سفرهای-زمستانی-به-اروپا
امتیاز ما

اروپا یکی از مقاصد محبوب گردشگری است و زیبایی شهرهای اروپایی در زمستان که حال و هوایی خاص به آنها می‌دهند باعث شده خیلی از مردم اروپا را به عنوان مقصد ایده‌آل خود برای سفر در زمستان انتخاب کنند. در بخش اول معرفی بهترین شهرهای اروپایی برای سفر در زمستان، شهرهایی در اتریش، اسپانیا، دانمارک، و چک را به شما معرفی کردیم. با بخش دوم و پایانی این مطلب همراه مجله دور و نزدیک باشید.

کراکوف، لهستان

کراکوف-لهستان

از همان لحظات ابتدایی بارش برف در «کراکوف» این شهر به «سرزمین عجایب زمستانی» تبدیل می‌شود. شاخه‌های درختان پارک «پلانتی» که از برف و یخ پوشیده شده‌اند،‌ در کناره‌های خیابان «ستاره میاستو» و در میان برج‌های «گوتیک» و مخروطی شکل و کلیساهای قرون وسطی به چشم می‌خورند. در کراکوف، در فصل زمستان درخت‌های کریسمس زیبا، پیست‌های اسکیت روی یخ و بازارهای صنایع دستی زیادی دیده می‌شوند.

ریکیاویک، ایسلند

ریکیاویک-ایسلند

ایسلند علاوه بر شفق‌های قطبی و شب‌‌های بلند زمستانی که دو ویژگی خاص این کشور در فصل زمستان هستند، شهری زیبا به نام «ریکیاویک» دارد که از ماه دسامبر تا مارس با نورپردازی‌های زیبا و فستیوال‌های منحصربفرد به یکی از مقاصد زیبای گردشگری برای سفر در زمستان تبدیل می‌شود. زیبایی این شهر در شب سال نو، با آتش‌بازی‌های فوق‌العاده و جشن سال نو در خیابان‌ها به اوج خود می‌رسد.  فستیوال معروف «نورهای زمستانی» در ماه فوریه و رویدادهای فرهنگی و هنری از دیگر جاذبه‌های این شهر در زمستان هستند.

لندن، انگلستان

لندن-انگلستان

درواقع می‌توان گفت لندن در همه‌ی فصول زیباست اما زمستان به گونه‌ای چهره‌ی این کلان شهر را تغییر می‌دهد که حتی پرمشغله‌ترین افراد را هم به گشت و گذار در شهر ترغیب می‌کند. قبل از کریسمس، پیست‌های اسکیت روی یخ «هاید پارک» و چرخ و فلکی که به «چشم لندن» شهرت دارد مردم را به خود جذب می‌کنند. از طرفی دیگر بوی قهوه، کارامل و شکلات داغی که از کافی‌شاپ‌ها احساس می‌شود حال و هوای خوبی به محیط می‌بخشد. نمایش‌ها و برنامه‌های زیادی در غرب لندن وجود دارد که می‌توان از آنها لذت برد و البته مراکز خرید خیابان «اکسفورد»، «وست‌فیلد» و «کرنبی» را نباید از یاد برد.

ادینبورگ، اسکاتلند

ادینبورگ-اسکاتلند

شب‌های زمستانی «ادینبورگ» همه را به یاد شب سال نو می‌اندازد. یکی از بزرگ‌ترین جشن‌های خیابانی، یکی از لذت‌بخش‌ترین آتش‌بازی‌ها، نمایشگاه‌های خیابانی و کنسرت‌های هیجان‌انگیز در خیابان‌های ادینبورگ برگزار می‌شود. در سال ۱۹۹۶، تعداد مردمی که در این فستیوال‌های خیابانی شرکت کرده بودند ۴۰۰،۰۰۰ نفر تخمین زده شد و باعث شد ادینبورگ در کتاب «گینس» رکوردی را ثبت کند. جاذبه های گردشگری نروژ

فرانکفورت، آلمان

فرانکفورت-آلمان

هنگامی‌که بازارهای کریسمس در اواخر ماه نوامبر با بستن ریسه‌های نور، «کاروسل»، نوشیدنی‌های خوشبوی آلمانی و غرفه‌های صنایع دستی در «فرانکفورت» آغاز می‌شود، می‌توان گفت که چرا این شهر به یکی از بهترین و زیباترین مقاصد گردشگری برای سفر در زمستان تبدیل می‌شود. زیبایی‌ای که این شهر در زمستان پیدا می‌کند انکار نشدنی است.

 

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.