اروپایی به آن می‌دهند و سرویس‌دهی و غذای آن نیز یکی از بهترین‌ها در شهر آوکلند است.

رستوران The Grove

رستوران‌های آوکلند

اگر می‌خواهید سالگرد یا تولد خود یا عزیزانتان را جشن بگیرید این رستوران گزینه‌ی بسیار مناسبی است. این رستوران برای مراسم‌های شما برنامه‌‌ریزی می‌کند و بهترین سرویس‌دهی را به مهمانان شما ارائه می‌دهد. این رستوران که غذاهای الهام گرفته از آشپزی فرانسوی را به شما ارائه می‌دهند و فضای آن بسیار زیبا و دلنشین است.

رستوران The Ponsonby Road Bistro

این رستوران یکی از رستوران‌های آوکلند است که همیشه شلوغ است و مشتریان زیادی دارد. منوی این رستوران هر چند هفته یکبار تغییر می‌کند و شما همیشه می‌توانید در اینجا غذای جدیدی را امتحان کنید. این رستوران یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید با دوستان خود بروید و از فضای آن لذت ببرید. خرید بلیط هواپیمای اوکنلد

هشت رستوران در کوردیس

این رستوران که در هتل «لانگهام» واقع شده است دارای هشت آشپزخانه‌ی مختلف است و نام آن نیز به همین دلیل است. هر یک از آشپزخانه‌های این رستوران غذاهای متفاوتی طبخ می‌کنند و از غذاهای گریل تا غذاهای دریایی و سوشی در این رستوران یافت می‌شود.

رستوران‌های آوکلند