جاذبه های ایتالیا
امتیاز ما

ایتالیا کشوری در جنوب اروپا است که جاذبه‌های طبیعی و تاریخی زیادی دارد. این جاذبه‌ها سالیانه توریست‌های زیادی را به سوی این کشور روانه می‌کنند. بازدید از ساختمان‌های باقی‌مانده از امپراطوری شکوه‌مند روم و سواحل آفتابی و طبیعت بی‌نظیر چیزهایی هستند که شما از تور ایتالیا باید انتظار داشته باشید. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

کلوسیوم

جاذبه های ایتالیا

برای افرادی که به ایتالیا سفر می‌کنند بازدید از «کلوسیوم» یکی از بایدهای سفر است. این آمفی‌تئاتر عظیم‌الجثه که در نوع خود بی‌نظیر است امروزه به مدلی تبدیل شده تا معماران سرشناس دنیا بهترین و مدرن‌ترین ورزشگاه‌های دنیا را از روی آن بسازند. این مکان همچنین به خاطر آورنده شکوه، پیشرفت و قدرت تمدن روم باستان در دنیای قدیم است. بلیط هواپیما به ولز و دیگر شهر های زیبای دنیا

کانال‌های آب، شهر ونیز

جاذبه های ایتالیا

سوار شدن بر «گاندولا» و حرکت در کانال‌های آبی باریک و زیبای شهر ونیز، یکی از سرگرمی‌های توریستی منحصربفرد در این منطقه به حساب می‌آید. ونیز به شهر جزیره‌های کوچک شهرت پیدا کرده است و کانال های آب در سراسر آن گسترش یافته‌اند. همچنین در اطراف این کانال‌ها ساختمان‌های قدیمی زیادی وجود دارند که شاهکار معماری ایتالیا در گذشته و شکوه هنر در این شهر را به رُخ توریست‌ها می‌کشند. سبک معماری در این منطقه علاوه بر غنای تاریخی که دارد حال‌وهوای هنری وعاشقانه به فضای شهر داده است. شهر کاندلا ایتالیا

پمپی

جاذبه های ایتالیا

در پای آتشفشانی که در روزگاران قدیم بسیار فعال بوده است، شهری باستانی و نیمه تخریب شده دیده می‌شود. این شهر در سال ۷۹ پیش از میلاد به دلیل فعالیت آتشفشان کنار خود زیرخروارها خاکستر مدفون شد و تمامی سکنه آن از بین رفتند. کاوش-های باستان شناسی انجام شده در «پمپی» در سال‌های اخیرساختمان‌ها، معابد، سالن‌های تئاتر و حتی اجساد زیادی را از زیر خاکستر بیرون آورد. امروزه توریست‌ها می‌توانند در خیابان‌های این شهر باستانی قدم بزنند و با شکوه تمدن روم باستان در حدود ۲۰۰۰ سال پیش بیشتر آشنا شوند.

برج کج پیزا

جاذبه های ایتالیا

ابن برج جالب و حیرت‌انگیز تنها یکی از صدها جاذبه توریستی در شهر «پیزا» در ایتالیا به حساب می‌آید. این بنا که نمودی دیگر از پیشرفت تمدن روم باستان بوده است، متعلق به دنیا باستان است. حدود ۱۱۰۰ سال پیش زمانی که تصمیم گرفتند در پی سیل برروی این برج کار تعمیری انجام دهند، «پیزا» به حالت کج و نیمه متمایل درآمد. با این حال بالا رفتن از پله‌های این برج و دیدن مناظر زیبای شهر یکی از تفریحات توریستی پرطرفدار به حساب می‌آید.

دریاچه کومو

جاذبه های ایتالیا

همانطور که در ابتدا گفتیم، کشور ایتالیا تنها منحصر به جاذبه‌های تاریخی نیست و اگر شما به طبیعت علاقه فراوان داشته باشید بازهم می‌توانید تفریحات متعدد و مکان‌های پرجاذبه‌ای را برای گذران اوقات فراغت خود پیدا کنید. دریاچه کومو یکی از این مناطق است. این دریاچه که مناظر فوق‌العاده‌ای در اطراف خود دارد توسط یک دهکده کوچک و سرسبز احاطه شده است. این منطقه در گذشته به عنوان شکارگاه ثروتمندان استفاده می‌شده است اما امروزه توریست‌ها به دلیل وجود خانه‌ها و مکان‌های عجیب و جالب به آن سفر می‌کنند.

ساحل آمالفی

 

این ساحل شگفت‌انگیز که جز لیست میراث طبیعی یونسکو نیز به حساب می‌آید، تصویری خیره کننده از خط ساحلی در شبه جزیره «سورِنتین» به نمایش می‌گذارد. تپه‌های سرسبز کنار ساحل و کوهستانی که در نزدیکی آن قرار دارد تضاد جالبی میان زمین-های پست و مرتفع به وجود آورده است. این منطقه به دلیل جاذبه‌های طبیعی و امکانات تفریحی که در خود دارد بسیار مورد پسند توریست‌ها واقع می‌شود.

سینکوتره

«سینکوتره» که در زبان ایتالیایی به معنای ۵ دهکده است، یک منطقه ساحلی دوست داشتنی به حساب می‌آید که از صخره‌های بزرگ و طبیعی و تپه‌های سرسبز تشکیل شده است. این ۵ دهکده با این که از هم مجزا هستند اما تنها به اندازه یک مسیر پیاده‌روی از هم فاصله دارند و این برای گردشگران این منطقه بسیار جالب است چرا که می‌توانند پای پیاده بین ۵ دهکده زیبا حرکت کنند و از مناظر خارق‌العاده لذت ببرند.

 

برای این‌که بخش بیشتری از زیبایی ‌های ایتالیا را کشف کنید و برای سفر به این کشور اقدام کنید در مقالات بعدی نیز با ما همراه شوید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.