خاص ترین سواحل پرتغال
امتیاز ما

در میان جاذبه‌های توریستی کشور پرتغال سواحل زیبای متعددی نیز وجود دارد که بسیاری از مردم از وجود آن‌ها خبر ندارند. تنها کافی است در گوگل جست‌وجو کنید و شهرهایی که این ساحل‌ها در آن‌ها قرار دارند را پیدا کنید. اگر می‌خواهید با سواحل زیبا و آرام کشور پرتغال آشنا شوید با مجله‌ی گردشگری دور و نزدیک همراه باشید.  بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

خاص ترین سواحل پرتغال

پرایا دا بالیرا

خاص ترین سواحل پرتغال

این ساحل زیبا در نزدیکی «سسیمبرا» قرار گرفته است و اطراف آن را صخره‌ها و سواحل سنگی پوشانده است. شاید این ساحل موردپسند همه نباشد ولی برای کسانی که به دنبال ساحل آرام و خلوت برای پیاده‌روی هستند این مکان بسیار مناسب است.  خرید بلیط هواپیما تهران مادریا

پرایا دا فرنکیا

خاص ترین سواحل پرتغال

این ساحل یکی از سواحلی است که کمتر کسی آن را می‌شناسد و برای تفریح خانوادگی مکان بسیار مناسبی است. طبیعت آرام این ناحیه آن را به یکی از بهترین سواحل برای قایق‌سواری و موج‌سواری تبدیل کرده است.

پرایا د بناژو

خاص ترین سواحل پرتغال

این ساحل یکی از محبوب‌ترین و هیجان‌انگیزترین سواحل پرتغال است زیرا دارای غارهای بسیار زیبایی است که در نزدیکی دهکده‌ی ماهیگیری «بناژو» قرار گرفته است. بناژو یکی از آرام‌ترین و خلوت‌ترین سواحل پرتغال برای تفریح است زیرا اطراف آن را صخره‌های شیب‌دار احاطه کرده است و دسترسی به آن زیاد آسان نیست. معر.ف ترین غذاهای سنتی پرتغال

پرایا دا هوشا

این ساحل زیبا به مراکز توریستی شهر نزدیک است و دارای کافه‌ها و رستوران‌های متعددی است که بسیار به هم نزدیک هستند. این ساحل به دلیل وجود امکانات رفاهی زیاد و زیبایی بی‌نظیرش به یکی از بهترین تفریحگاه‌های ساحلی منطقه‌ی آلگاروه تبدیل شده است.

پرایا دا مارینیا

خاص ترین سواحل پرتغال

این ساحل در ناحیه‌ی «لاگوئا» قرار گرفته است و یکی از سواحل بسیار زیبای کشور پرتغال است که با صخره‌های متعدد و شن‌های نرم احاطه شده است. دسترسی راحت به این ساحل باعث شده است که یکی از شلوغ‌ترین سواحل پرتغال باشد. آب‌های آرام این ناحیه برای شناکردن بسیار مناسب هستند. اگر به این ناحیه می‌روید حتما لوازم شنا و غواصی و کرم‌های ضد‌آفتاب خود را نیز فراموش نکنید.

پرایا زامبوژیرا دومار

خاص ترین سواحل پرتغال

سواحل آرام این ناحیه مکان مناسبی برای استراحت و قدم‌زدن است. در اطراف این ساحل یک پارک طبیعی نیز وجود دارد که می‌توانید در آن مکان نیز به تفریح بپردازید. زیبایی منحصربه‌فرد این منطقه سبب شده است که این ساحل یکی از زیباترین سواحل پرتغال باشد.

پرایا دا نازاره

این ساحل که در پرتغال مرکزی قرار دارد یکی از محبوب‌تریت سواحل این کشور برای موج‌سواری است. افرادی که به هیجان و ماجراجویی علاقه دارند حتما باید به این ساحل بروند زیرا این ساحل دارای موج‌های عظیم است و بزرگ‌ترین موج‌هایی که بر روی آن‌ها سواری شده است در این ناحیه ثبت شده‌اند. بهترین زمان برای رفتن به ساحل نازاره فصل بهار و پاییز است زیرا هوا در این فصول خیلی خوب است و نسبت به فصول دیگر نیز ساحل خلوت‌تر است. در اطراف این ساحل رستوران‌های متعددی نیز وجود دارند. اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید حتما به این رستوران‌ها سر بزنید و از طعم بی‌نظیر غذاهای آن لذت ببرید. جاذبه های گردشگری پرتغال

شبه‌جزیره ترویا

خاص ترین سواحل پرتغال

سواحل این شبه‌جزیره با شن‌های نرم سفید پوشاند شده است و آب‌های درخشان و فیروزه‌ای اطراف آن به آن زیبایی دوچندانی بخشیده است. اگر به دلفین‌ها علاقه دارید در اطراف این ساحل می‌توانید به راحتی آن‌ها را مشاهده کنید و لذت ببرید. طول این ساحل حدودا هیجده کیلومتر است و از کومپورتا تا سادو ادامه دارد. زیبایی و جذابیت خیره‌کننده‌ی این ساحل چشم هر بیننده‌ای را به خود مجذوب می‌کند.

پرایا دو گینشو

این ساحل یکی از سواحل بکر و دست‌نخورده‌ی کشور پرتغال و در نزدیکی لیسبون است که بین کوه‌ها قرار گرفته است. ساحل گینشو بین مردم محلی محبوبیت خاصی دارد. این ساحل برای موج‌سواری بسیار مناسب است. کسانی که به طبیعت علاقه دارند و دارای وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی هم هستند باید حتما از این مکان دیدن کنند. خرید بلیط هواپیما تهران لیسبون.

پرایا دا میرامار

این ساحل زیبا و آرام در شمال کشور پرتغال قرار دارد و مکانی بسیار جادویی و زیبا است. در این ساحل یک عبادتگاه مسیحی نیز قرار دارد و معمولا جمعیت کمی در اطراف آن به چشم می‌خورند. اگر در هنگام غروب به این ساحل بروید از دیدن منظره‌ی بی‌نظیر آن شگفت‌زده خواهید شد.  غذای سنتی پورتو

خاص ترین سواحل پرتغال

پرایا فورموزا

این ساحل یکی از بهترین سواحل  پرتغال است که در «سانتا ماریا» قرار دارد. یکی از ویژگیهای این ساحل شن‌های زرد و سفید آن است که چشم‌انداز زیبایی در میان تپه‌های سبز و آب‌های فیروزه‌ای رنگ دارد.

خاص ترین سواحل پرتغال