امتیاز ما

هتل هیلتون بوموتنی استانبول

هتل هیلتون بوموتنی استانبول یکی از بهترین هتل های استانبول است که مسافران زیادی آن را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می‌ کنند. اگر برای انتخاب و رزرو هتل با مشکل مواجه شدید ما می‌ توانیم اطلاعات کاملی در رابطه با هتل هیلتون بوموتنی در اختیار شما قرار دهیم تا در زمان سفر از این اطلاعات استفاده کنید .  بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

هتل هیلتون بوموتنی یکی از هتل‌ های پنج ستاره شهر استانبول است که در منطقه بومونتی و شیشلی شهر استانبول قرار دارد. این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد و فاصله آن با میدان تکسیم نزدیک به سه و نیم کیلومتر و با ایستگاه مترو شیشلی نزدیک به ۲ کیلومتر و با فرودگاه آتاتورک استانبول ۳۵ کیلومتر است. پذیرش در این هتل به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته انجام می‌ گیرد. در ادامه با امکانات و ویژگی‌ های این هتل آشنا خواهیم شد.

امکانات هتل هیلتون بوموتنی

این هتل دارای امکانات زیادی است که آن را هم رده بسیاری از هتل‌ های شیک و لوکس استانبول قرار داده است. هتل بوموتنی دارای استخر، بالکن‌ های مشرف به شهر، باغ، وای فای رایگان و بسیاری از امکانات دیگر است. برای کسانی که می‌ خواهند به همراه خانواده و یا دوستان خود به این شهر سفر کنند و یا به قصد انجام امور کاری و جلسات به استانبول می‌ روند این هتل بسیار توصیه می‌ شود. این هتل دارای مبلمان های لوکس، پارکینگ رایگان و معماری مدرن است.

 

امکانات ورزشی این هتل شامل سونا، بدنسازی، حمام ترکی و ریلکسیشن هستند. در هتل هیلتون بوموتنی به طور ۲۴ ساعته کلاس های تنیس، اسکواش و اروبیک برگزار می‌ شود. استخر روباز و استخر سرپوشیده هم در این هتل وجود دارد که در اطراف آنها نیز تخت‌ های اختصاصی برای آفتاب گرفتن قرار دارد. حمام ترکی این هتل که با کاشی‌ های آبی و سفید تزئین شده‌ اند دارای دو سونا، دو اتاق بخار و ماساژ درمانی است.

اتاق‌ های هتل هیلتون بوموتنی

این هتل پنج ستاره به طور کلی دارای ۸۲۹ اتاق است که همه این اتاق‌ ها با دکوری زیبا و شیک تزئین شده‌ اند. این اتاق‌ ها که با معماری ترکی ساخته شده‌ اند نمایی از باغ و تنگه بسفر را به شما نشان می‌ دهند. از امکانات این اتاق‌ ها می‌ توان به حمام خصوصی دارای وان و دوش، سشوار، دمپایی، تهویه مطبوع، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، پنجره‌ های تمام نما، پرده، محل نشیمن جداگانه و بسیاری از امکانات دیگر اشاره کرد.

غذاهای هتل هیلتون بوموتنی

هتل هیلتون بوموتنی دارای رستوران‌ هایی است که به طور ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستند. در این رستوران‌ ها انواع غذاهای ترکی، محلی و بین المللی سرو می‌ شوند. یکی از رستوران‌ های این هتل به نام Cloud 34 که در طبقه سی و چهارم این هتل قرار دارد نمای شگفت انگیزی از شهر را در حین میل غذا به شما نشان می‌ دهد شما می‌ توانید در این رستوران غذاهای زیادی را از فرهنگ و ملل مختلف با نوشیدنی‌ های مختلف بچشید و از آنها لذت ببرید. یکی دیگر از رستوران‌ های این هتل رستوران وراندا گریل است که غذاهای دریایی را به همراه نوشیدنی برای شما مهیا می‌ کند. سایر رستوران‌ های این هتل مانند رستوران بسفر و رستوران اژدها هستند که هرکدام امکانات بی نظیری را در اختیار شما قرار می‌ دهند.

مجله گردشگری دور و نزدیک