جاذبه‌های گردشگری شهر کویینزتاون
امتیاز ما

شهر «کویینزتاون» در نیوزیلند یکی از زیباترین شهرهای کشور نیوزیلند است که جاذبه‌های طبیعی متعدد و مکان‌های دیدنی بسیاری دارد. اگر شما فقط برای دیدن مکان‌های دیدنی شهر به آن سفر کرده‌اید و یا اینکه می‌خواهید هیجان را تجربه کنید به جای درستی سفر کرده‌اید. اگر می‌خواهید با جاذبه‌های گردشگری شهر کویینزتاون آشنا شوید با مجله‌ی گردشگری دور و نزدیک همراه باشید.

جاذبه‌های گردشگری شهر کویینزتاون

دریاچه واکاتیپو

این دریاچه در جنوب مرکزی کشور نیوزیلند قرار دارد و طولانی‌ترین دریاچه‌ی این کشور است. دریاچه‌ی واکاتیپو که به سبب زیبایی‌اش شهرت زیادی دارد سومین دریاچه‌ی بزرگ کشور نیوزیلند است و توریست‌ها و مردم محلی از قدم‌زدن، دوچرخه‌سواری و پیک‌نیک رفتن در کنار سواحل این دریاچه لذت می‌برند. بهترین کارهایی که در نیوزلند می توانید انجام دهید

جاذبه‌های گردشگری کویینزتاون در نیوزیلند

بابز پیک اند اسکای لاین گوندولا

«بابز پیک» بهترین مکان برای افرادی است که می‌خواهند منظره‌ای پانوراما و زیبا از شهر کویینزتاون را ببینند. شما می‌توانید با استفاده از گاری و یا قایق به این مکان بروید و از دیدن زیبایی‌های آن لذت ببرید. هر‌کدام از این مسیرها را که انتخاب می‌کنید حتما در قسمت جلویی بنشینید تا بتوانید مناظر زیبای اطراف را ببینید.

جاذبه‌های گردشگری کویینزتاون در نیوزیلند

دِ ریمارکِبِلز

این مکان در قسمت جنوب شرقی دریاچه‌ی واکاتیپو قرار دارد و رشته‌کوه‌های زیبای آن همانند پس‌زمینه‌ی زیبایی در پشت دریاچه قرار گرفته‌اند. این مکان علاوه بر زیبایی منحصربه‌فردی که دارد مکان مناسبی برای اسکی‌بازها است.

جاذبه‌های گردشگری کویینزتاون در نیوزیلند

کویینزتاون گاردنز

این باغ‌های زیبا در مرکز شهر قرار گرفته‌اند و مکان بسیار مناسبی برای رسیدن به آرامش، پیاده‌روی و بازی گلف هستند. اگر می‌خواهید به دور از شلوغی شهر لحظاتی را در آرامش سپری کنید این مکان برای شما بسیار مناسب است. شرایط اخذ پاسپورت نیوزلند

جاذبه‌های گردشگری کویینزتاون در نیوزیلند

اسکیپرز کانیون

این ناحیه‌ی تاریخی و زیبا که بیست‌و‌دو کیلومتر طول دارد یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری شهر کویینزتاون است. اگر از جاده‌ای که به سمت قله‌ی «کورونو» (زمین اسکی) میرود حرکت کنید به این ناحیه می‌رسید. قایق‌سواری، جت‌سواری و بانجی‌جامپینگ از تفریحات محبوب این منطقه است. اگر به هیجان علاقه دارید حتما به این ناحیه بروید و انرژی خود را تخلیه کنید.

جاذبه‌های گردشگری کویینزتاون در نیوزیلند

رودخانه‌ی شات اوِر

یکی دیگر از مکان‌هایی که بسیار موردپسند هیجان‌دوستان است رودخانه‌ی «شات اور» است. جریان سریع آب در این رودخانه سبب شده است که این مکان یکی از بهترین مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهر کویینزتاون برای قایق‌سواری و رفتینگ باشد. این رودخانه ۷۵ کیلومتر طول دارد و در جهت جنوب کوه‌های آلپ جنوبی جریان دارد.

