رمانتیک ترین اقامتگاه های ایسلند در ماه عسل
امتیاز ما

ریکیاویک در ایسلند٬ رؤیای سفر رمانتیک به مناطق دورافتاده‌ی پوشیده از برف در زمستان‌ها و یا بخار استخرهای آبگرم زیرزمینی احاطه شده در غارها را به‌راحتی تبدیل به واقیت کرده است. کشور ایسلند برای هرکس و با هر رؤیایی که از ماه عسل رمانتیک دارد٬ گزینه‌های زیادی برای اقامت دارد. از بوتیک هتل‌های منحصر‌به‌فرد روستایی تا هتل‌های تاریخی مدرن در مرکز شهر در ایسلند پیدا می‌شود. هتل تازه تأسیس «هتل حبابی» (Bubble Hotel)٬ مکان مناسبی برای رصد شفق‌ قطبی و ستاره‌ها است. در ادامه شما را با اقامتگاه‌های رمانتیک ایسلند آشنا خواهیم کرد. با مجله دور و نزدیک همراه ما باشید.

هتل «سیگلو» (Sigló Hotel)

رمانتیک ترین اقامتگاه های ایسلند در ماه عسل

هتل «سیگلو» (Sigló Hotel) در دهکده‌ی ماهیگیری «سیگلوفولدر» (Siglufjörður) در شمال ایسلند واقع شده است. دهکده‌ای که پیش از این به پایتخت صید شاه ماهی جهان شهرت داشت. این مکان در گذشته جایی دورافتاده‌ای محسوب می‌شد و محل استراحت کسانی بود که با قایق از کوهستان به اینجا می‌آمدند. در آن زمان تا سال ۱۹۶۷ هتلی وجود نداشت. ورودی این هتل تماشایی روستایی٬ اسکله‌ی کنار بندر است. با وجود واقع شدن در دهکده‌ی کوچک ماهیگیری٬ هتل فضایی بزرگ و مدرن دارد. از هر اتاق هتل منظره‌ای از کوهستان و اقیانوس دیده می‌شود. لابی و اتاق‌ها با عکس‌هایی تاریخی از موزه‌ی عکس سیگلوفولدر تزیین شده است.

هتل «آپوتک» (Apotek Hotel)

رمانتیک ترین اقامتگاه های ایسلند در ماه عسل

این هتل زیبا و آیکونیک از سال ۱۹۱۷ در یکی از ساختمان‌های قدیمی شهر ریکیاویک راه اندازی شد. این ساختمان ۵ طبقه٬ خانه‌ی داروساز  قدیمی بوده که نام هتل از این شخص گرفته شده است. هتل در مرکز شهر٬ در میدان «آسترولر» (Austurvöllur)٬ نزدیک ساختمان مجلس ایسلند است. رستوران آپوتک و کافی‌شاپ در زبقه‌ی همکف هستند. اتاق‌های مجلل ظاهری مدرن دارند اما طراحی کلاسیک آن با نمای قدیمی بیرون هتل همخوانی دارد. جاذبه های گردشگری نروژ

هتل «گلیمور» (Glymur)

رمانتیک ترین اقامتگاه های ایسلند در ماه عسل

این هتل در «ویلفورد» (Hvalfjörður) است و کمتر از ۲ ساعت رانندگی با شهر ریکیاویک فاصله دارد. این هتل دورافتاده در دامنه‌ی کوه ساخته شده که منظره‌ی زیبایی از «فورد» (fjord) از اینجا قابل مشاهده است. حوضچه‌های آبگرم طبیعی در فضای بیرون ساختمان هتل٬ مکان فوق‌العاده‌ای برای رصد شفق قطبی است. داخل هتل با آثار هنرمندان محلی مانند آثار حکاکی‌ شده٬ سرامیکی و قالیچه‌ها تزیین شده است. رستوران خانگی داخل هتل واقع شده است. این مکان تجربه‌ی بی‌نظیری از کشف آبشارهای محلی و مسیرهای پیاده‌روی است.

هتل آپارتمان «رزیدنس ریکیاویک» (Reykjavik Residence)

رمانتیک ترین اقامتگاه های ایسلند در ماه عسل

این هتل در ساختمانی با سبک هنرهای تزیینی٬ واقع شده که قبل از این سفارت نروژ بوده است. هتل رزیدنس ریکیاویک در بهترین نقطه‌ی خیابان با رستوران‌ها کافه‌ها و مراکز خرید جدید قرار دارد. بنای هتل بزرگ و با سبک قدیمی زیبا و دلنشینی است. همه‌ی اتاق‌ها بزرگ٬ با چیدمان عالی و دارای آشپزخانه‌ی کوچکی هستند. مرکز شهر ریکیاویک و پردیس سینمایی معروف «بیو پارادایس» (Bioparadis)٬ در فاصله‌ی چند متری از هتل هستند.

برای رزرو هتل می‌توانید به سایت دور و نزدیک مراجعه کنید.