آشنایی با جاذبه های گردشگری کانادا
امتیاز ما

کانادا یکی از وسیع‌ترین کشورهای جهان است. این کشور دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیاری است. بخش اعظمی از این کشور را طبیعت بکر و دست‌نخورده تشکیل داده است. اگر قصد سفر به کانادا و یا مهاجرت به این کشور را دارید، با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا با برخی از جاذبه‌ های گردشگری کانادا آشنا شوید. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

جاذبه‌ های گردشگری کانادا

رشته کوه های راکی

یکی از معروف‌ترین رشته کوه‌های جهان، رشته کوه‌های «راکی» در کانادا هستند. در کوه‌های راکی برای گردشگران فعالیت‌های زیادی برای انجام دادن وجود دارد. اسکی، دوچرخه‌سواری کوهستانی، پیاده‌روی، بازدید از آبشارها، یخچال‌های طبیعی، دریاچه‌ها، غارها و حتی فسیل‌های حیوانات از جمله این فعالیت‌های جذاب هستند که پیشنهاد می‌شود در سفر به کانادا و بازدید از این رشته کوه‌های زیبا تجربه کنید.

آشنایی با جاذبه های گردشگری کانادا

مزارع

کانادا دارای مزارع زیادی است که هر کدام از آن‌ها دارای شکوفه‌های زرد زیبایی هستند. این شکوفه‌ها در برابر آسمان آبی دهکده‌ها،  منظره‌ی فوق‌العاده‌ای را پیش چشمان شما قرار می‌دهند. زیباترین خیبان های مونترال

خانه اسکیموها

بخش‌هایی از کشور کانادا را مناطق قطبی تشکیل داده‌اند؛ پس تعجبی ندارد که با خانه‌های اسکیمویی مواجه شوید. این خانه‌ها که به دست انسان و در برخی نقاط با استفاده از استخوان نهنگ ساخته می‌شوند، از جاذبه‌ های گردشگری کانادا محسوب می‌شوند.

آبشار نیاگارا

کمتر کسی است که نام آبشار «نیاگارا» به گوشش نخورده باشد. این آبشار زیبا یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین آبشارهای جهان است و هر گردشگری که به کانادا سفر می‌کند، حتما سری به آبشار نیاگارا می‌زند. جاذبه های پنهان کانادا

قصر کازالوما

قصر «کازالوما» این عمارت بسیار مجلل که به سبک «نئوگوتیک» ساخته شده است، انگار از کتاب‌های افسانه‌ای بیرون آمده است. نام این قصر در زبان اسپانیایی به معنای «خانه‌ی روی تپه» است. قدمت این قصر حدود ۱۰۰ سال است و شایعه‌ای مبنی بر وجود ارواح در این قصر وجود دارد. مالکیت قصر کازالوما امروز به دست شهردار تورنتو است. این قصر زیبا و تاریخی علاوه‌بر یکی از جاذبه‌های گردشگری معروف کانادا، لوکیشن چندین فیلم سینمایی ازجمله «مردان اکس»هم بوده است.

شفق های قطبی

شفق‌های قطبی همیشه از پدیده‌های طبیعی و شگفت‌انگیز جهان بوده‌اند و هر کسی آرزو دارد یک‌بار هم که شده این پدیده‌ی زیبا را از نزدیک ببیند. کانادا یکی از بهترین کشورها برای تماشای شفق‌های قطبی است. این پدیده‌ی بسیار زیبا را می‌توانید در یکی از تورهای کانادا به نام «ارورا»  ببینید. «یولونایف»، پارک ملی «مانچو»، «یوکون»، «چرچیل»، و «داوسون کریک» ازجمله مکان‌هایی هستند که می‌توانید شفق‌های قطبی را در آن‌ها تماشا کنید. گرم ترین شهرهای کانادا

آشنایی با جاذبه های گردشگری کانادا

برج سن ان تاور CN Tower

«سی ان تاور» (CN Tower) برج بلندترین برج تورنتو است. یکی از زیباترین مناظر شهر را می‌توانید از بالای این برج مشاهده کنید. در سفر به کانادا می‌توانید با آسانسور بسیار سریع آن به ارتفاع ۳۴۲ متری برج بروید و شهر را از سطح شیشه‌ای زیر پای‌تان تماشا کنید. در طبقات فوقانی برج که در ارتفاع  ۳۰۵ متری قرار دارد می‌توانید با طناب بر لبه‌ی برج راه بروید. فعالیت‌های مهیجی که گردشگران می‌توانند در این برج تجربه کنند، آن را به یکی از مهیج‌ترین و البته ترسناک‌ترین برج‌های دنیا تبدیل کرده است.