نقاط گرمسیری دنیا
امتیاز ما

سفر به نقاط گرمسیری دنیا یکی از پر طرفدارترین کارهایی است که مردم در تمامی دنیا دوست دارند آن را انجام دهند. قدم زدن در شن‌های طلایی و نرم، تماشای اقیانوس بیکران، خیره شدن به طلوع و غروب آفتاب و تجربه هیجان در ورزش‌های آبی چیزهایی هستند که مشتاقان زیادی در سراسر دنیا دارند. تعداد زیادی گردشگاه‌ گرمسیری در دنیا وجود دارند که می‌توان تعطیلات را در آن‌ها سپری کرد. در این مقاله می‌خواهیم برخی از این مکان‌ها که از لحاظ کیفیت اقامت و تفریح نسبت به بقیه برتری دارند را به شما معرفی کنیم. با مجله دورونزدیک همراه باشید.

جزیره بورا بورا، تاهیتی

جزیره بورا بورا| تاهیتی

«بورا بورا» یکی از نقاط گرمسیری دنیا است و زمانی تحت سلطه فرانسه بوده است. زبان مردم در این منطقه فرانسوی است. تاثیر فرهنگ فرانسوی را در آداب و رسوم و آشپزی مردم این منطقه می‌توان به وضوح دید. این جزیره علاوه بر زیبایی‌های طبیعی، تالاب‌های شگفت آور و درختان سرسبز و انبوه، مکان‌های تاریخی و فرهنگی زیادی برای بازدید دارد. در این مکان‌ها می‌توان با خصوصیات بومیان و مردم محلی آشنایی زیادی پیدا کرد.

در جزیره بورا بورا اقامتگاه‌های لوکس زیادی وجود دارد. انواعی از ویلاهای دریایی در بورا بورا وجود دارند که کف آن‌ها شیشه‌ای است. از طریق این شیشه‌ها می‌توان حیات در دریا را به زیبایی لمس کرد. اگر به هیجان و ماجراجویی علاقمند باشید بورا بورا نیاز شما را بی پاسخ نخواهد گذاشت. در این مکان انواع مختلفی از تفریحات و ماجراجویی‌های آبی را می‌توان امتحان کرد. بورا بورا جزیره‌ای رمانتیک است و بسیاری از کسانی که به تازگی ازدواج کرده‌اند این منطقه را برای گذراندن یک ماه عسل عالی انتخاب می‌کنند.

ریویرا مایا، مکزیک

ریویرا مایا| مکزیک

اگر به دنبال یک مکان تفریحی با تاریخی غنی و ساحلی بی نظیر هستید، «ریویرا مایا» گزینه‌ای عالی برایتان خواهد بود. یکی از دلایلی که باعث می‌شود گردشگران این جزیره را برای اقامت انتخاب کنند تنوع اقامتگاه‌‌ها در این منطقه است. در این جزیره می‌توان با هر بودجه‌ای اقامت و تفریح کرد. شنا با دلفین‌ها،‌ غواصی و ماهیگیری از جمله فعالیت‌های توریستی پرطرفدار است. این جزیره قدمت زیادی دارد. مکان‌های تاریخی و فرهنگی زیادی از جمله خرابه‌های «تولوم» بر فراز دریای کارائیب در این منطقه چشمان علاقمندان به تاریخ را سیراب می‌کند.

جزایر مالدیو

جزایر مالدیو

مجمع الجزایر «مالدیو» یکی از نقاط گرمسیری دنیا است. این کشور از ۲۶جزیره کوچک تشکیل شده است که در نزدیکی سریلانکا و در آب‌های اقیانوس هند قرار گرفته‌اند. «جزیره مال» پایتخت این مجمع الجزایر است،‌ اما بیشتر گردشگران این منطقه به دنبال جزایر دور افتاده‌تر در مالدیو هستند. اقامتگاه‌های درجه یک و لوکس، مالدیو را به مکانی رویایی برای گذراندن یک سفر عالی تبدیل کرده است. غواصی و موج سواری از مهم‌ترین فعالیت‌های توریستی در این منطقه هستند. ماهیگیری و شنا با کوسه‌ها و وال‌های دریایی نیز طرفدارای بسیاری در مالدیو دارد. به دلیل تعدد جزایر در مالدیو عبور و مرور با کشتی‌های لوکس و تفریحی یکی از گزینه‌های توریست‌ها در این منطقه است.

آیتوتاکی، جزایر کوک

آیتوتاکی| جزایر کوک

«آیتوتاکی» در مجمع الجزایر «کوک» واقع شده و یکی از نقاط گرمسیری دنیا است. این جزیره به نیوزیلند بسیار نزدیک است. تالاب‌های منحصربفرد، سواحل ناب و پوشش گیاهی سرسبز و بی‌نظیر این جزیره را به یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری گرمسیری در دنیا تبدیل کرده است.

در این جزیره غواصی، ماهیگیری و کایاک سواری طرفداران زیادی دارند. اقامت در آیتوتاکی می‌تواند فلش بکی به زندگی روستایی و نزدیک به طبیعت باشد. این مسئله برای بسیاری از گردشگران که از شلوغی شهر و زندگی آن به این نقطه از دنیا پناه آورده‌اند اهمیت زیادی دارد. البته این جزیره علاوه بر تمام این‌ها به اقامتگاه‌های لوکس و مدرن نیز مجهز است. کافی است انتخاب کنید که چگونه امکاناتی مدنظرتان است.

کائوآی، هاوایی

کائوآی| هاوایی

جزیره «کائوآی» به بهشت باغ‌های مجزا و طبقه بندی شده در منطقه مشهور است. این جزیره یکی از زیباترین مناظر طبیعی در منطقه هاوایی را دارد. سواحل سرسبز «کائوآی» و آبشارهای متعدد این جزیره تفریحات گرمسیری منحصربفردی را برای توریست‌ها فراهم می‌کنند. منظره زیبا و شیاری شکل به وجود آمده در جزیره به دلیل فعالیت‌های آتشفشانی و حرکت لاوا در سطح زمین است. چنین صحنه‌ای را در هیچ جای دنیا نمی‌توانید مشاهده کنید. لاک‌ پشت‌های غول آسا از جمله جاذبه‌های این جزیره هستند. یکی از خصوصیات «کايوآکی» اقلیم خاص آن است. آب و هوای این منطقه از چندین ریزاقلیم تشکیل شده است. در این جزیره می‌توان آب و هوای خشک و بیابانی را در کنار آب و هوای گرمسیری و سواحل آفتابی مشاهده کرد.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.