امتیاز ما

اگر قصد سفر به کانادا و دیدن جاذبه های گردشگری این کشور را دارید، حتما سری به هلیفکس بزنید. این شهر که در استان نوا اسکوشیا کانادا قرار دارد یکی از زیباترین شهر های این کشور است. شهرستان هلیفکس از مکان هایی است که اغلب افراد سرمایه دار و خوشگذران به آن سفر و مهاجرت می کنند. به همین دلیل یکی از ۴ منطقه مناسب برای زندگی و تفریح در کانادا، هلیفکس است. در ادامه با جاذبه های گردشگری هلیفکس آشنا می شویم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

جاذبه های گردشگری هلیفکس

همان طور که گفته شد، این شهر به عنوان یکی از زیباترین و توریستی ترین شهرهای کانادا شناخته شده است که از سرتاسر جهان، توریست های زیادی را به سمت خود جذب می کند. درصد بزرگی از این محبوبیت بالا، جاذبه های گردشگری هلیفکس است که به بیان بارزترین آنها می پردازیم.

موزه پیر ۲۱

از بارزترین جاذبه های گردشگری هلیفکس، موزه پیر ۲۱ است. موزه ای که در اینجا به شما معرفی می کنیم، مملو از تاریخ و فرهنگ می باشد. این موزه از قدیمی ترین موزه های کانادا به شمار می رود که علاقه مندان به تاریخ می توانند به راحتی از این مکان دیدن کنند. از آنجایی که زمانی موزه پیر ۲۱ محل ورود و خروج سربازان بوده است آثار بر جای مانده بسیار نفیسی در این موزه وجود دارد که می تواند تجربه خوبی را از کانادا گردی نصیب شما کند.

مزارع سرسبز

کانادا به ویژه شهر هلیفکس، اغلب به دلیل مزارع سرسبز و منظم خود معروف است. در واقع مزارع سرسبز، از جاذبه های گردشگری هلیفکس به شمار می رود که می تواند نظم در طبیعت را تداعی کند. وقتی از بلندی به این مزارع نگاه می کنید، آسمانی سرسبز زیر پای خود خواهید دید که با نهایت نظم، گوشه گوشه شهر را فرا گرفته اند. در واقع اینگونه مناظر برای عکاسی طبیعت بسیار مناسب هستند و سالیانه افراد زیادی از سرتاسر جهان برای مشاهده این مزارع به کانادا می آیند.

هوای سرد

اغلب آمریکایی ها و افرادی که معمولا در فصول گرم سال به سر می برند، هوای سرد را جزء جاذبه های گردشگری هلیفکس و کانادا می دانند. در واقع طبیعت بکر این کشور در کنار زیبایی سفید رنگ برف و آب و هوای تقریبا سردش، فضای تلفیقی را از لطافت طبیعت و خشونت سرما رقم زده است. شاید غیر قابل باور باشد اما افراد زیادی از سرتاسر جهان برای مشاهده اینگونه مناظر، به کانادا سفر می کنند.

تورهای آبی

کشتی های میلیون دلاری موجود در این شهر، یکی از زیباترین جاذبه های هلیفکس را رقم زده است. در شهر هلیفکس می توانید با سوار شدن بر این کشتی ها، تجربه خوبی از تورهای آبی و سفرهای دریایی به دست آورید. موج سواری یکی دیگر از تفریحاتی است که معمولا به عنوان جاذبه های گردشگری هلیفکس به شمار می رود و اغلب مسافران در سفر به این شهر، آن را تجربه می کنند.

تورهای آبی از جاذبه های گردشگری هلیفکس

گالری های هنری

یکی از علاقه مندی های مردم کانادا و مسافران این کشور، هنر است. گالری های هنری در شهر هلیفکس، به عنوان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری این شهر زیبا محسوب می شود. این گالری ها در نهایت خلاقیت و زیبایی تزئین می شوند و آثار بسیار نفیسی را در خود جای داده اند. برای علاقه مندان به هنر و هنرمند، بازدید از اینگونه گالری ها بسیار لذت بخش خواهد بود. از عکس گرفته تا نقاشی و پرتره در گالری های شهر هلفیکس موجود است. در واقع از بهترین جاذبه های دیدنی هلیفکس، شاید بتوان به این مورد اشاره کرد. مجله گردشگری دور و نزدیک