بهترین کافی شاپ های بالی
امتیاز ما

للقهوه برای مردم بالی اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل کافی‌شاپ‌های بسیار خوبی در بالی وجود دارند. گردشگران و مردم محلی بالی برای نوشیدن قهوه، دورهمی با دوستان، استراحت و حتی کار به کافه‌ها می‌روند. با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا با برخی از بهترین کافی شاپ های بالی آشنا شوید. خرید ارزان بلیط هواپیما

بهترین کافی شاپ های بالی در اندونزی

کافه استودیوی سنیمان

«سِنیمان» در زبان اندونزیایی به معنای «هنرمند» و نام کافه‌ای هنری در بالی است. دانه‌های قهوه در داخل همین کافه رُست می‌شوند. این کافه رستوران دارای منوی متنوعی از غذاهای آمریکایی، اروپایی و اندونزیایی است. افرادی که عاشق قهوه هستند برای نوشیدن قهوه‌های عالیِ این کافه به آن سر می‌زنند. یکی دیگر از عواملی که باعث جذب مردم به این کافه می‌شود، فضای جالب و زیبای آن است.

بهترین کافی شاپ های بالی

ریوالور اسپرسو

برخی از مردم عقیده دارند که «ریوالور اسپرسو» بهترین کافه در منطقه‌ی «سمیناک» در بالی است. این کافه به دلیل ویژگی‌های خوبش نقدهای مثبتی دریافت کرده است. مردم محلی و گردشگرانی که به قهوه علاقه دارند، از قهوه‌های این کافه بسیار تعریف می‌کنند. این کافه موفق شده در منطقه‌ی شلوغی مانند سمیناک به شهرت برسد. ریوالور اکسپرسو یک کافه با سبک آمریکایی است که فضایی هنری با نورپردازی زیبا دارد.

بهترین کافی شاپ های بالی

هانگری برد

این کافه در میان افرادی که به قهوه علاقه دارند محبوبیت زیادی دارد. در این کافه قهوه‌های باکیفیت از سراسر اندونزی رُست، دَم و سرو می‌شوند. به‌علاوه، «هانگری برد» دارای فضایی زیبا و آرامش‌بخش است و می‌توانید تمام روز را در آن‌جا سپری کنید. این کافه در شهر «کانگگو» واقع شده و فضای مدرن و هیپیِ‌ آن جوان‌های زیادی را به خود جذب می‌کند. در این کافه غذاهای خوشمزه‌ای برای صبحانه و ناهار سرو می‌شود. جاذبه­ های دیدنی اوبود

آنومالی کافی

این کافه در همه‌ی شعبه‌هایش بسیار محبوب است؛ چه در کلان‌شهر جاکارتا، شهر فرهنگی «یوبود» و «کوتا». این کافه قهوه‌های باکیفیتی را سرو می‌کند. این قهوه‌ها از سراسر اندونزی به این کافه آورده می‌شوند.

کُرنر هاوس

کافه «کُرنر هاوس» در یکی از محله‌های پرانرژی و زیبای «سِمیناک» قرار گرفته است. این کافه به عنوان یکی از مکان های مورد علاقه‌ی مردم برای استراحت و گذراندن اوقاتی آرامش‌بخش تبدیل، خوردن صبحانه‌ای خوشمزه و نوشیدن قهوه تبدیل شده است. علاوه‌بر نوشیدنی‌های متنوعی که بر پایه‌ی قهوه تهیه می‌شوند، در کرنر هاوس می‌توانید انواع چای و غذاها را میل کنید. بازدیدکنندگان می‌توانند در محیط داخل یا در فضای باز بنشینند و از نور گرم بالی لذت ببرند. این کافه رستوران، کافه‌ای با سبک آمریکایی و اروپایی است. سوغاتی هایی که می توانید از بالی بخرید

موس اسپرسو بار

بهترین کافی شاپ های بالی

این کافه رستوران که کافه‌ای با سبک اروپایی آمریکایی است، یکی از کافه‌های محبوب بالی محسوب می‌شود. علاوه‌بر بوی خوش قهوه‌ای که از این کافه به مشام می‌رسد، محیط هیپستر و پرانرژی آن جوانان زیادی را به خود جذب می‌کند. این کافه به دلیل طراحی داخلی زیبا و لَته آرت‌های بی‌نظیرش شهرت زیادی دارد.

سوکا اسپرسو

کافه «سوکا اسپرسو» کافه‌ای با سبک آمریکایی است که در لیست بهترین کافی شاپ های بالی قرار گرفته. گردشگران اغلب به دلیل قهوه‌های بسیار خوب، خدمات عالی و کارکنان مودب به این کافه می‌روند. قهوه‌های این کافه بدون نقص هستند و همراه با خوراکی‌ها و غذاهای خوشمزه سرو می‌شوند. کافه سوکا اسپرسو در ساحلی در محله‌ی «اولوواتا» قرار گرفته است. فضای مینیمال این کافه آن را به مکانی مناسب برای استراحت و گذراندن اوقاتی آرامش‌بخش در ساحل تبدیل ساخته است.