بهترین رستوران‌های ونیز
امتیاز ما

ونیز شهر زیبایی است و غذاهای فوق‌العاده‌ای هم دارد. در شهر ونیز رستوران‌های بی‌شماری وجود دارد که امروز در مجله گردشگری دور و نزدیک به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین رستوران‌های ونیز از هتل‌های ۵ ستاره گرفته تا غذاخوری‌های پنهان شهر را به شما معرفی کنیم.

بهترین رستوران‌های ونیز برای صرف غذاهای ونیزی

رستوران لاتزوکا

لاتزوکا در زبان ایتالیایی به معنای «کدو‌حلوایی» است و همین نشان می‌دهد که اصلی‌ترین ماده‌ی غذاهای این رستوران همین کدو حلوایی است. این رستوران رستورانی کوچک و دنج در منطقه‌ی «سانتاکروچه» است و غذاهای ونیزی را با قیمت مناسب برای مشتریان سرو می‌کند. این رستوران غذاهای گیاهی متنوعی در منوی غذایی خود دارد که برای افراد گیاه‌خوار که ممکن است رستوران‌های گیاهی را به‌سختی در ایتالیا پیدا کنند بسیار مناسب است. گردشگران می‌توانند زمانی‌که از منطقه‌ی سانتاکروچه دیدن می‌کنند به این رستوران هم سری بزنند و بهترین غذاهای ونیزی را در آن میل کنند.

بهترین رستوران های ونیز غذاهای ونیزی

رستوران ریویرا

رستوران «ریویرا» برخی از بهترین غذاهای ونیزی را سرو می‌کند و در میان ۱۰ رستوران برتر ونیز قرار دارد. گردشگران می‌توانند به این رستوران بیایند و از نوشیدنی‌ها و انواع پاستاها از جمله راویولی، پاپاردله و اسپاگتی لذت ببرند. همه‌ی غذاهای داخل منو از پیش‌غذاهای خوشمزه گرفته تا دسرهای هیجان‌انگیز خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما ثبت خواهند کرد. غذاهای ایتالیایی را در این رستوران به بهترین شکل خود خواهید یافت. نکاتی که پیش از سفر به ایتالیا باید در نظر داشته باشید

بهترین رستوران های ونیز آشپزی ونیزی

رستوران آنتیکیکارامپانه

رستوران «آنتیکیکارامپانه» که توسط یک خانواده اداره می‌شود معمولا غذاهای دریایی سرو می‌کند. غذاهای دریایی نقش مهمی در آشپزی ونیزی دارند. البته در این رستوران غذاهای غیردریایی هم یافت می‌شود. در این رستوران که توسط پسر یک عمده‌فروش ماهی تاسیس شد از ماهی‌های تازه برای طبخ غذا استفاده می‌شود و باعث می‌شود که غذاهای این رستوران کیفیت عالی داشته باشد. فضای دنج این رستوران باعث می‌شود لذت غذا خوردن برای مشتریان دوچندان شود. از جمله افراد معروفی که به این رستوران آمده‌اند می‌توان از ناتالی پورتمن، سلما هایک، بیل موری و یوکو اونو نام برد. پیش از رفتن به این رستوران حتما میز خود را رزرو کنید.

بهترین رستوران های ونیز

رستوران لاآلکووا

در رستوران «لاآلکووا» که در یک هتل ۵ ستاره قرار گرفته است هرگز ناامید نمی‌شوید. علاوه‌ بر صرف غذاهای خوشمزه‌ی ایتالیایی در این رستوران می‌توانید همراه با سرآشپز از بازار «ریالتو» دیدن کنید و در کلاس‌های آشپزی شرکت کنید. افرادی هم که تمایلی به شرکت در این برنامه‌ها ندارند می‌توانند در تراس زیبای لاآلکووا در حالی‌که غذای خود را میل می‌کنند از منظره لذت ببرند. غذاهای این رستوران بر پایه‌ی گوشت و ماهی است و انواع پاستاها را می‌توانید در منوی غذایی رستوران بیابید. سفر به ایتالیا

بهترین رستوران های ونیز

رستوران آلکورونه

یکی از بهترین هتل‌های ونیز هتل «آیریالی» نام دارد و رستوران این هتل هم یکی از بهترین رستوران‌های ونیز است. این رستوران لوکس غذا و سرویس عالی را برای مشتریان فراهم می‌کند. منوی رستوران فصلی است و طعم‌ها و مزه‌های همه‌ی فصول سال را می‌توان در این رستوران پیدا کرد. غذاهای رستوران بر پایه‌ی آشپزی ونیزی است اما شیوه‌ی طبخ این غذاها آن‌ها را به حدی خاص ساخته که حتی افرادی که با آشپزی ونیزی آشنایی دارند با طعم جدیدی در این رستوران روبرو خواهند شد. پیش از رفتن به این رستوران حتما جای خود را از قبل رزرو کنید.

بهترین رستوران های ونیز

رستوران استریاآلتستیر

این رستوران غذاهای دریایی سرو می‌کند در نزدیکی «سانتا ماریا فورموزا» قرار گرفته است. سرآشپز رستوران بر اساس آن‌چه که هر روز در بازار می‌تواند پیدا کند درباره‌ی منوی آن روز تصمیم می‌گیرد. غذاهای ارگانیک و تازه، سرویس عالی و فضای دوستانه‌ی این رستوران آن را به یکی از محبوب و بهترین رستوران‌های ونیز  تبدیل ساخته است. تنها ایراد این رستوران را می‌تواند محدودیت در نوع غذایی که سرو می‌کند دانست. در سفر به ایتالیا مراقب اموالتان باشید

بهترین رستوران های ونیز

رستوران آنتیکو مارتینی

گردشگران می‌توانند در این رستوران هم از غذاهای ونیزی بر پایه‌ی ماهی و هم غذاهای گوشتی لذت ببرند. صرف غذاهایی مانند میگو یا جگر طبخ شده به سبک ونیزی در سالن‌های غذاخوری زیبا یا تراس دوست‌داشتنی این رستوران بسیار لذت‌بخش است. رستوران «آنتیکو مارتینی» از تازه‌ترین مواد بازار برای طبخ غذا استفاده می‌کند. این رستوران در ابتدا یک قهوه‌خانه بود اما به دلیل نزدیکی به سالن تئاتر «فنیچه» به یک رستوران تبدیل شد زیرا مکان مناسبی برای اهالی تئاتر است تا پیش از دیدن نمایش غذایی صرف کنند.

بهترین رستوران های ونیز

رستوران استریا آل لاآرکو

گردشگران ممکن است با رفتن به این رستوران از این‌که مجبور هستند در این رستوران کوچک اما زیبا ایستاده غذای خود را میل کنند غافلگیر شوند. البته در تابستان یک تراس کوچک برای نشستن وجود دارد. حضور تعداد زیادی از مردم محلی در این رستوران نشان می‌دهد که کیفیت غذای آن بسیار بالا است. نوشیدنی‌ها و اسنک‌های این رستوران هم بسیار خوشمزه هستند. لازم به ذکر است که تمام مواد غذایی این رستوران از تازه‌ترین مواد بازار هستند.

بهترین رستوران های ونیز