طولانی تر کردن تابستان
امتیاز ما

طبق اکثر تقویم های دانشگاهی، تابستان بعد از روز کارگر به پایان رسیده است. اما پاییز تا اواخر ماه سپتامبر رسماً تمام نمی شود و ادامه گرمای هوا در بسیاری از شهر ها به این معنی است که می توانید تعطیلات تابستانی خود را در طول ماه سپتامبر و با امتیاز وجود گردشگر کمتر – و اغلب اوقات ، قیمت های پایین تر – تمدید کنید. بنابراین اگر شما افراد ماجراجوی و دوستدار مناطق گرم و خلوت هستید، در اینجا هشت روش برای طولانی تر کردن تابستان در آمریکا آمده است. که قطا می توان در کشور خودمان هم این نمونه ها را شاهد باشیم چرا که در شهریور با خنک تر شدن هوا و نزدیک شدن به فصل مدرسه ها می تواند سومین زمان گردشگری ایران باشد. در ادامه با ما همراه باشید و در کامنت پیشنهاد خودتان را با مجله گردشگری دور و نزدیک به اشتراک بگذارید.

روش برای طولانی تر کردن تابستان

برای خانواده های دارای فرزندان خردسال: ماین (Maine)

ماین منطقه ای است که تا چند هفته اول مهر، هنوز گرمای تابستان را دارد، و تمام استراحتگاه ها و اردوگاه های گروهی محبوب باز است. ماین در حدود یک ساعت فاصله تا پورتلند دارد. به گفته باب اسمیت، صاحب Sebasco Harbour Resort ، بعد از روز کارگر، وقت آن است که فرزندان با والدین گشت و گذار بروند و در این مدت ارتباط خانواده ها با فرزندانشان نسبت به زمانی که کودکان تنها به اردوگاه میروند بیشتر می شود.

Sebasco بسته های پیک نیک را برای سفرهای ساحلی در نزدیکی خانه ها قرار می دهد که خانواده ها بتوانند از فاصله یک متری تا ۱۰۰ متری از ساحل چاشنی و غذا داشته باشند. شهرهای زیبای آمریکا

ماین (Maine)

برای افرادی که دنبال مناطق گرم هستند:  تاکستان مارتا، مث(Mass)

سلبریتی ها برای  طولانی تر کردن تابستان های خود به کجا می روند ؟ تاکستان مارتینا، تقریباً در هفت مایلی جنوب کیپ کد واقع است که پس از روز کارگر تا حدودی خلوت می شود. اما آخر هفته ها شلوغ است، بویژه با مراسم های عروسی که در ماه سپتامبر به دلیل آب و هوای خوبی که دارد طرفدار زیادی دارد، اما با وجود نرخ مناسب وسط هفته برای اقامت و تفریح، مورد توجه مسافران قرار گرفته است.

واقعاً تا آخر سپتامبر تاکستان مارتا هنوز تابستان است، تابستانی خلوت و بدون رطوبت زیاد. از ۳ تا ۸ سپتامبر، جشنواره بین المللی فیلم تاکستان مارتا برگزار می شود  پذیرای ده ها فیلم خارجی است. خرید بلیط هواپیما تهران لس آنجلس

تاکستان مارتا،-مث(Mass)

دروازه ای برای افراد ماجراجو: برمودا(Bermuda)

یکی دیگر از روش های طولانی تر کردن تابستان برای افراد ماجراجو سفر به جزیره آتلانتیک (برمودا) است. این جزیره فقط دو ساعت هوایی با نیویورک فاصله دارد. این شهر مدت هاست که مورد علاقه خانواده ها، زوج های جوان برای ماه عسل و توریستان قرار گرفته است. در سالهای اخیر ، کسانی که به سفرهای ماجراجویانه علاقه دارند و دوست دارند چند روزی را بیرون از خانه سپری کنند با کشف مناطق ماجراجویانه در این جزیره می توانند اوقات خوشی را داشته باشند.

ساکنین جزیره برمودا در مورد آن اینچنین می گویند “به عنوان کسی که بزرگ شده و ساکن برمودا است خود را در برابر چالش های فیزیکی جزیره می آزماییم. ما کوهنوردی، صخره نوردی، قایقرانی در اقیانوس، غواصی، پیاده روی و تریاتلون را به خوبی آموخته ایم. بنابراین برمودا تا اواخر ماه سپتامبر می تواند مقصد مناسبی برای افرادی باشند که عاشق ماجرا جویی هستند.

برمودا (Bermuda)

دروازه ای برای زنان ماجراجو: وایومینگ(Wyoming)

وایومینگ چشمه های آب گرمی دارد که در منطقه براش کریگ رانچ (Brush Creek Ranch) قرار دارد که بزرگی این چشمه ها در حدود ۳۰ هزار متر است.  فاصه این چشمه ها از لارمیه (Laramie) با ماشین در حدود یک ساعت است. علاوه برآن این منطقه دارای مزارع و حدود ۲۰ مایل رودخانه برای ماهیگیری است. ماه سپتامبر شب های خنک تری دارد و ماهی ها برای گرفتن حشرات به سطح آب می آیند، همین ویژگی ها باعث شده که وایومینگ به یک منطقه مناسب جهت ماهیگیری تبدیل شود. انواع ویزای آمریکا

وایومینگ (Wyoming)