سنت جورج
امتیاز ما

منطقه سنت جورج، به دلیل شرایط اقلیمی و آب‌وهوای مناسب دارای مناطق سرسبز و منحصربه‌فردی است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. از کوهستان‌های زیبا و استوار گرفته تا جنگل‌های سرسبز و انبوه، هر یک می‌توانند مناطق جذابی برای بازدیدکنندگان باشند. بخش‌های کوهستانی دارای مسیرهای مشخص‌شده‌ای است که هم کوهنوردان و هم افراد عادی و غیرحرفه‌ای، می‌توانند این مسیرها را طی کرده و به گردش بپردازند. برخی از این مسیرها صاف و هموار و برخی ناهموار بوده و به‌طورمعمول گستردگی مسیرها نیز خیلی طولانی و خسته‌کننده نیست. تماشای درختان و تپه‌های زیبا، شن ماسه‌ها، حوضچه‌های طبیعی و نیز جریان گدازه‌ها در دل دره‌های عمیق و زیبا، بسیار جالب و شگفت‌انگیز است. در ادامه مقاله قبلی، به معرفی دیگر مناطق پیاده‌روی در سنت جورج می‌پردازیم. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

مسیر گردشگری «ویپتیل»

زیبایی مسیر گردشگری و پیاده‌روی «ویپتیل»، باعث جذب افراد زیادی شده است. این مسیر به‌گونه‌ای است که دسترسی به آن برای هرکسی تقریباً آسان است و می‌توان با هر وسیله‌ای به آنجا رفت‌وآمد کرد. برخلاف دیگر مسیرها، در این منطقه، اسب‌ها، سگ‌ها و دیگر حیوانات نیز به‌راحتی می‌توانند عبور کنند. این منطقه، یک مکان عالی برای دوچرخه‌سواری در اول روز است.

در امتداد یک‌فاصله کوتاه از پارک، از ورودی جنوبی به «ویتپیل»، تپه‌های افسانه‌ای مشاهده می‌شود. تپه‌های افسانه‌ای که در فصل زمستان منظره برفی زیبایی دارند. شما می‌توانید در طی مسیر و اواسط راه، در چندین استراحتگاه استراحت کرده و پس‌ازآن، مسیر کوتاه‌تری را برای این گردشگری انتخاب کنید. طول این مسیر حدوداً ۶ مایل است.

مسیر «کانیون جنیس»

«کانیون جنیس»، یک مسیر کوتاه و یکپارچه برای گردشگری بوده و از چشم‌اندازی بی‌نظیری برخوردار است. پیاده‌روی در این مسیر، تنها ۴۵ دقیقه طول می‌کشد. شما می‌توانید در این منطقه به تماشای قایق‌های شناور در آب بپردازید و از این فرصت عالی استفاده کنید. در فاصله‌ای نه‌چندان دور از مسیر ورودی اصلی، در انتهای بخش جنوبی این پارک و درست بالای یک بخش مسطح، یک دیوار سنگی مشاهده می‌شود. از سمت چپ، یک مسیر اتصالی و باریک وجود دارد. سنگ‌های معدنی در فواصل کوتاه از هم قرار دارند که در بخش انتهایی کمتر می‌شوند. شما می‌توانید به‌راحتی از این منطقه عبور کرده و به‌راحتی از آن خارج شوید. در سمت راست این منطقه، یک مسیر کوتاه پیاده‌روی تا صخره‌های سنگی مشاهده می‌شود. همچنین یک‌راه پله سنگی که صعود از آن خالی از لطف نیست. ازاینجا می‌توانید تپه‌های ماسه‌ای را در طرف مقابل جاده و به سمت شرق مشاهده کنید.

مسیر پیاده‌روی دامنه کوه

مسیر گردشگری دامنه کوه (کاو واش)، واقع در ساحل رودخانه سانتا کلارا بوده و دارای مسیرهای چندگانه است که موردعلاقه دونده‌ها، دوچرخه‌سواران کوهستانی و مسافران محلی است. در محل پارکینگ و جاده خاکی، یک مسیر اتصالی وجود دارد. مسیرهای عبوری، ازلحاظ دشواری برای دوچرخه‌های کوهستانی رتبه‌بندی شده و شاخص خوبی برای مسافران است.

زمانی که وارد این مسیر می‌شوید، ممکن است این‌طور تصور کنید که این منطقه نیز مانند دیگر مناطق پیاده‌روی است اما با کمی دقت متوجه تمایز آن می‌شوید. مناظر بخش پشتی پارکینگ، دارای ترکیبی زیبا از تپه ها و کوه های زیبا است. در فصل بهار، گل‌های وحشی، در این منطقه منظره جذابی به وجود می‌آورند. مسیرهای پیاده‌روی در سراسر زمین، صاف و هموار و سپس رگه‌هایی از وجود دره ها مشاهده می‌شود. این منطقه در «سانتا کلارا» واقع‌شده است و شاید رسیدن به آن کمی مشکل باشد. با ورود به سمت شمال و به سمت «گیتس لین»، یک خیابان آسفالتی شروع شده و سپس به سمت راست منحرف می‌شود. وقتی وارد جاده خاکی می شوید، مسیر پیاده روی مشخص شده و پس از آن می توانید از یک تپه عبور کنید.

مسیر پیاده روی قله های زرد رنگ

همان طوری که از نام این منطقه پیدا است، مهم ترین عامل جذابیت این منطقه، وجود صخره ها و قله هایی مایل به رنگ زرد است. سراسر این مسیر گردشگری، بسیار لذت‌بخش است. این منطقه دارای ساحل کویری قرمز واقع در شمال سنت جورج است. این مسیر دارای ۳٫۸ مایل گستردگی است. سرتاسر مسیر، در فصل بهار و زمستان دیدنی بوده و رنگ‌های قرمز و زرد مشاهده می‌شود. این مسیر به دره ای منحنی در اطراف این کوه رسیده و چشم‌اندازهای سنگی مشاهده می‌شود.

مسیر گردشگری پارک «پیونیر»

درصورتی‌که زمان کافی برای گردش در پارک‌های حومه نزدیک به محل زندگی خود ندارید، می‌توانید در منطقه سنت جورج به سمت پارک «پیونیر» بروید. این پارک شهری با وسعت ۵۲ مایل، منطقه خوبی برای لذت بردن از مناظر زیبا و گردش‌های روزانه است. از مرکز شهر سنت جورج تا این پارک تنها با ۵ دقیقه رانندگی می‌توان به آن رسید. شما احساس می‌کنید که در یک منطقه بسیار ساکت قدم می‌زنید. در میان تخته‌سنگ‌ها می‌توانید لذت یک پیک‌نیک مفرح را زیر سایه درختان تجربه کنید.

پایان بخش دوم

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.