هواپیمایی امارات را بیش‌ تر بشناسید
امتیاز ما

در ادامه‌ی مطلب هواپیمایی امارات، یکی از بهترین ایرلاین‌ های جهان در سال ۲۰۱۷ می‌خوانید:

کارشناسان روش مدیریتی این شرکت را رمز پیشرفت و سودآوری آن می‌دانند. مدیریت این شرکت بر عهدهٰ‌ی یک بریتانیایی ۷۷ ساله به نام «موریس فلاناگان» و تیم خارجی آن است. اصول ساده‌ای که شرکت امارات دارد، باعث پیشی گرفتن آن از سایر رقبا شده است. این اصول عبارتند از:۱-صرفه جویی؛ که باعث شده که هزینه‌های اضافی آن به میزان زیادی کاهش یابد.

  •  عضو نبودن در هیچ‌یک از کارتل‌های هوایی؛ عضویت در این کارتل‌ها گرچه مزایایی چون افزایش تعداد مسافر را دارد، اما اعضا باید حق عضویت بالایی نیز پرداخت کنند.
  •  استفاده از هواپیماهای پهن پیکر؛ این عامل سبب شده که هواپیماها در هر پرواز مقدار زیادی بار اضافی هم حمل کنند که در کل باعث افزایش درآمد و سود می‌شود.
  •  استفاده از هواپیماهای نو؛ این امر در کاهش مصرف سوخت هواپیماها تاثیر زیادی دارد.
  •  قرار گرفتن مقر اصلی شرکت در دبی؛ که این امکان را فراهم می‌کند تا از موقعیت جفرافیایی خاص این منطقه برای حمل بار و مسافر به خاور دور، آفریقا، شبه قاره هند و اروپا استفاده کند.

هواپیمایی تامارات کلاس‌های پرواز متنوعی دارد:

فرست کلاس

خود فرست کلاس سه نوع کابین متفاوت دارد. کابین‌هایی شامل سوئیت کامل با در؛ که گرانتر است و امکاناتی مثل یخچال و تلویزیون ۲۳ اینچ دارد، Skycruiser که یک تخت ویژه است و صندلی مخصوص خواب. کابین نوع اول فقط در A-380، A340-500، A800 و بوئینگ‌های ۷۷۷ وجود دارد.

بیزینس کلاس

بیزینس کلاس با توجه به قیمت پایین‌تر و داشتن امکاناتی چون ماساژور، پارتیشن خصوصی، چراغ‌های مطالعه، شارژر و پورت USB و تلویزیون ۱۷ اینچی، نوع پرطرفداری است.

اقتصادی

ارزانترین کلاس پروازی امارات هم نوع اقتصادی است که به امکاناتی چون چون پورت‌ USB و تلویزیون ICE محدود می‌شود. تلویزیون ICE برنامه‌های ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ شبکه‌ی تلویزیونی را ارائه می‌دهد و سیستم خودکار آپدیت اخبار دارد. ICE همچنین امکان مشاهده‌ی بیرون از طریق دوربین‌های هواپیما را هم فراهم می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۷ از سوی سایت AirlineRating به عنوان بهترین شرکت در ارائه‌ی بهترین سرگرمی در حین پرواز معرفی شد. بلیط هواپیما تهران دبی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

شرکت هواپیمایی امارات در زمینه‌ی اسپانسرینگ مسابقات ورزشی سرمایه‌گذاری زیادی کرده است. این شرکت حامی مالی باشگاه‌های آرسنال انگلستان، هامبورگ آلمان، آ.س میلان ایتالیا، رئال مادرید و چند باشگاه فوتبال دیگر نیز هست.

در نهایت اینکه شرکت هواپیمایی امارات یکی از امن‌ترین ایرلاین‌های جهان است که تنها سه مورد سانحه‌ی هوایی برای هواپیماهای آن اتفاق افتاده که هیچکدام هم تلفات جانی در پی نداشته است. برای خرید بلیط هواپیما و بلیط دبی به سایت دور و نزدیک مراجعه کنید