یونان
امتیاز ما

روزهای آفتابی، سواحل بکر، گزینه­‌های مقرون به صرفه و البته، پربار بودن آثار تاریخی ثبت شده در یونسکو، دلایلی است که یونان را به یک مقصد جذاب برای گردشگران تبدیل می‌کند. حتی بهتر از موارد ذکر شده این است که شرکت­‌های هواپیمایی مسیرهای پرواز را به چند مقصد کمتر شناخته شده در یونان افزایش داده‌اند. یک حرکت هوشمندانه انجام دهید و قبل از اینکه هزینه­‌های سفر به این مکان­‌ها بسیار گران شود و به اندازه «سانتورینی» یا «میکنوس» معروف شوند، آنها را ببینید. با ما در مجله دور و نزدیک همراه باشید.

لسووس، یونان

لسووس یونان

«لسووس» که «مایتلینی» هم خوانده می­‌شود، یک جزیره سرسبز در شمال «دریای اژه» در نزدیکی ساحل ترکیه است. از آنجا که از دید انبوه گردشگران به دور مانده، جذابیت­‌های اصیل و زیبایی طبیعی خود را حفظ کرده است. این جزیره یک زمین بازی عالی برای دوستداران طبیعت، علاقمندان به پیاده­‌روی، ساحل و دوچرخه سواری است. علاوه بر چشم­‌انداز بسیار زیبا، مردم مهمان­‌نواز محلی با غذاهای خوشمزه از شما پذیرایی خواهند کرد و شما قطعاً متوجه خواهید شد که چرا این جزیره ارزش کاوش را دارد، قبل از اینکه به یک مکان گردشگری تابستانی شلوغ در یونان تبدیل شود. (خرید ارزان  بلیط تهران انکارا  و  بلیط انکارا تهران )

تینوس

تینوس یونان

زیر سایه­‌ی همسایه‌­اش «میکنوس»، «تینوس» جزیره جذابی است که عمدتا مقصد زائران «کلیسای مریم مقدس» (پاناگیا) است. اما اخیراً جزیره از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. هنگامی که روستاهای سفید پوش زیبا و سواحل باشکوه جزیره را ببینید پی خواهید برد چرا. این جزیره محل برگزاری چندین جشنواره ارزشمند مانند «جشنواره تینوس»، دو جشنواره موسیقی و حتی جشنواره ماهیگیری در ماه آگوست است، جایی که مردم محلی «کیونیا» و بازدیدکنندگان تمام روز را برای ماهیگیری در ساحل جمع می­‌شوند. خرید بلیط هواپیما آتن

گالاکسیدی

گالاکسیدی یونان

شهر ساحلی محبوب نزدیک «دلفی» باستانی تا چند سال پیش یکی از بهترین اسرار یونان بود، اما جذبه «گالاکسیدی» با عمارت­‌های نئوکلاسیکش، بندرگاه‌­های آرام و فضای صلح‌­آمیز شهر باعث هجوم گردشگران شده است. حتی زمانی که تنها راه ارتباط شهر با دنیا به وسیله قایق، در سال ۱۹۶۳ قطع شد، «گالاکسیدی» موفق به حفظ اصالت و جذابیت خود شد. اینجا یک محل عالی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته در یونان است. «گالاکسیدی» حدود ۲۰ دقیقه با «دلفی» فاصله دارد و بهترین پایگاه برای کاوش منطقه است.

کاوالا

کاوالا یونان

افزایش پرواز از چندین کشور اروپایی به «کاوالا» باعث شد تا این شهر روی نقشه قرار گیرد. «کاوالا» با آثار تاریخی متعدد و آرامش موجود در آن و جواهرات بسیاری که در نزدیکی آن قرار دارند، بی‌­تردید به الماسی در منطقه تبدیل شده است، شما باید قبل از اینکه مقصد انبوه گردشگران شود از آن بازدید کنید. مکان‌­هایی که در«کاوالا» انتظار شما را می‌کشند، آب­‌راهه سلطان سلیمان، قلعه و باروهای بیزانتین در قرن ۱۶، شهر باستانی «فیلیپی» و سواحل و خلیج­‌های کوچک در همان نزدیکی هستند. نکته مهم اینجاست که جزیره دست نخورده «تاسوس» تنها یک ساعت با کشتی از این شهر فاصله دارد.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.