زیباترین شهرهای اروپایی
امتیاز ما

برای لذت بردن از زندگی در نقطه‌ای پرآب و سرسبز فقط لازم نیست که به شهری در کنار دریا بروید. برخی از دریاچه‌ها هم آن‌قدر زیبا و دیدنی هستند که حسرت زندگی در کنار دریا را برای همیشه از ذهن‌تان پاک می‌کنند. حتما می‌دانید که اروپا معروف به قاره سبز است و در هر گوشه آن دریاچه‌ها و زیبایی‌های طبیعی بی‌شماری دیده می‌شود. دریاچه‌های مختلف در کنار شهرهایی کوچک و جذاب هم از جمله ویژگی‌های این قاره زیباست. در ادامه از زیباترین شهرهای اروپایی در کنار دریاچه‌هایی زیبا و دیدنی واقع شده‌اند می گوییم. با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید:

زیباترین شهرهای اروپایی در نزدیکی دریاچه‌ها

سیگتونا-سوئد Sigtuna

سیگتونا از قدیمی‌ترین شهرهای سوئد است و در حاشیه دریاچه مالارِن قرار دارد. این شهر زیبا علاوه بر قرار داشتن در کنار دریاچه و بهره‌مندی از زیبایی‌های طبیعی، مرکزی تاریخی هم به شمار می‌رود و در آن آثار تاریخی قدیمی مربوط به دوران وسطی و کلیساهای متعدد هم وجود دارد. انواع ورزش‌های آبی و امکانات تفریحی هم در این شهر زیبا و کوچک دیده می‌شود و همین باعث شده تا یکی از زیباترین شهرهای اروپایی در کنار دریاچه باشد. بهترین مقاصد گردشگری اروپا

سیگتونا-سوئد

تالوئا-فرانسه Talloires

در حاشیه دریاچه زیبای آنسی، شهر کوچک و آرام تالوئا واقع شده است. این شهر زیبا با هتل‌های درجه یکی که دارد، یکی از زیباترین و بهترین نقاط دنیا برای گذراندن یک تعطیلات جانانه است. تعطیلاتی که در آن می‌توانید به پیاده‌روی در کنار دریاچه بروید، کوه‌نوردی کنید و از غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های متنوع این شهر در آن بهره ببرید.

تالوئا-فرانسه

میکووایکی-لهستان

دریاچه مایسوریان لهستان هم از آن دریاچه‌های ناب و زیبایی است که زندگی در کنار آن تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است. میکووایکی، شهری است در کنار این دریاچه که علاوه بر بهره‌مندی از موقعیت جغرافیایی خود با برگزاری جشنواره‌های محلی موسیقی، حال و هوایی جذاب را به شهروندان خود تقدیم می‌کند. بهترین شهرهای اروپایی در زمستان

ساونلینا-فنلاند

شهر زیبای ساولینا در فنلاند هم در کنار دریاچه سایما واقع شده است. فاصله این شهر کوچک از پایتخت فنلاند یعنی هلسینکی حدود چهار ساعت است و در آن هر سال، جشنواره معروف موسیقی اوپرا برگزار می‌شود. در ساولینا، فعالیت‌های جذاب متعددی را می‌توان انجام داد. مثلا: ماهیگیری، قایق‌سواری، شنا و… . ساولینا هم از زیباترین شهرهای اروپایی است که در کنار یک دریاچه پرآب واقع شده‌اند.

 

ساونلینا-فنلاند

هالشتات-اتریش Hallstatt

هالشتات هم یکی از شهرهای کوچک اروپایی است که از نظر زیبایی و تاریخ به شدت مهم به شمار می‌رود. به همین خاطر است که در میان شهرهای مهم دنیا در یونسکو هم به ثبت جهانی رسیده است. هالشتات در مجاورت دریاچه‌ای به همین نام قرار دارد و از دیدنی‌ترین نقاط اتریش به شمار می‌رود. خانه‌های قدیمی و زیبا و جشنواره‌هایی که در هالشتات برگزار می‌شود هم از دلایلی است که بسیاری از گردشگران را به سمت این شهر زیبا و کوچک می‌کشاند. خرید بلیط هواپیما تهران لیسبون.

در آخر زیباترین شهرهای اروپایی

آب همیشه رونق و رشد را برای مناطق مختلف جهان به همراه آورده است. رهاورد پرآبی، سبزی و زیبایی است. ملت‌هایی که در کنار آب‌ها تمدن و زندگی را بنا کرده‌اند، معمولا مردمانی شاد و آزاد دارند که زیبایی و زلالی را از آب‌های اطراف خود فراگرفته‌اند.