امتیاز ما

شرایط اقامت در آمریکا از طریق تولد فرزند را می دانید؟ یکی از موضوعات جذاب در خصوص اقامت در کشورهای بزرگ دنیا اقامت از طریق تولد فرزند است. این موضوع بارها و بارها مورد بررسی قرار گرفته است. آیا تولد فرزند در آمریکا سبب می شود که اخذ تابعیت برای پدر و مادر او نیز آسان تر باشد؟ هر کشور قوانین مخصوص به خود را دارد به این ترتیب اگر می خواهید اقامت آمریکا را داشته باید قوانین جدید مهاجرت به آمریکا را مورد بررسی قرار دهید. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

شرایط و قانون تولد فرزند در کشور آمریکا

اقامت در آمریکا به طور کلی دارای دسته بندی های مختلفی است. یعنی شما باید در ابتدای امر مشخص سازید که به دنبال اقامت کوتاه مدت، بلند مدت و یا دائم هستید. اگر بخواهیم به طور واضح و صریح در خصوص اقامت پدر و مادر از طریق تولد نوزاد خود در این کشور صحبت کنیم باید بدانید که چنین گزینه ای سبب اخذ اقامت دائم پدر و مادر نخواهد شد اما به هر حال مسیر را بازتر و آسان تر می کند به این معنی که پدر و مادر میتوانند با مراجعه به سیستم قضایی درخواست اقامت طولانی در خاک آمریکا داشته باشند هرچند معنای این اقامت اخذ شهروندی نخواهد بود.

 بر هیچ کس پوشیده نیست که اخذ ویزای آمریکا کار آسانی نیست، به این ترتیب می توانید از طریق تولد فرزند خود در خاک این کشور به سادگی ویزای موقت آمریکا را کسب کنید و احتمالا بتوانید پس از آن بر اساس تلاش های خود، برای همیشه اقامت در آمریکا داشته باشید.

شرایط و قانون تولد فرزند در کشور آمریکا

قوانین اقامت در آمریکا از طریق تولد

به طور کلی اقامت در آمریکا از طریق خاک به دو دسته تقسیم می شود. در روش اول یک سری قاعده و قانون وجود دارد که وضعیت ازدواج والدین را مشخص می کند و در گزینه دوم مشخص می شود که فرزند متولد شده در خاک آمریکا آیا پدر و مادرش نیز در این خاک اقامت دارند یا خیر در واقع به این نکته اشاره دارد که آیا پدر و مادر تبعه کشور دیگری هستند که در آمریکا فرزندشان را به دنیا آورده اند و یا تبعه خود آمریکا هستند.

اگر فرزندی در مرزهای آبی و یا خاکی کشور آمریکا به دنیا آمده باشد اخذ تابعیت آمریکا برای او ممکن است! و والدین او میتوانند نسبت به درخواست پاسپورت برای فرزندشان اقدام نمایند.

یک مثال می زنیم، اگر پدر و مادری به عنوان توریست وارد خاک آمریکا شوند و فرزند خود را در آمریکا به دنیا آورند فرزند آن ها به عنوان سیتیزن یا شهروند آمریکا به شمار خواهد آمد و خود پدر و مادر تنها می توانند از اقامت موقت استفاده کنند و یا اینکه از طریق روش های دیگر اقامتی برای خود اقدام نمایند البته زمانیکه فرزندشان به سن قانونی برسد یعنی ۱۸ سال تمام را پشت سر بگذارد میتواند جهت دریافت گذرنامه برای والدین خود اقدام کند.خرید بلیت هواپیما تهران-لس آنجلس

قوانین اقامت در آمریکا از طریق تولد

اصول مهم اقامت در آمریکا از طریق خاک

بطور کلی آمریکا از معدود کشورهای جهان است که علاوه بر نسبت خونی امکان اخذ اقامت در آن از طریق خاک نیز میسر میباشد و این شامل تمام نقاطی که جزو خاک آمریکا به حساب میآید نیز میشود . هرچند در گذشته با به دنیا آمدن فرزند پدر و مادر او نیز میتوانستند اقامت آمریکا را دریافت نمایند امروزه امکان این امر به هیچ وجه میسر نمیباشد علی الاصول سفر به آمریکا به قصد به دنیا آوردن فرزند برای گرفتن فرزند غیر قانونی میباشد و تنها در صورتی پذیرفته است که بتوان اظهار داشت این واقعه ناخواسته بوده است.برای اطلاعات بیشتر میتوانید با وکلای مهاجرتی تماس بگیرید. مجله گردشگری دور و نزدیک