سفر با تورهای ریلی
امتیاز ما

سفر با تورهای ریلی مستقل، تورهای ریلی اسکورت ، سفرهای ریلی لوکس و سفرها با قطار های سفارشی به مقصد آمریکای شمالی، اروپا و فراتر از آن تجربه ای بی نظیر را به همراه دارد. در اینجا معرفی مختصری از سفر با تورهای ریلی در امریکا و کانادا آمده است. با ما مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید.

سفر با تورهای ریلی در کانادا

در سراسر کانادا از ساحل گرفت تا کوهستان های کانادا و ایالات فرانسوی کانادا می توان با قطار سفر کرد.
هیچ راهی بهتر از قطار برای دیدن کانادا وجود ندارد. شهرهای ساحلی مانند “دروازه آلاسکا” و ونکوور را می توان کشف کرد. زیبایی هیجان انگیز کوهستان های کانادا را با شهرهای کوهستانی و پارک های ملی، جاسپر و بنف را می توان با قطار از نزدیک دید.

قطار کانادایی-کانادا

می توان از شهرهای چندملیتی مثل تورنتو و اوتاوا بازدید کرد و از فرهنگ و غذاهای مونترال لذت برد. شگفتی های طبیعی ماری تایم از جمله لاننبرگ و هالون هالیفاکس و ماهون بی را می توان کشف کرد.
یک تور ریلی در کانادا شامل قطارهای مسافرتی با نمادهای مسافرتی است که دارای اقامتگاه های راحت و دلپذیر هستند. وعده های غذایی را هنگام مسافرت با قطار در مقصد باید دید.
چه سفرهای شما در طول شب با قطارهایی که تخت برای خوابیدن دارند و چه قطارهایی که در طول روز شما را به نقاطی می برند که از هیچ راه دیگری امکان دیدن آن مناطق وجود ندارد، قطاره توریستی کانادا شامل تمام امکانات رفاهی عالی و غذاهای لذیذی است که در طول سفر تا رسیدن به مقصد می توانید از آن ها لذت ببرید. نزدیک به ۱۰۰ قطار توریستی در کانادا وجود دارد که می تواند شامل مسیر راکیز، پکیج ترکیبی گشت و گذار ریلی و یا مسیر های ماجراجویانه ریلی در کانادا باشد. خرید بلیط هواپیما تهران مونترال

سفر با تورهای ریلی در امریکا

دشت ها و قله های مرتفع کوهستان زیبا می تواند دلیل سفر با تورهای ریلی ایالات متحده باشد. به این منظره ها کلان شهرهای شلوغ، چشم اندازها، پارکهای ملی بزرگ و مکانهای تفریحی و تاریخی چشم نواز را اضافه کنید و به راحتی می توان فهمید که چرا ایالات متحده مقصد مناسبی برای سفر با قطار است.

قطارهای لوکس

زیبایی سفر ریلی از لحظه ای که قطار حرکت می کند، شروع می شود. در مکان دنج و گرم و نرم خود و بدون انکه نیازی به رانندگی باشد به اعماق زیبایی های طبیعت سفر می کنید. قیمت بلیط هواپیما
مناظر زیبای مسیری که قطار از آن عبور می کند را از روی صندلی نظاره می کنید و تمام ان زیبایی ها را تحسین می کنید. در طول مسیر از یک غذای گرم در ناهار خوری یا کافه قطار لذت می برید، کتاب می خوانید، یا موسیقی گوش می دهید.
علاوه بر بسیاری از تورهای مستقل قطار و تورهای اسکورتد قطار که دارای امکانات خواب برای مسیرهای طولانی در طول شب هستند، یک انتخاب عالی فقط برای سفر در روز هستند وجود دارد که برای تورهای روز بسیار فوق العاده هستند. ازجمله قطارهای قدیمی مانند راه آهن گراند کانیون و همچنین قطارهایی برای دیدن مناظر مانند دراکون و سیلورتون کلورادو راه آهن نیوانگلند کیپ کد سنترال از جمله قطارهایی هستند که برای دیدن مناظر در روز بسیار مناسب هستند.
هر تور ریلی تعطیلات شامل یک مسیر ریلی است که شامل بازدید از مقصد های محبوب، گشت و گذار و موارد دیگر نیز می شود. می توان از میان تورهای قطار در آلاسکا، سفر از یک ساحل به ساحل دیگر یا بازدید از پارکهای ملی آمریکا یک تور ریلی را انتخاب کنید.