امتیاز ما

لائوس واقع در جنوب شرقی آسیا، کشوری محصور و کوهستانی است. لائوس مدت مدیدی ارتباطش را با دنیا قطع کرد. بازدید از لائوس احساس مسافرت به موقع را به مسافر می‌دهد. شیوه زندگی بدون تکنولوژی کشور برای افرادی که برای تعطیلات خود جهت استراحت و دور شدن از زندگی شلوغ و وارد شدن به زندگی روزمره برنامه‌ریزی می‌کنند، عالی است. وینتیان، پایتخت لائوس یک شهر رو به رودخانه می‌باشد که همه ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران بین‌المللی است. از غارهای باستانی گرفته تا معابد بودائی و مناظر شگفت‌انگیز، همه چیز در لائوس روح شما را جلا می‌دهد. آیا مایلید به این کشور سفر کنید؟ بنابراین لازم است که در مورد فرودگاه‌های لائوس یک سری اطلاعات داشته باشید تا بتوانید سفر خود را بهتر برنامه‌ریزی کنید.

 

فرودگاه‌های لائوس که ملت‌ها را بهتر به هم متصل می‌کنند

برای توریست‌های بین‌المللی، این کشور فرودگاه‌های شگفت‌انگیزی جهت حمل‌ونقل راحت ساخته است. در اینجا لیستی از تمام فرودگاه‌های مهم لائوس آورده شده است. (برای خرید بلیط تهران لائوس، رزرو هتل یا بیمه مسافرتی به وبسایت دور و نزدیک مراجعه کنید)

فرودگاه بین‌المللی واتی

این فرودگاه واقع در وینتیان، پایتخت لائوس، تنها ۳ کیلومتر با شهر اصلی فاصله دارد. این کشور دارای ترمینال‌های داخلی و بین‌المللی است. پایانه‌های Wattay خدماتی از جمله خرید، اطلاعات گردشگری، صرافی، دستگاه خودپرداز، رستوران‌ها و خدمات حمل‌ونقل را ارائه می‌دهند. خدمات حمل‌ونقل عمومی شامل تاکسی و اتوبوس‌های کوچک است. از ترمینال تا پایتخت، قیمت تاکسی حدود ۶ دلار است. بر اساس آمارهای رسمی، سالانه حدود ۸،۰۰،۰۰۰ نفر از فرودگاه Wattay استفاده می‌کنند که پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۵ به ۲ میلیون نفر برسد.

کد فرودگاه: VTE

تلفن: +۸۵۶ ۲۰ ۵۵ ۶۰۸ ۹۵۵

 

فرودگاه‌های لائوس

Wattay Airport

فرودگاه بین‌المللی Luang Prabang

این یکی از دو فرودگاه بین‌المللی لائوس است که در پایتخت باستانی لائوس، Luang Prabang واقع شده است. فرودگاه بین‌المللی luang Prabang اخیراً به روز شده است تا فاکتور خطر مرتبط با فرودگاه در هنگام فرود را کاهش دهد. این فرودگاه در فاصله حدود ۴ کیلومتری از مرکز تا شمال لائوس واقع شده است. این فرودگاه دارای یک ترمینال است که هم پروازهای داخلی و هم بین‌المللی را ارائه می‌دهد. این فرودگاه سرویس‌هایی مانند ارز، حمل‌ونقل، دستگاه خودپرداز، رستوران‌ها، اطلاعات گردشگری و خرید را ارائه می‌دهد.

کد فرودگاه: LPQ

تلفن: +۸۵۶-۷۱-۲۵۲۳۳۷ چگونه در کشور لائوس لحظات خوبی را سپری کنیم

فرودگاه‌های لائوس

Luang Prabang Airport

 

فرودگاه بین‌المللی ساواناخت

فرودگاه بین‌المللی ساواناخت در داخل شهر با همین نام یعنی ساواناخت واقع شده است. فقط خطوط هوایی لائوس از فرودگاه ساواناخت به عنوان محل فرود استفاده می‌کنند و خدمات داخلی و بین‌المللی به مقاصدی مانند چین، تایلند، ویتنام و بسیاری دیگر از کشورها ارائه می‌دهند. این مکان یک فرودگاه کوچک اما زیبا با امکانات محدود است.

کد فرودگاه: ZVK

تلفن: +۸۵۶ ۴۱ ۲۱۲ ۱۴۰

فرودگاه بین‌المللی پاکسه

این فرودگاه نیز در ساواناخت واقع شده است و بزرگتر از فرودگاه بین‌المللی ساواناخت است. برای گردشگرانی که می‌خواهند از Si Phan Don که در رودخانه مکونگ واقع شده است دیدن کنند، ایده آل است. رسیدن به آنجا از فرودگاه بین‌المللی پاکسه تقریباً ۳ ساعت طول می‌کشد. این فرودگاه از بهترین فرودگاه‌های لائوس است و مبادلات ارزی، دستگاه خودپرداز و اطلاعات گردشگری را برای بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

کد فرودگاه: PKZ جاذبه‌های گردشگری لائوس

 

فرودگاه‌های لائوس

Pakseh Airport