تم پارک ریورلند دبی Riverland Dubai
امتیاز ما

این پارک بزرگ‌ترین تم پارک در خاورمیانه و دروازه‌ی ورود به پارک‌های آبی و سواحل دبی است. این پارک آبی در یک راه آبی یک کیلومتری ساخته‌ی بشر بنا شده است و دارای چهار بخش است. با قدم گذاشتن در آن سفری در طول زمان را آغاز خواهید کرد. این تم پارک مکان مناسبی برای تفریح، صرف غذا، موسیقی و جشن و شادی است. اگر می‌خواهید درباره‌ی ریورلند بیش‌تر بدانید با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید.   بلیط تهران دبی | بلیط دبی تهران با قیمتی استثنائی

بخش های مختلف تم پارک ریورلند دبی Riverland Dubai

دهکده‌ی فرانسوی

تم پارک ریورلند دبی Riverland Dubai

این بخش شهری فرانسوی با معماری تاریخی اروپایی و دارای پل‌های سنگی بسیار زیبا است. این دهکده دارای یک میدان مرکزی است که دارای چرخ آبی زیبایی است که بر روی رودخانه قرار گرفته است. همان‌طور که در دهکده قدم می‌زنید و از میان درختان زیتون و ساختمان‌های زیبا گذر می‌کنید آوای موسیقی فرانسوی نیز روح شما را به پرواز درمی‌آورد. در این دهکده یک رستوران فرانسوی و یک رستوران آمریکایی-ایتالیایی نیز وجود دارد که حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم غذاهای آن را امتحان کنید .

بورد واک، تفریحگاه ساحلی

این بخش دارای کف چوبی است و شما را به یاد طبیعت زیبای آمریکا در دهه‌ی ۱۹۵۰ میلادی می‌اندازد. همان‌طور که در این بخش قدم می‌زنید در اطراف خود درختان نخل زیبا و علامت‌های نئون تزئینی زیبایی را مشاهده می‌کنید. دوران طلایی الویس پریسلی خواننده‌ی مشهور امریکایی را در ذهن شما تداعی می‌کند . غذاخوری‌های این بخش و تفریحات آن شهرت زیادی دارند و بازدید از آن حتما توصیه می‌شود . رستوران‌هایی مانند «شِیک شَک» نیز در این قسمت هستند و هم‌چنین کسانی که به خوراکی‌های شیرین مانند بستنی و شکلات علاقه دارند در این بخش به مراد دل خود خواهند رسید . معروف ترین محله های دبی

شبه جزیره

این بخش در قلب ریورلند قرار گرفته است . طراحی آن یادآور انگلستان صنعتی قرن نوزدهم است. این بخش به دلیل رستوران‌های حاشیه‌ی رودخانه شهرت زیادی دارد . میدان مرکزی که محل برگزاری جشن‌ها و فستیوال‌ها است نیز در این بخش قرار گرفته است. یکی از مکان‌های محبوب این بخش رستوران ژاپنی کاتسویا و دهکده‌ی ایرلندی است.

دروازه‌ی هند

تم پارک ریورلند دبی Riverland Dubai

این دروازه که در نزدیکی پارک بالیوود قرار گرفته است شما را به دهه‌ی ۱۹۲۰ میلادی در هند می‌برد. ساختمان‌های این بخش تداعی‌کننده‌ی تاریخ هندوستان هستند و در مرکز آن مجسمه‌ای غول‌پیکر از چهار دست تزئین شده با حنای هندی خودنمایی می‌کند. این بخش به دلیل رستوران‌های آسیایی و سرو غذاهای بخش جنوب آسیا شهرت زیادی دارد. رستوران غذای دریایی اماراتی، رستوران غذای چینی ووک چی و رستوران هندی «بول گاپا» از رستوران‌های معروف این بخش هستند. بلیط هواپیما

رستوران‌ها و فروشگاه‌های ریورلند دبی Riverland Dubai

در تمامی چهار بخش ریورلند دبی Riverland Dubai رستوران‌های محبوب و متفاوتی وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود در هر کدام از آن‌ها غذاهای بی‌نظیری را امتحان کنید.  فروشگاه‌هایی نیز در این بخش‌ها وجود دارد که شما می‌توانید علاوه بر تفریح زمانی را نیز به خرید کردن بپردازید.

امکانات موجود در ریورلند دبی Riverland Dubai

در این تم پارک امکاناتی نظیر دستگاه‌های کارت‌خوان، بخش کمک‌های اولیه، کلیدسازی، آبسردکن‌، بخش اجاره‌ی کالسکه برای کودک و صندلی چرخدار وجود دارد.

نحوه‌ی دسترسی به ریورلند دبی Riverland Dubai

تم پارک ریورلند دبی Riverland Dubai

این تم پارک در خیابان شیخ زاهد و روبه‌روی پالم جبل علی قرار گرفته است. شما می‌توانید به راحتی با وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی در کمتر از یک ساعت به این تم پارک برسید. پس از اینکه وارد خیابان شیخ زاهد شدید و از دبی مارینا گذشتید در سمت چپ خود می‌توانید ریورلند را مشاهده کنید.

اگر وسیله‌ی شخصی ندارید با استفاده از خط جنوب مترو می‌توانید تا جبل علی، آخرین ایستگاه مترو بروید و سپس از آنجا با یک تاکسی خود را به ریورلند برسانید. مسافت جبل علی تا ریورلند حدودا ۱۵ دقیقه است.

ورودی ریورلند دبی Riverland Dubai

ورود به تمامی نقاط ریورلند بدون اخذ بلیط برای عموم آزاد است و پارکینگ وسایل نقلیه ریورلند نیز از ساعت ۶:۳۰ عصر رایگان است. هتل های نزدیک دبی مال

تم پارک ریورلند دبی Riverland Dubai

ساعات کاری ریورلند دبی Riverland Dubai

این تم پارک از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به روی عموم باز است. در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب پذیرای گردشگران است.

هتل‌های نزدیک به ریورلند دبی Riverland Dubai

اگر می‌خواهید در مدت اقامت خود در دبی در یکی از هتل‌های نزدیک به تم پارک ریورلند اقامت داشته باشید به لیست هتل‌های زیر توجه کنید. این هتل‌ها همگی در نزدیکی ریورلند دبی Riverland Dubai واقع شده‌اند که در زیر اسامی برخی از آن‌ها آمده است:

۱. هتل لاپیتا (Lapita Hotel Dubai)

۲. هتل ریورلند دبی ریزورتس (Riverland Dubai Resorts)

۳. هتل گرند حیات (Grand Hyatt)

۴. هتل گرند میلنیوم (Grand Millenium)

۵. هتل آنانتارا د پالم (Anantara the Palm)