ماه عسل به دبی
امتیاز ما

معماری مسحور کننده و لاکچری امروزی، ماجراجویی و یک تجربه عاشقانه بی نظیر که هیچ جا تجربه نکرده اید را می توانید در ماه عسل به دبی تجربه کنید. بلیط تهران دبی | بلیط دبی تهران
یک شهر بین المللی پر از آسمان خراش ها، پارک های متنوع، مراکز خرید و تفریحات هیجان انگیز با بالاترین استاندارد را می توان در این شهر یافت. دبی بهشتی است که اگر برای ماه عسل به آنجا بروید هرگز نمی خواهید آن را ترک کنید. با تجربه های شگفت انگیز عاشقانه مانند Dhow Cruise در نهر دبی، ساحل جمیرا، سافاری بیابانی و تفریحات دیگر باعث شده که دبی شهری بیاد ماندنی برای ماه عسل شما خواهد شد. اما اگر هنوز سردرگم هستید، نگران نباشید، ما شما را راهنمایی خواهیم کرد که چگونه از سفر عاشقانه خود به دبی لذت ببرید. در ادامه با ما همراه باشید و در کامنت پیشنهاد خودتان را با مجله گردشگری دور و نزدیک به اشتراک بگذارید.  قیمت بلیط هواپیما

ماه عسل به دبی

دبی جایی است که در آن می توانید سفری عاشقانه، رمانتیک، لوکس، ماجراجویانه و هیجان انگیز را تجربه کنید. اگر بخواهیم به این تفریحات از ۱۰ امتیاز بدهیم چیزی شبیه به این می شود:

  • رمانتیک: ۸
  • ماجراجویانه: ۸
  • خرید و سبک زندگی: ۹
  • باستانی و تاریخی: ۷
  • لوکس: ۹
  • هزینه ها: ۸

بهترین زمان برای رفتن ماه عسل به دبی

نوامبر تا مارچ بهترین زمان برای بازدید از دبی است زیرا هوا خنک است و زوج ها می توانند در خارج از منزل ناهار بخورند، به پیاده روی بروند، از سفرهای تفریحی و سافاری بیابانی لذت ببرند و حتی از بازارهای محلی برای خرید و سوغاتی تا دیر وقت بازدید کنند.
همچنین زوج ها می توانند تعطیلات ویژه خود را در طول ژانویه و فوریه که جشنواره خرید دبی در حال انجام است نیز برنامه ریزی کنند.
توجه: در ماه رمضان توصیه می کنیم که به دبی نروید زیرا در این شهر خوردن، آشامیدن و سیگار کشیدن ممنوع است.

بهترین مدت زمان برای سفر ماه عسل به دبی در ۲۰۱۹

مدت ایده آل برای یک ماه عسل در دبی ۴ شب و ۵ روز است. این مدت به عروس و داماد این زمان را می دهد تا گشت و گذاری در دبی داشته باشند، در فعالیت های ماجراجویی شرکت کنند، سافاری بیابانی را تجربه کنند و همچنین از خرید در مراکز و بازارهای محلی لذت ببرند.
لیست بهترین کارهایی که باید در ماه عسل در دبی انجام دهید
اگر برای ماه عسل به دبی می روید نگاهی به کارهایی که بهتر است در دبی انجام دهید بیندازید:

۱- سفر دریایی Bateaux Dubai

Bateaux دبی تجربه سفر کروز و شام عالی و با کلاس را در Dubai Creek ارائه می دهد. سفری راحت، مدرن و تهویه مطبوع این کشتی شیشه ای با انواع غذاهای بین المللی، سرگرمی های زنده و خدمات اختصاصی تجربه خوبی را برای شما به جا می گذارد. این کشتی برای یک شام عاشقانه ایده آل است. نه تنها شامی خاطره انگیز را برای شما رقم می زند بلکه می توانید از روی آب زیبایی های باشکوه دبی را ببینید. این کشتی خیلی بهتر از کروز های سنتی Dhow است.
ساعت کار: شبانه روزی از ساعت ۷٫۴۵ بعد از ظهر آغاز می شود و تا ۱۱ شب ادامه دارد.
قیمت : ۱۰۷۱ دلار برای هر نفر

ماه عسل به دبی

۲- قرار آبگرم

دبی سرزمینی لوکس و مدرن است که طبیعتاً گزینه های بسیار خوب آبگرم را برای زوجین دارد. ماساژ برای دور کردن استرس نه تنها بر روی بدن شما جادو می کند بلکه باعث تقویت ذهن شما نیز می شود. برخی از بهترین بوتیک های آبگرم که زوجین می توانند از بین آنها انتخاب کنند، شامل موارد زیر است: بهترین استخر‌ های دبی را بشناسید
ماساژ در SensAsia Urban Spa: قیمت: ۲۹۰ دلار
زمان: ۱۲۰ دقیقه
ساعت کار: ۱۰صبح تا ۱۰ شب
ماساژ در Anantara
قیمت: ۲۹۰ دلار
زمان: ۱۲۰ دقیقه
آدرس: آنانتارا واقع در The Palm Resort & Spa
ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

