مراکز خرید کوالالامپور - مجتمع‌های تجاری کوالالامپور
امتیاز ما

کوالالامپور شهری است که به داشتن مراکز خرید لوکس و  جهانی خود می‌بالد. خیلی از این مراکز خرید تنها مجموعه‌ای از مغازه‌ها و بوتیک‌ها نیستند بلکه خود تجربه‌ای جدید در سفر به مالزی محسوب می‌شوند. این مراکز خرید دارای ورزشگاه، نمازخانه و امکاناتی دیگر هستند. مردم مالزی عاشق خرید کردن هستند و از گرمای هوای مالزی به مراکز خرید خنک پناه می‌برند. در این مراکز خرید می‌توانید از صنایع دستی گرفته تا کالاهای لوکس و آخرین گجت‌ها را پیدا کنید. با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا راهنمای خرید در مالزی و شهر کوالالامپور را بخوانید و با برخی از بهترین مجتمع‌های تجاری کوالالامپور آشنا شوید.

مجتمع‌های تجاری کوالالامپور

بانگسار ویلیج  ۱ و ۲

«بانگسار ویلیج» درواقع دو مرکز خرید هستند که توسط یک پل هوایی به یکدیگر متصل شده‌اند. این مرکز خرید در قلب محله بانگسار قرار گرفته است. این مرکز خرید در میان مردم محلی و گردشگران محبوبیت زیادی دارد. بانگسار ویلیج  ۱ بیشتر مخصوص خانواده‌ها است و دارای مغازه‌های متنوعی از لوازم منزل گرفته تا لباس کودکان است. بانگسار ویلیج  ۲ از طرفی دیگر دارای رستوران‌های مدرن و کالاهای لوکس از برندهای مطرح مد در دنیا است.

مراکز خرید کوالالامپور

مید ولی مگامال Mid Valley

این مرکز خرید یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در جنوب شرقی آسیا و یکی از معروف‌ترین مجتمع‌های تجاری کوالالامپور محسوب می‌شود. «مید ولی مگامال»  در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد و اکنون دارای بیش از ۴۰۰ مغازه از بوتیک‌های مد و لباس گرفته تا لوازم منزل و رستوران و سینما است. به علاوه یک مرکز تفریحی بزرگ در این ساختمان وجود دارد که برخی از معروف‌ترین نمایشگاه‌های شهر در آن برگزار می‌شوند. از غرفه دستفروشان در طبقه پایین حتما دیدن کنید تا بتوانید برخی از ارزان‌ترین لوازم سنتی مالزیایی را خریداری کنید. جاذبه های گردشگری مالزی

مراکز خرید کوالالامپور

گاردنز مال

مرکز خرید «گاردنز مال» از طریق یک پل و یک زیرگذر به مرکز خرید «مید ولی مگامال» متصل می‌شود. این مرکز خرید هم یکی از مدرن ترین و لوکس ترین مراکز خرید کوالالامپور است و مکانی ایده‌آل برای افرادی است که عاشق مد و لباس هستند. برخی از معروف‌ترین برندهای جهان مانند گوچی، هرمس و بربری در این مرکز خرید محصولات خود را به فروش می‌رسانند. از دیگر ویژگی‌های این مرکز خرید می‌توان به یک رستوران ژاپنی به نام «سو اوماکاسه» و و یک سینمای شیک اشاره کرد. بلیط هواپیمای تهران کوالالامپور

مراکز خرید کوالالامپور

نو سنترال

این مرکز خرید مکانی برای خرید و سرگرمی است که هم در میان مردم محلی و هم گردشگران شهرت زیادی دارد. یکی از ویژگی‌های جالب این مرکز خرید این است که به عنوان محلی برای تردد هم استفاده می‌شود و روزانه افراد زیادی از این مرکز خرید برای عبور و مرور استفاده می‌کنند. در این مرکز خرید می‌توانید محصولاتی از بهترین برندهای بین‌المللی خریداری کنید و غذاهایی از سراسر دنیا را امتحان کنید. به‌علاوه، می‌توانید از خدمات تبدیل ارز هم بهره‌مند شوید.

