امتیاز ما

ایرلاین ارزان قیمت در تمام نقاط جهان وجود دارد که مسافران می توانند با کمترین هزینه به مکان های مورد نظر سفر کنند. گاهی برخی از ایرلاین ها برای رقابت با یکدیگر یک سری تخفیف هایی می گذارند که به نفع مشتری است. به تعدادی ایرلاین ارزان قیمت دنیا اشاره می شود. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

ایرلاین ارزان قیمت

ایرلاین NORWEGIAN:

این ایرلاین سومین ایرلاین ارزان قیمت اروپا به شمار می رود. از ویژگی های این ایرلاین می توان به ۴۰۰ مسیر پروازی با بیش تر از ۱۳۰ مقصد در ۴ قاره اشاره کرد. این ایرلاین در زمان رزرو پرواز تقویمی از آفرها و تاریخ و زمان بلیط های ارزان را در اختیار مشتری قرار می دهد تا بهترین بلیط را انتخاب کند و البته برای سریع پر شدن پرواز این ایرلاین تخفیفات ویژه ای ارائه می دهد.

ایرلاین Wow Air:

این ایرلاین در نوامبر ۲۰۱۱ کار خود را آغاز کرد و درحال حاضر ۳۰ مقصد در قاره اروپا و آمریکای شمالی و آسیا را در پروازهای خود دارد. WOW ابتدا به دلیل پروازهایی با قیمت ۹۹ دلار یک طرفه شهرت داشت اما با گذشت زمان با به فروش گذاشتن بلیط های ۶۹ دلاری به شهرهایی همچون استکهلم، کپنهاگ و ادینبورگ توانست مسافران زیادی را به خود جذب نماید. البته باید توجه کرد که یک ایرلاین ارزان قیمت برای مسافت های کوتاه بسیار مناسب بوده و سبب صرفه جویی در هزینه ها می گردد.  سفر در زمستان

ایرلاین Vueling :

این ایرلاین در شهر اسپانیا است و شاید نتواند پروازی لوکس و راحت در اختیار مسافر قرار دهد و فقط به چند شهر مختص اروپا پرواز داشته باشد اما این مسئله وجود دارد که می توانید با قیمت ارزان به شهرهایی چون رم و بارسلون سفر کنید.

ایرلاین رایان ایر:

این ایرلاین به پیشنهادهای بی نظیر و هیجان انگیز شهرت دارد. تخفیفات باور نکردنی و گاهی اوقات پروازهای رایگان در برخی از مسیرها برای مسافران می گذارد که بیشتر به مسیرهای اروپا ختم می شود. این ایرلاین در زمینه اعلام بلیط های لحظه آخر با قیمت ۲٫۹۹ پوند مشهور است.

ایرلاین آسان جت:

این ایرلاین دومین ایرلاین ارزان قیمت در اروپا است و به ۳۲ کشور پرواز دارد. انتخاب این ایرلاین هوشمندانه ترین انتخاب برای سفر است. در واقع هدف این ایرلاین صرفه جویی در هزینه ها و سرمایه گذاری در امور فنی است. بیشتر به دنبال سرمایه گذاری در زمینه خرید ۱۰۰ فروند هواپیمای A320 می باشد.  جزایر دور ­افتاده اروپا

ایرلاین آسیا:

این ایرلاین توانست برای هشتمین سال متوالی ایرلاین ارزان قیمت دنیا را به خود اختصاص دهد. این شرکت در ۱۵ سال گذشته پیشرفت شگفت انگیزی کرده است. از ویژگی های این خط هواپیمایی می توان به مشتری مداری، مهمانداران صمیمی، سرویس دهی مناسب اشاره کرد.

ایرلاین ویرجین آمریکا:

شرکت هواپیمایی ویرجین آمریکا ثابت کرد که نه تنها بهترین خط هواپیمایی در آمریکای شمالی می باشد بلکه یک ایرلاین ارزان قیمت در دنیا به شمار می آید. این شرکت هواپیمایی زیر مجموعه شرکت ویرجین است و در پروازها اغلب خدمات و کیفیتی در حد بالای استاندارد ارائه می نماید.

ایرلاین ایندیگو:

این شرکت هواپیمایی متعلق به هند است و در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد. این ایرلاین توانست سریع به یکی از بهترین ایرلاین های ارزان قیمت دنیا تبدیل شود. ناوگان ایندیگو دارای ۱۰۰ فروند هواپیمای ایرباس A320 است و پیشنهاد خرید بیش تر از ۴۰۰ فروند ایرباس را دارد. اغلب مسافران به دلیل قیمت، ارائه خمات و برخورد مناسب، این ایرلاین را انتخاب می کنند. مجله گردشگری دور و نزدیک