ماه عسل به دبی

۳- کویر سافاری و تجربه کمپینگ

ماه عسل به دبی بدون بازدید از کویر کامل نمی شود. اگر از قبل در منطقه حفاظت شده کویر دبی چادر خود را رزرو کنید، بدون شک اوقات خوشی و لذت بخشی را خواهید داشت. تجربه کمپینگ در کویر به همراه شام با آشپز خاورمیانه ای، قهوه عربی و رقص، بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

ماه عسل به دبی

۴- برج الخلیفه

این برج با ارتفاع ۸۳۰ متر بلندترین ساختمان جهان است. هنگامی که به دبی سفر می کنید باید این برج در بالاترین اولویت بازدیدتان از مکان های دیدنی دبی باشد. بازدیدکنندگان می توانند از طبقه ۱۲۴ به شهر نگاه کنند.
بر روی زمین که بودید می توانید با تماشای برنامه فواره های دبی و بازدید از باغ های زیبا گشت وگذار خود را به پایان برسانید.
نکته: پیشنهاد می کنیم که از قبل بلیط ورودی را تهیه کنید تا مجبور نشوید در صف بلیط منتظر بمانید.
آدرس: مرکز شهر، جاده شیخ زاید، ورودی از دبی مال

جاذبه­ های گردشگری دبی

۵- دبی مال

مرکز خرید دبی مال نه تنها راه ورودی به برج الخلیفه است بلکه اسکیت روی یخ، منطقه بازی و سالن سینما نیز دارد. زوج های جوان دوست دارند که در جشنواره خرید دبی مال از این فروشگاه خرید کنند. در این مرکز خرید همیشه موسیقی زنده و نمایش مد ولباس برگزار می شود.
جشنواره خرید دبی: ژانویه و فوریه
جشنواره هیجانی تابستان: جولای و آگوست
آدرس: جاده دوحه، درست در جاده شیخ زاید

بهترین زمان خرید از دبی

۶- آکواریوم دبی

این آکواریوم واقع در دبی مال، یکی از بهترین جاذبه های شهر است. بیش از ۱۴۰ گونه از زندگی موجودات دریایی را در یک مخزن معلق بزرگ را در خود جای داده است. فعالیت هایی مانند سوار شدن در قایق شیشه ای در بالای مخزن، پایین رفتن و غواصی در قفس کوسه تجربه زندگی دریایی بی نظیری را به شما ارائه می دهد. سفر ارزان به دبی
آدرس:دبی مال، جاده شیخ زاید

 

۷- دیره

دیره محل فرهنگ ها و ملیت های مختلف است که در کرانه شمالی نهر دبی واقع شده است. به فروشگاه های بزرگ، وجود کالاهای خاص و منحصر به فرد با توجه به نام آن Deira Gold Souk مشهور شده است. بزرگترین بازار طلای جهان در اینجا قرار دارد. زوج های جوان همچنین می توانند با مراجعه به خانه میراث فرهنگی که در سال ۱۸۹۰ ساخته شده است که قبلاً در آن یک تاجر معروف مروارید زندگی می کرده است و همچنین از قدیمی ترین مکتب دبی که آل احمدیه نام دارد و امروزه تبدیل به موزه شده است و ساخت آن به سال ۱۹۱۲ می رسد دیدن کنید.

۸- رستوران ناتان در المهاره

بهترین رستوران دبی که پیشنهاد می کنیم برای شام ماه عسل حتما به آنجا سر بزنید.

در این رستوران سر آشپز Michelin Starred تجربه شام بسیار بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد که تا آخر عمر فراموش نخواهید کرد.
این رستوران دقیقا حس زیر دریا بودن را به شما القا میکند که طعم غذا را برای شما تکمیل می کند. همچنین در این رستوران آکواریوم های بزرگی وجود دارد که فضایی سوررئال را برای شما رقم می زند. بدون شک اگر به دنبال یک نجربه بی نظیر و فرا زمینی هستید باید به این رستوران سر بزنید.
نوع رستوران: غذاهای دریایی
ساعت کار: هر روز از ۱۲:۳۰ تا ۳ ظهر و از ۷ بعد از ظهر تا ۱۲ نیمه شب
آدرس: برج العرب جمیرا ، جاده السفوه ، صندوق پستی ۷۳۱۳