سنت جورج
امتیاز ما

این منطقه واقع در جنوب غربی «سنت جورج» بوده و برای دسترسی به برخی از نواحی معروف در این ایالت، دارای موقعیت بسیار خوبی است؛ مخصوصاً زمانی که از مسیر پیاده‌روی استفاده می‌کنید، در بین راه از تماشای نواحی جدید لذت می‌برید. بسیاری از بهترین مناطق پیاده‌روی در اطراف «سنت جورج»، در پارک ایالتی «کاینون» واقع‌شده‌اند. این منطقه دارای تمام ویژگی‌های یک پارک ایالتی بوده و از جمعیت زیادی برخوردار نیست. منطقه «کاینون» تقریباً برای توریست‌ها ناشناخته و دورافتاده است؛ اما باید گفت که ناحیه محلی بسیار محبوبی است. مسیر پیاده‌روی در این منطقه، شامل تنوعی از پوشش دهی طبیعی است. مسیر پیاده‌روی نیز به‌طورکلی کوتاه است، اما بسیاری از آن‌ها در بخش داخلی بوده و با ترکیبی از مسیرهای طولانی‌تر، دسترسی به آن آسان می‌شود. اطراف رودخانه «سانتا کلارا»، یکی دیگر از مناطق محبوب برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در کوهستان است اما نسبتاً از سنت جورج دور بوده و خارج از شهراست. این منطقه، به دلیل وجود صخره‌های باشکوه و قرمزرنگ، بسیار بی‌نظیر است. درصورتی‌که وقت کافی برای گردش دارید، می‌توانید یک روز زیبا را در این منطقه به تفریح اختصاص دهید. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

مسیر پیاده‌روی تپه‌های شنی

این مسیر، به‌طور غیرقابل‌باوری، یکی از محبوب‌ترین مناطق گردشگری در ناحیه سنت جورج بوده و باقابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود بسیار موردتوجه گردشگران است. تخته‌سنگ‌های صخره‌ای گسترده با پوشش دهی تپه‌ها، در تمام جهات مشاهده می‌شود که مانند الماسی در دل طبیعت هستند. زمینه مواج و روان از دور، مانند حرکت آب بر روی ماسه‌های شنی است. انسان در این منطقه حس آزادی و سرزندگی می‌کند. حتی کودکان نیز می‌توانند از این تپه‌های شنی زیبا بالا و پایین بروند؛ زیرا داری شیبی ملایم و بی‌خطر هستند.

چشم‌انداز اطراف، با کوه‌های بی‌نظیر جلوه خاصی پیداکرده است که زمینه مناسبی را برای عکاسان فراهم کرده است. در این منطقه، کرنش خطوط منحنی، کندوهای عسل و شکوه کوه‌ها، ایده مناسبی برای عکاسی است. در صورت بارندگی نیز زمین دارای ترک‌خوردگی‌های زیبایی شده و دارای اشکال و بازتاب‌های بی‌نظیری می‌شود. مسیر پیاده‌روی در این منطقه ۱٫۲ مایل است اما شما لازم نیست که تمام‌مسیر را به پیاده‌روی مشغول شوید.

مسیر گردشگری جریان گدازه

لاوا فلاو (جریان گدازه)، با ۲٫۵ مایل مسیر گردشگری، یکی از منحصربه‌فردترین مناطق گردشگری در سنت جورج است. ابتدای این مسیر، در امتداد جریان گدازه و تا شمال آن است. زمین این ناحیه با سنگ‌هایی سیاه‌وسفید پوشش دهی شده است و چمن‌ها و گیاهان زیادی، در این ناحیه رشد کرده‌اند. شما می‌توانید باکمی حوصله، برخی از مسیرهای مخصوص را نیز در این منطقه کشف کنید. برخی از افراد در نیمه‌راه برگشته و مسیر اصلی ناحیه جریان گدازه را از قلم می‌اندازند. با یک پیاده‌روی سریع تا تپه سنگ‌ها، نمایشی باورنکردنی از جریان گدازه را درست در دره عمیق و باریکی مشاهده می‌کنید که تماشای آن واقعاً خالی از لطف نیست.

سنت جورج

مسیر گردشگری پروانه

مسیر گردشگری پروانه، یک مسیر دو مایلی بسیار زیبا و هموار بوده و نقطه آغاز آن از ناحیه پارک ایالتی تا تپه‌های شنی است. دلیل نام‌گذاری این منطقه به مسیر پروانه، به دلیل شکل پروانه‌ای تپه‌ها و صخره‌ها در این منطقه است؛ اما متأسفانه مسیر اصلی اغلب نادیده گرفته‌شده و مسیرهای انحرافی دیگری در نظر گرفته می‌شود که باعث نادیده گرفته شدن جریان گدازه‌های طبیعی است. شما می‌توانید با بازگشت از مسیر اولیه و یا تغییر جهت دادن در امتداد مسیر گدازه‌ها این جریان را دنبال کرده و به سمت تپه‌های شنی بروید.

سنت جورج

مسیر گردشگری «کاینون جانسون»

این مسیر دارای دره‌ای عمیق و باریک بوده و از مناطق محبوب گردشگران است. در اواسط مارس و اواسط سپتامبر، این مسیر بسته است. اگر شما دو مایل در این مسیر پیاده‌روی کنید، مشاهده جریان گدازه‌ها، قطعاً ارزش این پیاده‌روی را خواهد داشت. این گدازه‌ها در دره‌ای عمیق و باریک، با پوشش دهی ۲۰۰ پا ،سنگ قرمز برجسته، در جریان هستند و در سمت راست این دره عمیق، یک مسیر پیاده‌روی وجود دارد.

سنت جورج

مسیر گردشگری پینیون پنهان

این مسیر با ۱٫۵ مایل مسیر پیاده‌روی، ترکیب جالبی از سنگ‌ها و انواع مختلفی از پوشش گیاهی است. شما می‌توانید در ابتدای گردش و با استفاده از یک نقشه، مسیر خود را انتخاب کنید. با پیاده‌روی در جهت عقربه‌های ساعت، حرکت باد را بر روی تخته‌سنگ‌ها و تپه‌های شنی احساس می‌کنید. فراتر از آن در این منطقه، زمینه‌ای قرمز از شن و ماسه، مریم‌گلی و گیاهان دیگر مشاهده می‌شود.

سنت جورج

پابان بخش اول

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.