مکان‌­هایی که در سال ۲۰۱۸ باید از آن‌ها دیدن کنید (قسمت اول)
امتیاز ما

هرچه بیشتر سفر کنید چیزهای قابل کشف بیشتری را در دنیا خواهید یافت. سفر کردن یکی از کارهایی است که بسیاری از مردم در اوقات فراغت خود انجام می‌دهند. در نزدیکی سال نو میلادی فرصتی مغتنم برای معرفی مکان‌های جذاب و دیدنی دنیا در سال ۲۰۱۸ برای ما به وجود آمده است که در این مقاله از آن حداکثر استفاده را خواهیم برد. با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

لایا، مرتفع‌ترین سکونتگاه انسانی در کشور بوتان

لایا/بوتان

فستیوال «رویال هایلندر» یکی از اتفاقاتی است که به صورت سالیانه در شهر «لایا» در بوتان برگزار می‌شود. این فستیوال که نمایشی برای فرهنگ کشور کوچک بوتان است در سومین دوره خود در سال ۲۰۱۸ قرار است باشکوه هرچه بیشتر برگزار شود. اگر کمی خوش شانس باشید حتی می‌توانید پادشاه سرزمین بوتان را ملاقات کنید که این اتفاق با توجه به فرهنگ خاص منطقه اتفاق جالب و تجربه بی‌نظیری خواهد بود.

تماشای ماشین‌های رنگارنگ در خیابان‌های کوبا

ماشین های رنگارنگ/کوبا

بسیاری از متخصصین حوزه گردشگری براین باورند که ماشین‌های کلاسیک و خاص در کشور کوبا در سال ۲۰۱۸ به یکی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه تبدیل می‌شود. پس بازدید از این جاذبه‌های رنگارنگ را از دست ندهید.

موج‌سواری در ساحل آلِنتِجو، پرتغال

ساحل آلتنجو/پرتغال

سواحل خلوت و زیبا به همراه موج‌هایی که برای ورزش‌های آبی و موج‌سواری بسیار مناسبند این ساحل را به منطقه‌ای بی‌تظیر برای گردشگری تبدیل کرده است. کارشناسان فعال حوزه گردشگری پیش‌بینی می‌کنند که گردشگران استقبال زیادی از این ساحل در سال ۲۰۱۸ کنند.

فرهنگ و هنر در مالت را بهتر بشناسید

فرهنگ و هنر/ مالت

امروزه یکی از جالب‌ترین مقاصد گردشگری در اروپا شهر «والِتا» پایتخت مالت است. یکی از جاذبه‌های فوق‌العاده در این شهر فستیوال‌ها و گردهمایی‌های فرهنگی و هنری است که پیش بینی می‌شود تعداد زیادی گردشگر را در سال ۲۰۱۸ به سوی خود جذب کند.

آرامش در خیابان‌های توکیو

آرامش/خیابان های توکیو

ادب و فرهنگ غنی مردم در ژاپن چیزی است که به شدت آن را در خیابان‌های توکیو مشاهده می‌کنید. این شهر در حال آماده کردن خود برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ است. به دلیل همین شور و حالی که برای بازی‌های المپیک در توکیو وجود دارد پیشنهاد می‌کنیم در سال ۲۰۱۸ سری به این شهر بزنید و از گردش در آن لذت ببرید.

تماشای شفق قطبی در آسمان ایسلند

شفق قطبی/ایسلند

بسیاری از کارشناسان گردشگری معتقدند که تمایل مردم برای گذران اوقات فراغت در سواحل آفتابی کمتر شده است و امروزه مردم بیشتر به دنبال مکان‌های منحصربفرد و خاص برای گردش و تفریح هستند. یکی از این مکان‌های سرد که با نورهای شمالی و شفق‌های قطبی خود در آسمان دلبری می‌کند سرزمین «ایسلند» است. کارشناسان پیش بینی می‌کنند در سال ۲۰۱۸ تعداد زیادی از مسافران به سوی این کشور روانه خواهند شد.

حیات‌وحش دور از دسترس و بکر سواحل شیلی کشف کنید

حیات وحش/شیلی

در سال ۲۰۱۸ گردشگران زیادی به شوق سفر به مناطق بکر و تماشای حیات‌وحش دور از دسترس «شیلی» به آمریکای جنوبی سفر می‌کنند. تماشای شیرهای دریایی و پنگوئن‌هایی که در ساحل استراحت می‌کنند تفریحی است که در کمتر نقطه‌ای از جهان می‌توانید آن را مشاهده کنید.

کایاک سواری در اسلوونی را تجربه کنید

کایاک سواری/ اسلوونی

بی‌شک اسلوونی یکی از زیباترین و بکرترین طبیعت‌ها در اروپا را دارد. دریاچه «بِلِد» یکی از مکان‌های اسلوونی است که با مناظر فوق‌العاده‌ای که در اطراف خود دارد به یکی نقاط تفریحی این کشور تبدیل شده است. کایاک سواری در این دریاچه را در فهرست فعالیت‌های توریستی که قرار است در سال ۲۰۱۸ در اسلوونی انجام دهید، بگذارید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.