تجربه هایی عجیب در توکیو
امتیاز ما

شهرت توکیو در عجیب و غریب بودنش است. بنابراین اگر می­‌خواهید به یک مکان غیرعادی بروید و چیزهای جدید را تجربه کنید، جایی بهتر از توکیو پیدا نمی­‌کنید. با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

هیولاهای کاویای در توکیو

کافه هیولا های کاویای توکیو

در «کافه هیولاهای کاویای» در نزدیکی «خیابان تاکشیتا» در توکیو شما هیولاهای کاویای را خواهید دید که به روح «هاراجوکو» و خرده فرهنگ­‌هایی که در اینجا وجود دارد، شخصیت می‌­بخشند. در یکی از چهار اتاق منحصر به فرد کافه یک صندلی بگیرید و هر چقدر می­‌خواهید از ترکیب رنگ‌های رنکین کمان در منو، از پاستا و کیک گرفته تا نوشیدنی کیمیاگران، لذت ببرید. در قلب رستوران یک چرخ و فلک عظیم قرار دارد که در آن نمایش اجرا می‌شود، و هر بار یک مخاطب خوش شانس برای حضور در نمایش دعوت می­‌شود.

قهوه خود را با جغدها میل کنید

کافه حیوانات توکیو

توکیو به خاطر کافه­‌های حیواناتش معروف است، جایی که مردم می‌توانند از بودن با حیوانات خانگی لذت ببرند. از خزندگان و خرگوش گرفته تا حیوانات خانگی معمول­‌تر، به نظر می‌رسد اینجا برای هر سلیقه‌ای یک حیوان وجود دارد. به جای بودن در کنار گربه‌ها و سگ­‌ها که اصلی‌ترین حیوانات خانگی هستند، چرا یک نوشیدنی را با یک پرنده شکاری بزرگ در یکی از کافه‌های جغد توکیو صرف نمی‌کنید؟

اقامت در هتل کپسول

هتل کپسول توکیو

هتل کپسول‌ها چندین دهه است که مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما این محل استراحت ساده هنوز بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر جهان به اینجا می‌کشد. به دنبال یک کپسول کلاسیک هستید یا یک نمونه لوکس‌­تر، توکیو یکی از این هتل های مینیمالیستی کوچک را به شما عرضه می‌کند.

خوردن شام در کنار نمایش ربات‌­ها

رستوران روبو شینجوکو توکیو

«رستوران روبو شینجوکو» هر چیزی را که شما از یک شب در توکیو انتظار دارید به شما می­‌دهد. در این رستوران شام و نمایش در هم تنیده است، نمایشی که برخی از بازیگران آن ربات‌ها هستند. به غیر از منو در تمام رستوران از رنگ متالیک و رنگ‌های روشن استفاده شده است. در راه بازگشت می‌توانید یک ربات شگفت انگیز را برای سوغات با خود ببرید.

پاچینکو تا صبح

پاچینکو توکیو

«پاچینکو» محبوب­‌ترین بازی ژاپن است، بنابراین پیدا کردن مکانی که در آن بتوانید «پاچینکو» بازی کنید مشکل نیست، شانس خود را امتحان کنید. این بازی فریبنده با سر و صدا و موسیقی بلندش در خیابان براحتی قابل تشخیص است. این بازی مانند یک دستگاه عابر بانک است. بازیکنان توپ‌های فولادی را به درون زمین بازی می‌اندازند و امیدوارند که در جای درستی بیافتد تا برنده شوند.

برای خرید بلیت هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.