بیمه مسافرتی
امتیاز ما

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده ­اید که اگر در زمان سفر حادثه ­ای برای شما رخ دهد یا بیمار شوید چه باید بکنید؟ هر حادثه­ ای در طول مسافرت می ­تواند ذهن شما را تا پایان مسافرت و حتی بعد از آن چنان درگیر کند که دیگر لذتی از سفر نبرید. اما پشتوانه­ ای که به شما اطمینان دهد حتی در خارج از کشور از شما حمایت خواهد کرد می­ تواند تا حدی خیال شما را راحت کند. بروز بیماری، گم­شدن مدارک شناسایی، گم شدن یا تاخیر بار، بروز مشکلات حقوقی بخشی از مشکلاتی است که ممکن است در طول سفر برای شما پیش بیاید. خرید آنلاین بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی چیست؟

بیمه مسافرتی بیمه ­ای است که بیمه­ گزاران برای حوادثی که ممکن است در طول سفر پیش بیاید در نظر گرفته­ اند. البته در برخی از سفارتخانه­ ها برای گرفتن ویزا داشتن این بیمه الزامی است و برای بقیه سفارتخانه ­ها نیز توصیه می ­شود. این بیمه یکی از خدمات تور می­باشد که می ­تواند از مسافرین در هنگام بیماری یا حوادث حمایت کند. در صورت نداشتن این بیمه ممکن است درمان­ های جزئی برای مسافر هزینه­ های گزافی را در کشور مقصد به همراه داشته باشد، چنان چه قصد مسافرت به داخل یا خارج از کشور دارید به شما توصیه اکید می‌کنیم که به دلایل زیر بیمه مسافرتی تهیه کنید.

در مسافرت‌های خارج از کشور فریادرس شما است

زمانی متوجه اهمیت بیمه مسافرتی می‌شوید که در مسافرت به خارج از کشور دست خوش بحران شوید. در جریان سفر اگر بیمار شوید یا سانحه‌ای برای شما اتفاق بیفتد، با استفاده از بیمه مسافرتی می‌توانید به بهترین نحو ممکن جبران خسارت کنید. هزینه ­های درمان در هر کشوری با سایر کشورها متفاوت است و ممکن است در کشور مقصد شما این هزینه ­ها بسیار بالا باشد در اینجا است که بیمه مسافرتی به کمک شما می ­آید.  بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

بیمه مسافرتی

با بیمه مسافرتی می‌توانید هزینه‌های درمانی را تامین کنید

اگر در سفر احتیاج به مراقبت‌های پزشکی پیدا کنید و بیمه مسافرتی نداشته باشید، مجبور می‌شوید به پول و جیب خود تکیه کنید. در بسیاری از کشورها، خدمات پزشکی برای مسافران گران از آب درمی‌آید. برای مثال در کشورهای آسیای جنوب شرقی هزینه بستری در بیمارستان شبی ۸۰۰ دلار است. همچنین هزینه جابه‌جایی بیمار یا متوفی به خارج از کشور از ۷۵ هزار دلار تا ۹۵ هزار دلار است که گاه تا ۳۰۰ هزار دلار می‌رسد. اگر در خلال سفر چنین هزینه‌ای بر شما تحمیل شود هیچ ارگان یا سازمانی تعهدی در قبال بازپرداخت آن به شما ندارد مگر این که بیمه مسافرتی داشته باشید.

بیمه مسافرتی

با بیمه مسافرتی اختلالات مسافرت شما جبران می‌شود

ناگفته پیدا است که در هنگام سفر روی خیلی چیزها نمی‌توانید کنترل داشته باشید. ممکن است پروازتان تاخیر کند یا ممکن است به دلیل بروز حادثه‌ای مجبور به بازگشت از مسافرت شوید. بدون بیمه مسافرتی هر اتفاق احتمالی که برای شما پیش آید ممکن است هزینه گزافی روی دست شما بگذارد. در بسیاری از موارد پولی که در این راه خرج می‌کنید برگشتنی نیست و به قول معروف از کیسه شما رفته است. بسیاری از بسته‌های بیمه مسافرتی شامل مواردی است که شما کنترلی روی آنها ندارید. بنابراین در صورتی که خللی در مسافرت شما به هر دلیلی پیش آید با بیمه مسافرتی جبران می‌شود.  مجله گردشگری دور و نزدیک

خسارت‌ها و هزینه‌های شما با بیمه مسافرتی بازپرداخت می‌شود

اگر در سفر بار و بنه شما به سرقت برود و یا آسیب و خسارتی ببیند، در صورتی که بیمه مسافرتی داشته باشید، گویی که هیچ اتفاقی نیفتاده است. ممکن است بار شما تاخیر داشته باشد و شما نیاز به برخی از وسایل ضروری داشته باشید بیمه تا آمدن چمدانتان این وسایل را برای شما تهیه می­کند. بیمه مسافرتی حتی شامل اقامت در هتل و خرید بلیت هواپیما هم می‌شود.

جبران هزینه های ناشی از کنسلی بلیط هواپیما

جبران هزینه های ناشی از کنسلی بلیط هواپیما یا کنسلی هتل محل اقامت و یاجبران هزینه های بازگشت زودهنگام بیمه شده به دلیل بستری شدن یکی از اعضای بلافصل یا درجه اول بیمه شده در بیمارستان به دلیل شرایط اورژانسی (به جز بستگانی که در مقصد سفر بیمه شده مقیم هستند) – حداکثر ۱۵ روز قبل از عزیمت به سفر *همراه بیمه شده ( همراه سفر) یکی از بستگان درجه اول یا بلافصل بیمه شده شامل پدر، مادر، خواهر، همسر، فرزند یا فرزند خوانده قانونی است که با بیمه شده در یک پرواز و به یک مقصد عازم مسافرت است”

جبران هزینه های ناشی از تاخیر هواپیما

پرداخت هزینه هایی که در صورت تأخیر هواپیما ( بیش از ۶ ساعت ) متوجه بیمه گذار خواهد بود ( اقامت در هتل و صرف غذا ) با ارائه اصل صورتحساب و تائیدیه شرکت هواپیمایی