ماه عسل
امتیاز ما

با برنامه‌ریزی می‌توانیم سفر خوبی داشته باشیم. هیچی بهتر از این نیست که ماه‌عسل شما طبق برنامه پیش برود. تصمیم برای رفتن به ماه‌عسل بعد از برنامه‌ریزی پر از استرس جشن عروسی، بدون شک یک کار انرژی بر است. ما به شما لیستی از مقاصد لاکچری ماه‌عسل را معرفی می‌کنیم تا بنا به بودجه خود یکی را انتخاب کنید.

ماه عسل

بنابراین برای کمک به شما که لیست را محدودتر کرده‌ایم و چهار مقصد ماه‌عسل هیجان‌انگیز را برای شما آماده کرده‌ایم و باید توجه داشته باشید که چیزی که شما در تعطیلات رمانتیک خود می‌بینید مجلل و عاشقانه است.

بورا بورا

سرزمینی است که در بین ثروتمندان و افراد مشهور است. بورا بورا بهترین مقصد مجلل در میان مقاصد ماه‌عسل در دنیاست، سواحل شنی سفید، پرواز بر فراز قله‌های آتشفشانی، و فعالیت‌های آبی که شما را در میان تپه‌های مرجانی می‌برد. ماه‌عسل مجلل و بی‌نظیری در سواحل آن مثل میعادگاه خیابان رجیس بورا بورا و ساحل مرواریدی بورا بورا تجربه خواهید کرد و همچنین عکس‌های ماه‌عسل بورا بورا به هیجان آن اضافه کرده است.

 مکان‌های ایده‌آل برای ماه‌عسل‌ها: وایتپه، کوه اوتمانو، ساحل ماتیرا

کارهایی که باید انجام دهید: اسکوبا و اسنورکلینگ زیرر آب را امتحان کنید، دست در دست هم در ساحل ماتیرا پیاده روی کنید و در یک تفرجگاه شیک اقامت داشته باشید

بهترین زمان بازدید: ماه می تا اکتبر

بورا بورا

هاوایی

وقتی پای آمدن در بهترین مقصد ماه‌عسل در آمریکا در میان باشد، مجمع‌الجزایر هاوایی در اقیانوسیه مطمئناً در صدر جدول قرار می‌گیرد. اگر جزایر جراحی آن، تپه‌های مرجانی، آتشفشان‌ها و دیگر مناظر بدیع شما را به‌اندازه کافی جذب نکرد، تفرجگاه‌های مجلل هاوایی مطمئناً شما را جذب خود خواهند کرد. تفرجگاه‌هایی مثل تفرجگاه ساحلی وایکیکی دهکده هاوایی هیلتون، تفرجگاه کایوئی شرایتون  و تفرجگاه اداری هیات شاهد برگزاری جشن ماه مه و چشمه باشید؛ مجلل و رمانتیک کلماتی هستند که در این تفرجگاه‌ها عینی می‌شود.

کارهایی که باید انجام دهید: از یک غروب رمانتیک و سفر دریایی/ ساحلی لذت ببرید، برای کشف جزایر ازهوا هلیکوپتر سواری کنید از چشمه به‌هم‌پیوسته کنار اقیانوس بهره ببرید، به تماشای ستاره‌ها بروید، و ورزش‌های آبی را امتحان کنید.

مکان‌های ایده‌آل برای ماه‌عسلی‌ها: کایوآی، هنولولو، مولوکای، اوهایو

بهترین زمان بازدید: دسامبر تا فوریه

هاوایی

مطالب مرتبط

بهترین مکانها برای ماه‌ عسل در یونان

رمانتیک ترین مقصدهای ماه عسل در سال ۲۰۱۹ با هر بودجه

پیش از سفر به فیجی این نکات را حتما بخوانید

جزایر فیجی

جزایر کوچک اقیانوس جنوب زیبا و خیره‌کننده هستند که این جزایر فیجی را حائز اهمیت می‌کند. با داشتن آب‌های فیروزه‌ای، و سواحل جداگانه، ماسه‌های درخشان، فعالیت‌های آبی ماجراجویانه، و تفرجگاه‌های ماه‌عسل مجلل، شما می‌توانید انتظار یک تعطیلات خارق‌العاده ماه‌عسل را در فیجی داشته باشید.

کارهایی که باید انجام دهید: در ویلاهای باشکوه مجلل بمانید، در استخرها آن با معشوق خود شنا کنید، در سواحل حمام آفتاب بگیرید، از چشمه‌های به‌هم‌پیوسته زلال لذت ببرید، و در ورزش‌های آبی خود را رها کنید.

بهترین زمان بازدید: جولای تا سپتامبر

فیجی

یونان

یکی دیگر از محبوب‌ترین مقصدهای لوکس ماه‌عسل، کشور زیبای خدایان یونان است. زیبایی مکان‌های مختلف  در یونان قابل وصف نیست وقتی الهه زیبایی – آفرودیت – خودش این سرزمین را  احاطه کرده است. بلیط تهران آتن

کارهایی که باید انجام دهید: با محبوب خود به دریا بروید تا شاهد مرجان‌های زیبا، پیاده‌روی دست در دست را در سواحل شنی تجربه کنید و از زیبایی‌ها آن لذت ببرید.

مکان‌های ایدئال برای ماه‌عسلی‌ها: سانتورینی، زاکینتوس، جزیره کورفو، آتن

بهترین زمان بازدید: اواسط آوریل تا اواسط ژوئن و سپتامبر تا اواسط اکتبر

یونان