هتل جمیرا کریک ساید دبی
امتیاز ما

دبی تا چندین سال پیش یک آبادی بیابانی بود. از سال ۱۹۷۱ با رفتن بریتانیایی ها، شهر دبی جدید شکل گرفت وهم اکنون تبدیل به یکی از اصلی ترین هدف های گردشگری جهان گردیده است. گردشگران با اقامت در هتل جمیرا کریک ساید دبی می توانند از مکان های گردشگری زیبای دبی دیدن کنند. دبی بعد از ابوظبی بزرگترین امارت از امارت های هفت گانه امارات و پرجمعیت ترین آن ها است. شهری پر زرق و برق که توانسته از نظر گردشگری و اقتصادی در سطح بالایی در کشور امارات قرار بگیرد. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

دبی

اقامت در دبی

شما می توانید در سفر به دبی، بسته به سلیقه و هزینه ای که برای سفرتان در نظر گرفته اید هتلی ارزان یا گران قیمت را برای اقامت خود در نظر بگیرید.

در شهر دبی هتل های بسیار شیک و با امکانات عالی وجود دارد که شما می توانید اقامتی به یاد ماندنی را در آن ها تجربه کنید.

هتل جمیرا کریک ساید دبی یکی از هتل های دبی است که از پولی که در آن خرج می کنید پشیمان نخواهید شد.

هتل جمیرا کریک ساید دبی

 

معرفی هتل جمیرا کریک ساید دبی

یکی از هتل هایی که گردشگران می توانند برای استقرار انتخاب کنند و از هر نظر خیالشان راحت باشد هتل جمیرا کریک ساید دبی است. این هتل یکی از هتل های شیک و زیبای جمیرا است که در وسط شهر دبی قرار دارد. این هتل زیبا جزء هتل های ۵ ستاره شهر دبی قرار دارد و یکی از بهترین آن ها محسوب می شود. این هتل در منطقه شیخ زاید شهر دبی قرار دارد و از ویژگی های خوب آن این است که به خور زیبای دبی مشرف می باشد. از دیگر ویژگی های این هتل نزدیکی آن به مکان های مهم و دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی و جاذبه های گردشگری شهر دبی است. فاصله این هتل تا فرودگاه ۵ کیلومتر است. همچنین این هتل تا سیتی سنتر دیره و مرکز خرید فستیوال سیتی فاصله زیادی ندارد. کلوپ گلف و قایقرانی دبی نیز کمتر از ۳ دقیقه با هتل فاصله دارد. اگر به این فکر می کنید که تعطیلات تان را در یک مکان لوکس و زیبا در شهر دبی بگذرانید هتل جمیرا کریک ساید دبی مکان بسیار عالی، شیک و زیبایی است.

امکانات هتل جمیرا کریک ساید دبی

فضای کلی هتل جمیرا کریک ساید دبی بسیار شیک و زیبا و طراحی اتاق های آن تلفیقی از معماری با سبک فرهنگی امارات و معماری مدرن غربی است. کسانی که دوست دارند با فرهنگ و مذهب شهر دبی بیشتر آشنا شوند، اقامت در این هتل با سبک معماری زیبای آن گزینه مناسبی است.

این هتل ۲۹۲ اتاق دارد و اتاق ها بسته به امکانات و بزرگی به اتاق های سوپریور، دولوکس کینگ، پریمیر، کلوب سوپریرو، کلوب پریمیر، سوئیت دوبلکس و سوئیت های مجلل پنت هاوس تقسیم بندی می شوند.

از ویژگی های خوب این هتل می توان به اتاق های دلباز و چشم انداز گسترده و زیبای آن اشاره کرد. همه اتاق ها از امکاناتی مانند تلویزیون تخت، نیم بار، وای فای رایگان و… برخوردارند.

هتل جمیرا کریک ساید بیش از ۲۰ رستوران دارد. رستوران NOMAD، رستوران ,BLUE FLAME، رستوران PLUMERIA از رستوران های خوب هتل جمیرا کریک ساید دبی هستند که غذاهایی خوشمزه و خوشبو و با سرویس دهی عالی سرو می کنند.

دو کافه هم وجود دارد که یکی در طبقه اول و در مرکز هتل قرار دارد و دیگری در روی بام هتل با یک چشم انداز زیبا قرار گرفته است که با یک آسانسور شیشه ای می توانید به این کافه سری بزنید و از نوشیدنی های خوش طعم آن لذت ببرید.

از امکانات تفریحی هتل جمیرا کریک ساید دبی می توان به استخر روباز، استخر کودکان، سالن ورزشی، دو زمین اسکواش، چند زمین تنیس، استخر و زمین والیبال ساحلی، آب گرم، سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی و… اشاره کرد.

هتل جمیرا کریک ساید دبی با امکانات رفاهی لوکس و شیک، در کنار کارکنان متعهد و صمیمی از بهترین گزینه های اقامت در سفر به این شهر مدرن و زیبا است. مجله گردشگری دور و نزدیک