استراحتگاه‌ ساحلی مالزی
امتیاز ما

تایلند تنها کشور جنوب شرقی آسیا نیست که دارای سواحل و جزایر بسیار زیبا است. در مالزی جزایر زیادی در سواحل شرقی و غربی وجود دارند که از لحاظ زیبایی با تایلند رقابت می‌کنند. به‌علاوه، استراحتگاه‌ساحلی مالزی برخی از بهترین استراحتگاه‌ها در کل این منطقه هستند. با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا برخی از بهترین استراحتگاه‌ ساحلی مالزی را به شما معرفی کنیم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

استراحتگاه‌ ساحلی مالزی

اسپا و استراحتگاه بونگارایا

استراحتگاه «بونگارایا» در نزدیکی شهر «کوتا کینابالو» واقع شده است. تلویزیون، کولر، اینترنت پرسرعت و مینی بار از امکانات هر اتاق به‌شمار می‌روند. ویلاهای این استراحتگاه دارای بالکن هستند. این استراحتگاه‌ ساحلی مالزی دارای امکانات مدرن و ساختاری چوبی هستند. این ویلاها در ساحل قرار گرفته‌اند و از درون آنها می‌توانید منظره‌ی زیبای دریای چین را ببینید.

بهترین استراحتگاه های ساحلی مالزی

اسپا و استراحتگاه وستین لنکاوی

این استراحتگاه‌ ساحلی مالزی در طبیعت زیبای جزیره‌ی «لنکاوی» قرار گرفته و دارای ساحل خصوصی است. این استراحتگاه با داشتن طراحی مدرن و ۲۰۲ اتاق و سوئیت و امکانات مدرنی مانند تلویزیون ۴۲ اینچ پلاسما، کانال‌های ماهواره‌ای و دسترسی به اینترنت به یکی از اقامتگاه های مدرن و محبوب مالزی تبدیل شده است. میهمانان می‌توانند از امکاناتی چون استخر بی‌نهایت و استخر اقیانوس استفاده کنند و در سواحل سفید رنگ قدم بزنند. با قدم زدن در سواحل این جزیره می‌توانید منظره‌ای فوق العاده از جزایر اطراف را ببینید. جاذبه های گردشگری لنکاوی

استراحتگاه تانجونگ رو

این استراحتگاه در قسمت شمالی لنکاوی در یکی از زیباترین و آرام‌ترین سواحل این جزیره قرار گرفته است. «تانجونگ رو» تنها استراحتگاه این منطقه است که به یک اقامتگاه کاملا خصوصی برای مهمانان تبدیل می‌شود. این استراحتگاه در نزدیکی غارهای سنگی  که دارای چندین قرن قدمت هستند و همچنین جزایر متروکه قرار گرفته است. هر کدام از اتاق‌های بزرگ این اقامتگاه، دارای کف چوبی و پنجره‌های بزرگ هستند که باعث می‌شود از باد ملایم و زیبایی باغ یا دریا بهره ببرید.

بهترین استراحتگاه های ساحلی مالزی

اسپا و استراحتگاه شانگری لا تانجونگ آرو

این استراحتگاه در مناظر طبیعی «کوتا کینابالو» قرار گرفته است. مراکز خرید و مراکز تفریحی در نزدیکی این استراحتگاه وجود دارند. هر کدام از اتاق‌ها دارای بالکن هستند و میهمانان می‌توانند از میان شش رستوران و بار مختلف، هرکدام را که می‌خواهند انتخاب کنند. این هتل همچنین دارای خدمات اسپا برای میهمانان است. لنکاوی یا سنگاپور

استراحتگاه شانگری لا راسا ریا

این استراحتگاه‌ ساحلی مالزی تنها ۳۰ دقیقه با «کوتا کینابالو» فاصله دارد. این هتل زیبا در نزدیکی آب‌های زلال و سواحل بکر و دست‌نخورده قرار گرفته است. رستوران، باشگاه، سونا و خدمات ماساژ، استخر و زمین گلف از خدمات این استراحتگاه هستند.

بهترین استراحتگاه های ساحلی مالزی

استراحتگاه پانگکور لائوت

استراحتگاه «پانگکور لائوت» یک جزیره‌ی خصوصی است که در نزدیکی سواحل غربی مالزی قرار گرفته است. در این جزیره هیچ استراحتگاه دیگری دیده نمی‌شود. ویلاهای این استراحتگاه در مکان‌های مختلف جزیره قرار گرفته‌اند برخی از آنها در میان جنگل‌های گرمسیری بر روی تپه‌ها و برخی دیگر در باغ‌های سرسبز و گرمسیری و برخی در نزدیکی ساحل با منظره‌ی فوق‌العاده دریا قرار گرفتند. بلیط تهران کوالالامپور

استراحتگاه داتای لنکاوی

هتل «داتای لنکاوی» انواع ویلاها و سوئیت‌ها را در میان جنگل‌های گرمسیری در فاصله‌ی نزدیکی از ساحل برای میهمانان فراهم کرده است. باشگاه ورزشی، باشگاه سلامت، سونا و دو استخر از امکانات این هتل هستند. یکی از استخرها در ارتفاعات را در جنگل قرار گرفته و منظره زیبای دریا از آن قابل دیدن است. یکی دیگر از استخرها در نزدیکی ساحل قرار گرفته تا میهمانان از باد خنک دریا لذت ببرد. این اقامتگاه دارای پنج رستوران بین‌المللی است.

بهترین استراحتگاه های ساحلی مالزی