پارک ملی مینه سوتا
امتیاز ما

ویژگی‌های خاص با پوششی از دریاچه‌ها و تالاب‌های تالگرس و ۶۷ پارک مختلف دولتی و پارک ملی مینه سوتا، همگی منعکس‌کننده طیف وسیعی از مناظر موجود در سراسر کشور است. فرقی نمی‌کند که شما از منطقه روچستر، شهرهای دوقلو یا به سمت ساحل شمالی می‌روید یا نه ،شما می‌توانید در این مسیرها، تجربیات جالبی همچون صعود از برج آتش، پیاده‌روی تا سمت آبشار یا تماشای گله‌های بوفالو، به دست آورید. بلیط هواپیما ارزان قیمت

در طول سال و با تغییر هر فصل، فضاهای طبیعی مینه سوتا فرصت‌های منحصربه‌فردی را به‌منظور کشف و دریافت دیدگاه‌های مختلف مردم پیش روی ما قرار می‌دهند. در پارک ملی «وویاگرس» Voyageurs شما می‌توانید با افراد مختلفی در کنار خیمه‌هایی جالب روبرو شوید و در معدن زیرزمینی «سودان»، می‌توانید تجربیات جالبی در مورد زیستگاه موجودات زیرزمینی به دست آورید. در پارک‌های ملی و ایالتی مینه سوتا، می‌توانید به‌منظور کشف جاذبه‌های طبیعی چادر زده و از مناظر آنجا لذت ببرید. در ادامه برای معرفی این پارک ها با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

پارک ملی «وویاگرس»

پس از ورود تاجران فرانسوی و کانادایی در این منطقه، نام تجاری «وویاگرس»، به این منطقه تعلق گرفت. این پارک شامل زمین‌های همواری است که قسمت بزرگی از آن را آب فراگرفته است. بخش عمده‌ای از این پارک با ترکیب چهار دریاچه اصلی در مرز کانادا / آمریکا، تشکیل‌شده است. شما می‌توانید با مراجعه به مرکز اصلی، به پارک «وویاگرس» برسید؛ و اما دسترسی به شبه‌جزیره «کابوتوگاما»، یعنی قلب پارک تنها با قایق، هواپیما و یا عبور از آب‌های یخ‌زده امکان‌پذیر است. بسیاری از بازدیدکنندگان، فستیوال بین‌المللی را به‌عنوان نقطه اصلی بازدید خود، انتخاب می‌کنند و زمانی که آن‌ها به بخش اصلی این پارک ملی و منحصربه‌فرد می‌رسند، ماجراجویی‌ها و بازدید در طول روز و شب ادامه خواهد داشت.

فعالیت‌های موردعلاقه و جذاب بازدیدکنندگان در این پارک، اکثراً در مقابل جنگل‌های ساحلی جنوبی و شامل قایقرانی و ماهیگیری در بسیاری از آبراه‌ها، بازدید از اماکن تاریخی مانند باغ‌های الکسورث راک و بررسی مسیرهای مختلف اکوسیستم موجود در پارک است. توصیه می‌شود دریکی از اردوگاه‌های موجود و قابل تردد با وسایل نقلیه، سر کنید. به هنگام شب، شما در این پارک، شانس زیادی برای مشاهده درخشان‌ترین ستارگان را خواهید داشت.

پارک ملی

پارک ملی وایت واتر

پارک ملی وایت واتر، واقع در جنوب مینه سوتا و در مجاورت با رودخانه وایت واتر با مساحتی حدود ۲۷۰۰۰ هکتار، منطقه‌ای زیبا و فرصتی بی‌نظیر به‌منظور ماجراجویی و بازدید از آن تا ۲۵ مایلی روچستر است. ازجمله موارد مورد توجه در این پارک می‌توان ریخته‌گری، شنا کردن در سواحل شنی رودخانه وایت واتر و یا کاوش در معادن سنگ‌آهک و پیاده‌روی را نام برد. این منطقه یکی از مناطق محبوب بازدیدکنندگان محسوب می‌شود. ازجمله دلایل محبوبیت این منطقه می‌توان به مناظر خیره‌کننده ازجمله برج دکل دودکش و چشم‌انداز باشکوهی از پرواز پرندگان بر فراز این پارک، اشاره کرد.

پارک ملی

پارک ایالتی رودخانه بزرگ «بلافز» Bluffs

پارک ایالتی رودخانه «بلافز»، مشرف‌به گستره‌ای از سواحل رودخانه می‌سی‌سی‌پی و رودخانه بزرگ «بلافز»، ازجمله پارک‌های ایالتی است که تقریباً در هر زمان از سال دارای مناظری زیبا است. در فصل پاییز، ما شاهد ترکیبی از رنگ‌های خیره‌کننده در سراسر رودخانه هستیم. این منطقه با بیش از ۶ مایل مسیر پیاده‌روی، یکی از مناطق بی‌نظیر برای بهره‌گیری از طبیعت بکر است. حیات‌وحش زنده و گونه‌های مختلف و نادر پرندگان ازجمله، هاکس دم قرمز و دیگرگونه‌های جانوری، از خصوصیات بارز این پارک به شمار می‌رود.

پارک ملی

پارک ایالتی «جی کوک»

پارک ایالتی «جی کوک»، فضایی زیبا برای بازدیدکنندگان بوده و یکی از دراماتیک‌ترین ویژگی‌های آن برگزاری نمایش‌ها در کنار رودخانه سنت لوئیس است. در ۲۰ مایلی شمال به سمت رودخانه سنت لوئیس ناهمواری‌های محیطی به‌خوبی مشخص است. در این منطقه و در مسیری در حدود ۵۰ مایل به شکل مسیر پیاده‌روی، می‌توان از مناظر طبیعی لذت برد. در نقطه اتصال رودخانه سنت لوئیس با بخش شمالی کشور، مناظر زیبا و دنباله‌دار چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.