مراکز خرید کوالالامپور

سنترال مارکت

گذرگاه باشکوه؟ حال و هوای محلی؟ کالاهای وینتیج و قدیمی؟ این مرکز خرید همه‌ی این‌ها را در اختیار دارد. سنترال مارکت همان‌ جایی است که می تواید سوغات مالزی را خریداری کنید تا خطرات خوش سفر به مالزی را برای شما تداعی کنند.  این ساختمان تاریخی در سال ۱۸۸۸ به عنوان یک بازار مواد غذایی کار خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون سبک آرت‌دکوی خود را حفظ کرده است. ساختمان تاریخی این مرکز خرید نقش مهمی را در میراث تاریخی و معماری مالزی ایفا می‌کند.

مراکز خرید کوالالامپور

پاویلیون

یکی از مجتمع‌های تجاری کوالالامپور ، مرکز خرید «پاویلیون» است که در قلب «بوکیت بینتانگ» واقع شده. مکانی‌ ایده‌ال برای افرادی است که به دنبال آخرید مد روز و خرید کالاهای مدرن و لوکس هستند. این مرکز خرید قطب مُد در مالزی محسوب می‌شود و برندهای مطرحی چون ژیوانشی، کارتیه و سنت لارنت محصولات خود را در آن به فروش می‌رسانند. هفته‌ی مد مالزی هم در این مرکز خرید برگزار می‌شود و آثار برخی از بهترین طراحان مالزی در آن به نمایش گذاشته می‌شود. خرید بلیط هواپیمای تهران کوالالامپور

مراکز خرید کوالالامپور

سوریا کی ال سی سی Suria KLCC

مرکز خرید «سوریا کی ال سی سی» که در میان برج‌های دوقلوی «پتروناس» قرار گرفته، یکی از معروفترین مراکز خرید کوالالامپور محسوب می‌شود. این مرکز خرید حدود ۱.۵ میلیون متر مربع مساحت دارد و مکانی برای خرید از برندهای مطرح جهانی مانند الکساندر مک کوئین، تاپ‌شاپ و … است. این مرکز خرید یکی از مراکز ایده‌آل برای سفرها و گردش‌های خانوادگی هم به‌شمار می‌آید.

مراکز خرید کوالالامپور - مجتمع‌های تجاری کوالالامپور

پلازا لو یات

افرادی که به گجت‌ها و دنیای کامپیوتر و لوازم الکترونیک علاقه دارند حتما باید سری به مرکز خرید «پلازا لو یات» بزنند. یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کوالالامپور و یا حتی مالزی که به محصولات(IT) اختصاص داده شده همین مرکز خرید است و در آن می‌توانید آخرین محصولات الکترونیک،‌از لپ‌تاپ گرفته تا گوشی و دوربین را خریداری کنید. اگر پس از ساعت‌ها گردش و خرید در مجتمع‌های تجاری کوالالامپور خسته شدید،‌ رستوران‌ها و کافه‌های پلازا لو یات می‌توانند خستگی را از تن شما خارج کنند.

مراکز خرید کوالالامپور - مجتمع‌های تجاری کوالالامپور

سونگی وانگ پلازا

مرکز خرید «سونگی وانگ پلازا» یکی از قدیمی‌ترین مجتمع‌های تجاری کوالالامپور محسوب می‌شود که هم در میان مردم محلی و هم در میان گردشگران محبوبیت زیادی دارد. علت این محبوبیت قیمت‌های مناسب این مرکز خرید است. جوانان زیادی به این مرکز خرید می‌آیند و اجناس باکیفیت را با قیمتی مناسب خریداری می‌کنند. بوتیک‌های لباس، لوازم الکترونیک و غرفه‌های اکسسوری، اسباب‌بازی و … از ویژگی‌های این مرکز خرید هستند.

مراکز خرید کوالالامپور - مجتمع‌های تجاری کوالالامپور