معروفترین بلاگرهای گردشگری
امتیاز ما

این روزها یکی از مشاغل تازه‌ای که به دنیا اضافه شده است، شغل بلاگری است. بلاگر شدن یعنی اینکه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در زمینه‌ای خاص، دست به تولید محتوا بزنید و آن‌قدر محتوایی که ارائه می‌دهید جذاب است که تعداد زیادی دنبال‌کننده و مخاطب برای خود فراهم می آورید. یکی از حوزه‌هایی که بلاگرهای بسیار فعالی دارد، حوزه گردشگری است. در مجله گردشگری دور و نزدیک به معرفی تعدادی از افرادی می‌پردازیم که در زمینه سفر و مسافرت بسیار معروف هستند و اطلاعات خوب و جذابی هم در اختیار مخاطبان خود می‌گذارند. قیمت بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

معروفترین بلاگرهای گردشگری

دَن؛‌ پرواز کردن به تنهایی (Dan flying solo)

دنیل، یکی از بلاگرهای معروف دنیاست که اصلیتی انگلیسی دارد. او از مقاصد گردشگری ناب و زیبایش برای مخاطبان می‌گوید، به آنها توصیه‌های بسیار مفیدی در زمینه سفر و گردشگری ارائه می‌دهد و با مراجعه به وبسایت او می‌توانید در لذت سفرها و تجربه‌هایش شریک شوید.

وبسایت: www.danflyingsolo.com

Dan flying solo

برنامه‌های سفر لیلی(Lily’s travel plans)

لیلی هم بلاگری بلژیکی است که بدون هیچ فیلتر و سانسوری از زندگی و مسافرت‌هایش برای مخاطبان خود می‌گوید و خواندن تجربه‌هایی که از سفر کردن به دست آورده است، ضمن ایجاد شور و شوق سفر در مخاطب، حاوی نکات آموزنده بسیاری است. اشتباهات پیش از سفر

وبسایت: www.lilistravelplans.com

درو بینسکی(Drew Binksy)

درو، اهل آریزوناست و بعد از اتمام کالج و درس، شروع به سفر به دور دنیا کرده است. او در اسنپ‌چت، برنامه مخصوص به خود را در زمینه سفر راه‌اندازی نموده و با برندها و شرکت‌های مختلف فعالیت می‌کند و از آنها به عنوان اسپانسر برای سفر رفتن بهره می‌برد.

وبسایت: drewbinsky.com/blog

Drew Binks

فراغت از نوع سفر(Travel break)

اِستِف بی(Steph Be) یکی از نویسندگان برنامه‌های شبکه سی.ان.ان و وبسایت‌های مشهور دیگری مانند فوربز و… است. استف اهل کالیفرنیاست و با استعدادی که در زمینه نوشتن دارد و شناخت خوبی که از فضای مجازی و مخاطبان پیدا کرده به یکی از بهترین بلاگرها در حوزه سفر و گردشگری بدل شده است. او تصاویر بسیار زیبایی نیز منتشر می‌کند که هر بیننده‌ای را ترغیب به سفر می‌کند. لوازم ضروری سفر

وبسایت: www.travel-break.net

Travel break

زندگی من یک فیلم است (My life is a movie)

آلیسا راموس هم از معروف ترین بلاگرهای گردشگری است که دورگه کوبایی-آمریکایی به حساب می‌آید. او نیز با شرکت‌های مختلفی مانند گوپرو(go pro) همکاری می‌کند و سفرهای خود را با پشتیبانی برندهای مختلف پیش می‌برد. تصاویر زیبایی که از مسافرت‌های انفرادی آلیسا در دست است بسیار دیدنی و جذاب هستند. راموس برای وبسایت‌های معروفی مانند هافینگتون پُست هم می‌نویسد.

وبسایت: mylifesamovie.com

My life is a movie

در آخر بلاگرهای گردشگری

آشنایی با با معروف ترین بلاگرهای گردشگری ، تصاویری که از سفرهای‌شان منتشر می‌کنند و بهره‌مندی از تجربه‌هایی که دارند برای شروع سفر بسیار مفید خواهد بود. ضمن اینکه شور و شوقی که از دیدن این صفحات برای کسب تجربه در زمینه سفر کردن به وجود می‌آید بسیار جذاب و انگیزه‌بخش است. پس خوب است که با تعدادی از بلاگرهای این حوزه آشنایی داشته باشید و با الهام از آنها سفرهایی شبیه به آنچه آنها انجام می‌دهند برای خود تدارک ببینید. سفر کردن و دل به دریا زدن برای کسب ماجراجویی باعث به وجود آمدن شور و حرارتی وصف‌ناشدنی در زندگی می‌شود.