دلایل سفر به کانادا
امتیاز ما

کانادا یکی از مقاصد محبوب گردشگری است. به دلیل نزدیکی به ایالات متحده آمریکا، شهرهای زیبا و طبیعت شگفت‌انگیز توانسته محبوبیت زیادی در میان گردشگران به‌دست بیاورد. اگر برای شما این دلایل سفر به کانادا کافی نیستند، با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا با برخی از ویژگی‌هایی که این کشور را به کشوری ایده‌آل برای سفر تبدیل کرده‌اند آشنا شوید. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

دلایل سفر به کانادا

شهرهای منحصربه فرد

دلایل سفر به کانادا

شهرهای کانادا به نوبه‌ی خود واقعا خاص هستند. «وینیپگ» به ارزان بودن شهرت دارد؛ «کلگری» به دلیل نزدیکی به پارک ملی «بنف» و «اوتاوا» به خاطر داشتن موزه‌های زیبا و کانال «ریدو» شهرت دارند. در شهر «یلونایف» هم شفق‌های قطبی هستند که گردشگران را به خود جذب می‌کنند. «ونکوور» بدون شک یکی از خاص‌ترین شهرهای کانادا است. در این شهر طبیعت و زندگی شهری به زیبایی با یکدیگر ادغام شده‌اند. شما می‌توانید در عرض یک ساعت از دفتر کار خود به کوه بروید. «تورنتو»چهارمین شهر بزرگ در آمریکای شمالی است. «مونترال» و «کبک» هم زیبایی اروپایی را به کانادا بخشیده‌اند. خرید بلیط هواپیما تهران مونترال

فستیوال ها، نمایشگاه‌ ها و رویدادها

کلگری هرسال میزبان فستیوال اسب‌سواری کلگری است که به عنوان «بزرگ‌ترین رویداد فضای باز در جهان» شهرت دارد. البته این رویداد تنها به نمایش سواری محدود نمی‌شود؛ بلکه نمایشگاه‌ها، رژه، کارناوال، کنسرت و رقابت‌های کشاورزی هم برگزار می‌شوند. این فستیوال درواقع بزرگداشت فرهنگ و میراث غرب است و سالانه میلیون‌ها نفر در آن شرکت می‌کنند. این تنها فستیوالی نیست که میلیون‌ها نفر را به خود جذب می‌کند. فستیوال بین‌المللی موسیقی جاز در مونترال، فستیوال زمستانی وینترلود در اوتاوا، جشن نور در ونکوور از دیگر فستیوال‌های معروف کانادا هستند.

طبیعت

دلایل سفر به کانادا

کانادا بدون شک دارای برخی از زیباتری جاذبه‌های طبیعی در جهان است. بخش اعظم این کشور خالی از سکنه و مملو از مناطق بکر و دست‌نخورده است. در «نوناووت» می‌توانید شاهد طبیعت و زندگی قطبی باشید و در بنف از تماشای کوه‌های راکی و بازدید از پارک ملی «جسپر» لذت ببرید. سواحل بریتیش کلمبیا، «بدلندز» در آلبرتا و پارک ملی «نیوفاوندلند» از جمله جاذبه‌های طبیعی کانادا هستند که قطعا یکی از اصلی ترین دلایل سفر به کانادا می باشند و می‌توانید ساعات‌ها را به بازدید از آن‌ها سپری کنید.

غذا

امتحان کردن غذاهای مختلف یکی از بهترین دلایل سفر به کانادا است. اگر به کانادا سفر می‌کنید حتما غذای ملی این کشور یعنی «پوتین» را امتحان کنیدو این غذا شامل سیب‌زمینی سرخ‌کرده با تاپینگِ پنیر و آب گوشت است. اگر هوس خوراکی‌های شیرین کرده‌اید، به «نانایمو بار» در بریتیش کلمبیا سر بزنید یا تارت‌های کَره‌ای در «اونتاریو» را امتحان کنید. در مونترال می‌توانید دو خوراکی خوشمزه را تجربه کنید: نان‌های شیرین حلوقی مونترال و گوشت دودی. در کل غذاهای کانادایی می‌توانند به‌تنهایی دلیلی محکم برای سفر به این کشور باشند.

اروپا در آمریکای شمالی

دلایل سفر به کانادا

کِبک تنها استان کانادا فرانسوی زبان در کانادا است. زمانی‌که به کبک سفر می‌کنید اصلا احساس نمی‌کنید به آمریکای شمالی سفر کرده‌اید؛ زیرا زبان و حتی محیط مشابه شهرهای اروپایی است. شیرینی‌فروشی‌ها، خیابان‌های سنگفرش و معماری اروپایی در هر گوشه از کبک به چشم می‌خورند. اگرچه مونترال و کبک دو شهر اصلی هستند، این استان دارای شهرها و پارک‌های ملی متعدد و زیبایی است.

مردم کانادا

کانادا به عنوان یکی از میهمان‌نوازترین کشورهای دنیا شناخته می‌شود. گردشگرانی که به این کشور سفر کرده‌اند مردم کانادا را بسیار مهربان و میهمان‌نواز می‌خوانند. این کشور همچنین دارای مردمی از اقوام و ملیت‌های مختلف است. نخست‌وزیر کانادا «جاستین ترودو» نمونه‌ی بارز مردم مهمان‌نواز این کشور هستند. او در سال ۲۰۱۷ در صفحه‌ی شخصی خودش از آمادگی کانادا برای پذیرش افراد از ملیت‌های مختلف گفت. معروف‌ترین رستوران‌های مونترال

فصل ها

دلایل سفر به کانادا

خیلی از کشورها چهار فصل نیستند. اما در کشور کانادا می‌توانید چهار فصل را تجربه کنید. زمستان‌های کانادا سرد و برفی است. البته بریتیش کلمبیا زمستان معتدلی دارد. در فصل بهار می‌توانید شاهد روییدن گل‌ها و هوای مطبوع باشید. در فصل تابستان که اوج سفر گردشگران است، فستیوال‌ها، آسمان آبی و هوای آفتابی به زیبایی کشور می‌افزایند. خیلی از استان‌های کانادا در فصل پاییز با تغییر رنگ درختان به نارنجی، زرد و قرمز بسیار زیبا می‌شوند.

تفریحگاه های اسکی

زمستان‌های سرد کانادا و کوه‌های بسیار زیبایش نشان‌دهنده‌ی وجود بهترین تفریحگاه‌های زمستانی و پیست‌های اسکی در این کشور هستند. برخی از بهترین پیست‌های اسکی جهان در کانادا قرار دارند. اگر به اسکی و فعالیت‌های ماجراجویانه علاقه دارید، کانادا همان جایی است که باید بروید. جاذبه های گردشگری تورنتو