راهنمای سفر به کانادا
امتیاز ما

اگرچه در فصل تابستان گردشگران بیشتری به کانادا سفر می‌کنند، اما این فصل بهترین زمان برای سفر به کانادا نیست. با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا بدانید در هر کدام از ماه‌های سال به کدام بخش‌های کانادا باید سفر کنید.

راهنمای سفر به کانادا در زمستان

ژانویه

ژانویه یکی از ماه‌های سرد است و بهترین زمان برای رفتن به پیست‌های اسکی محسوب می‌شود. در این ماه می‌توانید از شهر کبک که پوشیده از برف است دیدن کنید. در خیابان‌های سنگفرش قدم بزنید و در یکی از کافه‌های زیبای شهر به صرف قهوه یا هات‌چاکلت بنشینید. یکی دیگر از دلایل بازدید از شهر کبک در ژانویه فستیوال زمستان است که به مدت ۱۷ روز برگزار می‌شود. این فستیوال از اواخر ژانویه آغاز می شود. قیمت بلیط هواپیما

راهنمای-سفر-به-کانادا-در-ژانویه

فوریه

این ماه هم یکی از ماه‌های سرد سال است و بهترین زمان برای انجام دادن فعالیت‌های زمستانه و شرکت کردن در فستیوال‌های زمستان محسوب می‌شود. بزرگ‌ترین فستیوال زمستانه در غرب کانادا در شهر «وینی پگ» برگزار می‌شود. بازدید از موزه‌ی حقوق بشر کانادا یا اسکیت بر روی رودخانه‌ی یخ زده از فعالیت‌هایی هستند که می‌توانید در این شهر انجام دهید. «شارلوت تاون»  در جزیره‌ی «پرنس ادوارد» یکی از مقاصد زمستانه در کانادا است. اسکیت روی یخ، اسکی و کلاس‌های یوگا از فعالیت‌های محبوب زمستان در این شهر هستند.

مارس

ماه مارس در کانادا یعنی اسکی و روز «سنت  پاتریک»؛ برای جشن سنت پاتریک  به تورنتو بروید و در راهپیمایی عظیم این فستیوال شرکت کنید. برای اسکی می‌توانید به «ویسلر» بروید و به پیست‌های اسکی بزرگ و مجهز این شهر سر بزنید. دلایل سفر به کانادا

راهنمای سفر به کانادا در بهار

آوریل

در این ماه کم‌کم هوا شروع به گرم شدن می‌کند؛ بنابراین زمان مناسبی برای فعالیت‌های خانوادگی و رفتن به طبیعت است. «ویکتوریا» پایتخت «بریتیش کلمبیا» آب و هوای مناسب‌تری در این ماه دارد. این شهر تاریخی مقصد مناسبی برای ماه آوریل است؛ به علاوه می‌توانید در جزیره نهنگ‌ها را تماشا کنید.

راهنمای-سفر-به-کانادا-در-ماه-آوریل

می

در ماه می بیشتر استان‌های کانادا پر از شکوفه‌ی درختان هستند. این ماه زمان مناسبی برای سفر با خانواده است. اتاوا به دلیل فستیوال گل لاله که هر سال در ماه می برگزار می‌شود یکی از شهرهای ایده‌آل برای سفر در ماه می است.

ژوئن

تابستان در کانادا به معنای فستیوال‌های تابستانه، روزهای بلند آفتابی و البته تعداد زیاد گردشگران است. اگر از مردم محلی بپرسید مونترال را برای تابستان به شما پیشنهاد می‌کنند. در این ماه فستیوال‌های زیادی در مونترال برگزار می‌شود.

«نوناووت» هم محل مناسبی برای گردش‌های تابستانه است. شرکت در فستیوال‌ها، بازدید از پارک‌های ملی و تماشای پرندگان در این قلمرو زیبا و رنگارنگ در فصل تابستان بسیار لذت‌بخش خواهد بود. مهاجرت به کانادا کار آفرینی

راهنمای سفر به کانادا

در تابستان

جولای

در ماه جولای می‌توانید از دو شهر «کلگری» و «سنت جان» دیدن کنید. در کلگری رویدادهای جالبی از جمله فستیوال سوارکاری، نمایشگاه‌ها، مسابقات کشاورزی، کنسرت‌ها، کارناوال‌ها و بازی‌های مختلف برگزار می‌شود.  در «سنت جان» آب و هوا بسیار مطبوع است تا می‌توانید در فستیوال‌های محلی شرکت کنید.

راهنمای-سفر-به-کانادا-در-ماه-جولای

آگوست

بازارها و فستیوال‌های متعددی در ماه آگوست در ونکوور برگزار می‌شود. پیاده‌روی، کوه‌نوردی، رفتن به ساحل و دوچرخه‌سواری فعالیت‌هایی هستند که می‌توانید در این ماه انجام دهید. همچنین می‌توانید به پارک‌های ملی و بازدید از کوه‌های راکی بروید.

سپتامبر

در این ماه جمعیت کمتری از گردشگران در کانادا وجود دارد و برگ درختان کم‌کم به سمت رنگ‌های پاییزی می‌رود. در کبک می‌توانید فستیوال‌های پاییزی را تماشا کنید. کنسرت‌ها و سرگرمی‌های کودکانه از فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ی این ماه هستند.

راهنمای سفر به کانادا در پاییز

اکتبر

هوا در ماه اکتبر کمی سردتر است؛ اما بهترین زمان برای بازدید از «چرچیل»، پایتخت خرس‌های قطبی در کانادا است. «کیچنر» و «واترلو» دو شهر دیگر در «اونتاریو» هستند که به دلیل فستیوال‌های جذاب سالانه بیش از ۷۰ هزار نفر را به خود جذب می‌کنند.

راهنمای-سفر-به-کانادا-در-ماه-اکتبر

نوامبر

ماه نوامبر بهترین زمان برای تماشای شفق‌های قطبی است. برای این کار می‌توانید به «یلو نایف» در شمال غربی کانادا بروید.  خرید بلیط هواپیما تهران تورنتو

دسامبر

در این ماه زمستانی تعطیلات در کانادا آغاز شده است. آبشار نیاگارا در طول تعطیلات زمستانه به  لطف فستیوال زمستانی نورها زیبایی خاصی پیدا می‌کند. فستیوال‌های آتش‌بازی و رژه‌های بابانوئل از دیگر جاذبه‌های این ماه هستند. روزهای کریسمس در «ادمونتون» با تزیینات کریسمس در شهر بسیار دیدنی می‌شود.