هتل های ارزان قیمت مالاگا
امتیاز ما

یکی از مقاصد محبوب گردشگری و یکی از بزرگ ترین شهرهای «آندلوسیا» شهر مالاگا است. این شهر در جنوب اسپانیا قرار دارد و یکی از بنادر بزرگ اروپا است. مالاگا شهری تاریخی است که بناهای تاریخی بسیاری دارد و چشمان هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. این شهر برای اقامت توریست‌ها مکان‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد که از جمله‌ی این مکان‌ها به مسافرخانه‌های اشتراکی، آپارتمان‌های خانوادگی، اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه و هتل‌های چند ستاره می‌توان اشاره کرد. اگر می‌خواهید پول خود را برای مکان‌های دیدنی و رستوران‌های خوشمزه‌ی شهر ذخیره کنید باید مکان ارزان‌تری را برای اقامت خود انتخاب کنید. اگر می‌خواهید درباره‌ی هتل های ارزان قیمت مالاگا بیش‌تر بدانید با ر مجله گردشگری دورونزدیک همراه باشید. سفر به مالاگا

بهترین هتل های ارزان مالاگا

هتل کارلوس (Hotel Carlos V Malaga)

هتل های ارزان قیمت مالاگا

اگر شما به خاطر اسم این مکان فکر کردید که یک هتل پنج ستاره و محل اقامت اشراف‌زادگان است اشتباه کرده‌اید زیرا این مکان تنها یک اقامتگاه دو ستاره است. اتاق‌های این مکان بسیار راحت و دلنشین هستند و به رنگ‌های قهوه‌ای و خردلی آراسته شده‌اند. مبلمان چوبی قدیمی و آثار هنری زیبا که بر دیوارهای اتاق‌های آن آویزان است این زیبایی را تکمیل کرده است.

هتل سوهو بوتیک لا مِرسِد (Soho Boutique La Merced)

هتل های ارزان قیمت مالاگا

این هتل آپارتمان زیبا که به عنوان یکی از هتل های ارزان قیمت مالاگا محسوب می شود در نزدیکی قسمت تاریخی شهر و در کنار میدان لا مرسد قرار دارد. در اطراف این هتل بارها و رستوران‌های بسیاری وجود دارد و از هتل تا خانه‌ی دوران کودکی پیکاسو تنها یک دقیقه پیاده‌روی است. این هتل در ساختمانی متعلق به قرن هجدهم بنا شده است که دیوارهای قدیمی شهر نیز بخشی از آن هستند. در هر آپارتمان سه تا شش نفر می‌توانند اقامت کنند و فضای شاد و دلچسبی دارد. دیوارهای این هتل با کاغذ دیواری‌های راه‌راه زرد و سبز پوشانده شده‌اند و مبلمان زیبایی نیز در آن استفاده شده است. سرویس‌های این هتل شامل اینترنت وای‌فای رایگان، سرویس بهداشتی، گهواره‌ی کودک و پارکینگ است. این هتل مکان مناسب و ارزان‌قیمتی برای اقامت‌های خانوادگی است.

هتل ترِبول (Hotel Trebol)

هتل های ارزان قیمت مالاگا

این هتل یک ستاره در نزدیکی مرکز خرید شهر قرار دارد و تنها با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید از کلیسای جامع مالاگا به سمت هتل بروید.  این هتل هجده اتاق کوچک دارد که محیط زیبا و شادی نیز دارد. در این هتل سرویس وای‌فای رایگان به اقامت‌کننده‌ها ارائه می‌شود و آن‌ها می‌توانند از سیستم تهویه‌ی مناسب نیز استفاده کنند.

هتل وِنِزیا (Hotel Venecia)

هتل های ارزان قیمت مالاگا

این هتل سه ستاره در مکانی بسیار مناسب در شهر مالاگا قرار دارد و هزینه‌ی اقامت در آن نیز مناسب است. اتاق‌های این هتل مدرن و دارای نور کافی هستند. این هتل یک کافی‌شاپ نیز دارد و به اقامت‌کنندگان هتل اینترنت وای‌فای رایگان نیز ارائه می‌دهد. شهربازی در اسپانیا

آپارتمان‌های اقامتی مالاگا (Urban Malaga Apartments)

هتل های ارزان قیمت مالاگا

این آپارتمان‌های بامزه و رنگارنگ در سمت راست میدان تاریخی شهر مالاگا قرار دارند و با پای پیاده از هتل می‌توان به همه‌ی مکان‌های دیدنی شهر رفت. در این هتل هفت آپارتمان زیبا و جذاب قرار دارد که دیوارهایی با رنگ‌های زیبای پاستیلی دارند و دارای اتاق نشیمن و آشپزخانه هستند. این هتل مالاگا برای اقامت خانواده‌ها بسیار مناسب است. شما می‌توانید در این آپارتمان‌ها از اینترنت وای‌فای رایگان بهره‌مند شوید. هتل به سبک سویل

اقامتگاه بوتیک رویاهای شیرین (Dulces Dreams Boutique Hostel)

هتل های ارزان قیمت مالاگا

این هتل یکی از هتل های ارزان قیمت مالاگا در نزدیکی کلیسای جامع مالاگا قرار است. در این اقامتگاه هشت اتاق وجود دارد و راهروهای آن با نام‌های دسرهای محبوب زینت داده شده‌اند. برای مثال یکی از راهروها تیرامیسو و راهروی دیگر کاپ‌کیک نام دارد. در این اقامتگاه سوییت، اتاق دو نفره و اشتراکی وجود دارد و حتی بعضی اتاق‌های آن بالکن‌های اختصاصی دارد.

هتل هوستال لاریوس (Hostal Larios)

هتل های ارزان قیمت مالاگا

این هتل که در خیابان معروف «مارکوس دِ لاریوس» قرار گرفته است قیمت مناسبی برای اقامت از مسافران دریافت ‌می‌کند. در این هتل اتاق‌های تک نفره و دو نفره وجود دارد. اتاق‌های این هتل کوچک ولی راحت هستند. در داخل هتل امکانات چندانی وجود ندارد ولی در اطراف آن بارها و رستوران‌های زیادی وجود دارد.

هتل مالاگا هاستل بوتیک (Malaga Hostel Boutique)

هتل های ارزان قیمت مالاگا

این هتل در سمت راست مرکز شهر تاریخی مالاگا قرار دارد و تنها چند دقیقه با موزه‌ی پیکاسو فاصله دارد. دکور این هتل بسیار شیک و مدرن است و به عنوان یکی از هتل های ارزان قیمت مالاگا اقامتی ارزان را برای گردشگران ممکن می‌سازد. در این هتل از تابلوی زیبا و کاشی‌های طرح‌دار استفاده شده است و دیوارهای آن با آجر پوشیده شده است. این هتل دارای سیستم تهویه مناسب است و یک کافه‌ی صبحانه نیز دارد.