هزینه‌ی سفر به مالزی
امتیاز ما

کشور مالزی در جنوب شرق آسیا واقع شده است و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است. طبیعت بسیار زیبای این کشور مسلمان و جشنواره‌های مختلف سبب شده است تا گردشگران زیادی هر سال به این کشور سفر کنند. در این کشور تنوع ادیان وجود دارد و مردم به اصول سنتی و فرهنگی خود بسیار پایبند هستند. واحد پول این کشور رینگیت است که از سال ۱۹۷۵ با دلار مالزی جایگزین شده است. اگر می‌خواهید درباره‌ی هزینه‌ی سفر به مالزی بیش‌تر بدانید با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید.

هزینه‌های پیش از سفر

هزینه‌ی سفر به مالزی

برای سفر به کشور مالزی اگر زیر ۱۴روز اقامت دارید نیازی به تهیه‌ی ویزا ندارید ولی اگر بیش از ۱۴ روز می‌خواهید بمانید باید ویزای این کشور را تهیه کنید. ویزای توریستی این کشور هزینه‌ای ندارد و اخذ آن رایگان است. شما می‌توانید با مراجعه به سفارت مالزی نسبت به اخذ ویزای آن اقدام کنید. پس از اینکه تمامی مدارک لازم را آماده کردید باید برای سفر خود بلیط هواپیما تهیه کنید. هزینه‌ی بلیط هواپیما به مقصد مالزی از ۳ میلیون تومان شروع می‌شود و با توجه به زمان سفر، قیمت دلار و دیگر عوامل متغیر است. جاذبه‌های گردشگری مالزی

هزینه‌ی سفر به مالزی

هزینه‌ی اقامت

باید توجه داشته باشید که هزینه‌ی اقامت در کشور مالزی با توجه به اینکه در چه فصلی از سال سفر می‌کنید و چه رویدادهایی در آن زمان در حال برگزاری است متغیر است. هزینه‌ی اقامت در هتل دو ستاره از شبی ۳۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار تومان، در هتل سه ستاره از شبی ۴۰۰ هزار تا ۷۰۰ هزار تومان، در هتل چهار ستاره از شبی ۶۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان و در هتل پنج ستاره از شبی ۸۰۰ هزار تا ۱ و نیم میلیون تومان خواهد بود.

یکی از راه‌های کم کردن هزینه‌ی سفر به مالزی اقامت در اتاق‌های ارزان‌قیمت در محله‌‌ی چینی‌ها، محله‌ی بوکیت بینتانگ و محله‌ی چانگ کات است. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

هزینه‌ی حمل‌و‌نقل

اگر می‌خواهید در کشور مالزی به گشت‌و‌گذار بپردازید یکی از ارزان‌ترین راه‌ها استفاده از قطار اکسپرس کوالالامپور است که از فرودگاه تا مرکز شهر تردد می‌کند.  اتوبوس‌های شهری نیز هزینه‌ی کمی برای جابجایی از شما دریافت می‌کنند و شما با پرداخت تنها ۳ رینگیت می‌توانید سوار آن‌ها بشوید. علاوه بر اتوبوس، مترو نیز از گزینه‌های دیگر برای تردد در شهر است که با تهیه‌ی بلیط‌های ماهانه و یا تک‌سفره می‌توانید سوار آن‌ بشوید. تاکسی‌ها معمولا گران هستند و از نیمه‌شب تا ۶ صبح نیز به هزینه‌ی آن‌ها ۵۰ درصد اضافه می‌شود.

یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای تردد استفاده از اتوبوس‌های «گو کِی اِل سیتی» هستند که رایگان شما را در ۴ مسیر دایره‌ای در شهر می‌گردانند. این اتوبوس‌ها هر ۵ دقیقه تا ۱۵ دقیقه یکبار حرکت می‌کنند و در مرکز شهر کوالالامپور، برج کوالالامپور، ایستگاه ریلی کل ال سنترال، موزه‌ی ملی و میدان «مردکا» توقف دارند.  خرید بلیط هواپیمای تهران کوالالامپور

هزینه‌ی خورد‌و‌خوراک

هزینه‌ی سفر به مالزی

یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف غذا در شهر کوالالامپور محله‌ی «چانگ کات» است که مرکز غذاهای خیابانی و دریایی است و شما می‌توانید با هزینه‌ای پایین از غذاهای خوشمزه‌ی آن میل کنید.

هزینه‌ی بازدید از مکان‌های دیدنی در مالزی

معمولا تفریحات و بازدید از مکان‌های دیدنی هزینه‌ی زیاد بالایی ندارند و شما برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی از ۱۵ رینگیت باید بپردازید. فراموش نکنید تا به مکان‌های دیدنی که رایگان هستند حتما سر بزنید و از آن‌ها دیدن کنید. خرید سوغات از مالزی

خوب است بدانید که یکی از بهنترین روش های کم کردم هزینه‌ی سفر به مالزی استفاده از تورهای کشور مالزی است که هزینه‌هایی پایین‌تر دارند. تورهای این کشور اغلب ۶ تا ۸ روزه هستند و هزینه‌ی آن‌ها با توجه به زمان سفر و عوامل دیگر متغیر است.

هزینه‌ی سفر به مالزی