بهترین مقصد گردشگری اروپا جاذبه‌های گردشگری پرتغال
امتیاز ما

کشور پرتغال یکی از کشورهای اروپایی است که در فهرست کشورهای ارزان قرار می‌گیرد و افرادی که به دنبال یک سفر اقتصادی هستند می‌توانند پرتقال را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند. هزینه‌ی اقامت، خورد و خوراک و گردش در این کشور کاملا مقرون به صرفه است. طبق بررسی‌های اخیر کشور پرتغال به عنوان بهترین مقصد گردشگری اروپا انتخاب شده است. با  مجله گردشگری دور و نزدیک را دنبال کنید. همراه باشید تا بدانید چرا پرتغال بهترین مقصد گردشگری اروپایی برای سفر است. خرید ارزان بلیط هواپیما

درباره کشور پرتغال

کشور پرتغال که با نام جمهوری پرتغال هم شناخته می‌شود در جنوب غربی قاره‌ی اروپا قرار گرفته است. پایتخت این کشور شهر لیسبون بوده و مردم آن به زبان پتغالی صحبت می‌کنند. مانند دیگر کشورهای اروپایی واحد پول این کشور یورو است. کشور پرتغال دارای جاذبه‌های طبیعی و چشم‌اندازهای فوق‌العاده زیبایی است. در شهرهای پرتغال هم جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دیده می‌شود. تنوع آب‌وهوایی در کشور پرتغال بسیار زیاد است و این کشور در هر فصل زیبایی خاص خود را دارد. در ادامه با برخی از جاذبه‌های گردشگری پرتغال که در میا معروف‌ترین جاذبه‌ها قرار دارند آشنا خواهید شد. جاذبه‌های گردشگری پرتغال

بهترین مقصد گردشگری اروپا

صومعه آلکوباکا

صومعه‌ی آلکوباکا در شهر لیسبون واقع شده و معماری گوتیک آن یکی از باشکوه‌ترین معماری‌های کشور پرتغال است به علاوه یکی از مهم‌ترین صومعه‌های کشور پرتغال به شمار می‌آید.

کابوجیرائو

از میان هزاران جاذبه‌ی طبیعی کشور پرتغال می‌توان به کابوجیرائو اشاره کرد. این صخره در سواحل جنوبی مادیرا قرار گرفته و با ارتفاع ۵۷۰ متر، مرتفع‌ترین صخره‌ی دریایی در اروپا به شمار می‌آید.

بهترین مقصد گردشگری اروپا

ساحل نیروی دریایی

یکی از زیباترین سواحل پرتغال ساحل نیروی دریایی است که در سواحل اقیانوس اطلس در منطقه‌ی آلگاروه واقع شده است. سواحل شنی و آب‌های نیلگون این ساحل آن را به یکی از زیباترین مکان‌های کشور پرتغال تبدیل ساخته است.

قصر ملی پنا

یکی از رویایی‌ترین جاذبه‌های گردشگری پرتغال که به نظر می‌رسد از کتاب‌های افسانه‌ای بیرون آمده قصر ملی پنا است. این قصر در لیسبون قرار گرفته و توسط فردیناند دوم ساخته شد. در سفر به لیسبون این نکات را رعایت کنید خرید بلیط هواپیما تهران لیسبون.

بهترین مقصد گردشگری اروپا

برج بلم

برج بلم یکی از بناهای تاریخی لیسبون است که قدمت آن به قرن شانزدهم بازمی‌گردد. ترکیبی از معاری‌های شمال آفریقا و گوتیک در این برج دیده می‌شود. به علاوه برج بلم به عنوان میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده است.

کلیسای سائوفرانسیسکو

کلیسای «سائو فرانسیسکو» یکی از بناهای تاریخی قرن چهاردهم است که با سبک باروک ساخته شده و نمای طلایی آن که با بیش از ۱۰۰ کیلوگرم طلا ساخته شده است، آن را یه یکی از باشکوه‌ترین بناهای تاریخی پرتغال تبدیل کرده است.

پل لوئیس اول

یکی از جاذبه‌های گردشگری پرتغال که به شما اجازه می‌دهد با ایستادن روی آن شاهد زیبایی‌های بی‌شمار این کشور باشید، پل «لوئیس اول» است که زمانی طولانی‌ترین پل در دنیا بود. این پل در سال ۱۸۸۶ ساخته شد و با قدم زدن روی آن می‌توانید منظره‌ی زیبای شهر را به‌خوبی ببینید. ارزان ترین و بهترین مقصد گردشگری اروپا

بهترین مقصد گردشگری اروپا

چرا پرتغال به عنوان بهترین مقصد گردشگری اروپا انتخاب شده است؟

کشور پرتغال علی‌رغم وسعت کم تاثیرات زیادی روی صنعت گردشگری جهانی داشته است. سواحل زیبا، جزایر شگفت‌انگیز، مردم مهربان و دوست‌داشتنی، فرهنگ غنی، اسپا و هتل‌های تاریخی، غذاهای خوشمزه و چندین دلیل دیگر پرتغال را کشوری ایده‌آل برای سفر تبدیل کرده‌اند. سواحل پرتغال در چند سال اخیر در میان بهترین‌ها قرار گرفته است و منطقه‌ی زیبای «آلگاروه» در شهر «کارووایرو» در سال ۲۰۱۸ به عنوان زیباترین جزیره انتخاب شد.

بهترین مقصد گردشگری اروپا

کشور پرتغال نه‌تنها بهترین مقصد گردشگری اروپایی انتخاب شده است بلکه جزایر «مادیرا» جایزه‌ی بهترین جزایر اروپا را کسب کرده ‌اند و شهر لیسبون پایتخت پرتغال هم به عنوان بهترین مقصد گردشگری اروپا انتخاب شد. ایرلاین کشور پرتغال به نام «TAP Air» که دارای خوش‌لباس‌ترین کارکنان هواپیمایی در دنیا است جایزه‌ی بهترین ایرلاین را از آن خود کرد. پرتغال کشوری است که برای افراد ماجراجو یک مقصد ایده‌آل برای سفر و تجربه‌ی هیجان است. افرادی که به موج‌سواری علاقه دارند قطعا یکی از بهترین تجربه‌های موج‌سواری را در پرتغال کسب خواهند کرد. ۵ غذای سنتی پورتو

بهترین مقصد گردشگری اروپا

«لوادا» و مسیرهای کوهنوردی که کوهنوردان را به مدیرا فرا می‌خواند، پارک ملی «پندا جرس» که در میراث جهانی یونسکو هم قرار دارد، از جمله مسیرهای پرهیجان برای گردشگران به شمار می‌آید. پلکان «پایوا» که یک راه چوبی هشت کیلومتری است و از درون طبیعت سرسبز عبور می‌کند یکی از جاذبه‌های گردشگری اروپا است که به مدت ۳ سال جایزه‌ی برترین جاذبه‌ی گردشگری ماجراجویانه را از آن خود کرد. این پلکان بین دو شهر تاریخی «ویزئو» و «پورتو» واقع شده و گردشگران را با آثار باستانی و جغرافیای زیبای کشور پرتغال و برخی از گونه‌های در خطر انقراض اروپا آشنا می‌سازد. اگرچه کشور پرتغال به عنوان کشوری متناسب با بودجه‌های کم شناخته می‌شود ولی در عین حال کشوری برای افرادی است که به دنبال یک سفر لوکس هستند. در سواحل نیلگون آلگاروه اقامت‌گاه و تفریح‌گاه «ویلا ویتا پارک» قرار دارد که در میان برترین هتل‌های لوکس اروپا جای دارد.