جاذبه‌های گردشگری کویینزتاون در نیوزیلند

نِویس وَلی

یکی از مکان‌های معروف در دنیا برای تاب خوردن با طناب این مکان است. یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری شهر کویینزتاون  در دره‌های این ناحیه قرار دارد. سکوی پرتاب بانجی‌جامپینگ این دره سومین سکوی بلند در جهان است و ۱۳۴ متر ارتفاع دارد. تنها راه دسترسی به این ناحیه ترن‌هایی است که برای سفر به این منطقه تعیین شده‌اند. زیبا ترین شهرهای نیوزلند

جاذبه‌های گردشگری کویینزتاون در نیوزیلند

مارین پرِید

این پارک ساحلی دارای یک کافه و حمام است و بنای یادبود سربازهای شهر کویینزتاون هم در آن قرار گرفته است. این پارک ساحلی با یک مسیر به باغ‌های کویینزتاون متصل می‌شود و مردم محلی علاقه‌ی زیادی به وقت گذراندن در این مکان در فصل تابستان دارند. در این مکان رویدادهای محلی و فستیوال‌های سالانه نیز برگزار می‌شود و مکان محبوبی برای برگزاری جشن‌های سال نو است.

جاذبه‌های گردشگری کویینزتاون در نیوزیلند

رودخانه کاوارائو

این رودخانه از دریاچه‌ی «واکاتیپو» سرچشمه می‌گیرد و ۶۰ کیلومتر طول دارد. جریان سریع آب و پیچ‌های باریک این رودخانه را به یکی از مهم‌ترین مکان‌های قایق‌سواری و رفتینگ در منطقه تبدیل کرده است. پل معلق «کاوارائو» نیز که از روی این رودخانه می‌گذرد مکانی برای بانجی‌جامپینگ است. مهاجرت به نیوزلند

جاذبه‌های گردشگری کویینزتاون در نیوزیلند

میلفورد ساوند

در قسمت جنوب غربی کویینزتاون می‌توانید به این ناحیه برسید. مردم محلی همواره برای پیاده‌روی و کوهنوردی به این مکان می‌آیند تا از مناظر بی‌نظیر آن لذت ببرند و در آرامش به قدم‌زدن بپردازند. از شهر کویینزتاون معمولا تورهایی برای این منطقه انجام می‌شود ولی اگر بخواهید خودتان به این منطقه بروید باید یک سفر جاده‌ای چهارساعته را پشت سر بگذارید.

جاذبه‌های گردشگری کویینزتاون در نیوزیلند

کورونِت پیک

این کوه‌ها یکی از بهترین مکان‌ها برای اسکی‌بازی در شهر کویینزتاون است. فصول طولانی برفی سبب شده است تا شیب‌های مناسب اسکی به وفور در این کوه‌ها پدید آید. شما می‌توانید از بالای این کوه‌ها منظره‌ی زیبای دریاچه‌ی واکاتیپو و دریاچه‌ی «هیس» را ببینید. یکی از دلایل جذب توریست به این ناحیه مناظر زیبای آن و طبیعت زیبای منطقه است.

جاذبه‌های گردشگری کویینزتاون در نیوزیلند

دریاچه هِیِس

این دریاچه‌ی کوچک در نزدیکی شهر کویینزتاون قرار گرفته است. دوچرخه‌سواران، کوهنوردان و دونده‌های بسیاری به این دریاچه می‌آیند تا با طی مسیرهای اطراف آن به گشت‌و‌گذار در این ناحیه بپردازند. در اطراف این دریاچه چمنزارهای سبز وسیعی نیز وجود دارد که مردم برای پیک‌نیک و تفریحات دیگر به آنجا می‌روند.

جاذبه‌های گردشگری کویینزتاون در نیوزیلند