ارزان‌ترین کشورها برای مهاجرت
امتیاز ما

افراد در جست‌وجوی شغل، رابطه یا حتی زندگی ساده‌تر مهاجرت می‌کنند.در بررسی‌هایی که اخیرا انجام شد و با کمک افرادی که سفر و زندگی را در بیشتر کشورهای دنیا تجربه کرده‌ بودند، فهرستی از ارزان‌ترین کشورها برای مهاجرت تهیه شد که امروز در مجله گردشگری دور و نزدیک درباره‌ی آن بیشتر خواهید خواند.  خرید بلیط هواپیما

ارزان‌ترین کشورها برای مهاجرت

رومانی

با افزایش هزینه‌های دولت و کاهش مالیات،  فعالیت‌های مفید بیشتری در کشور رومانی انجام می‌گردد که باعث افزایش فرصت‌های شغلی برای مردم این کشور و مهاجران می‌شود. یکی دیگر از نکات مثبت کشور رومانی، پایین بودن هزینه‌های زندگی است.

ارزان‌ترین کشورها برای مهاجرت هزینه‌های زندگی

اسپانیا

مادرید، بارسلون و والنسیا فرصت‌های شغلی خیلی خوبی را به همراه حقوق‌های مناسب در اختیار افراد قرار می‌دهند. این شرایط  در میان کشورهای اروپای غربی بهترین است. به علاوه، اسپانیا به داشتن هوای عالی، هزینه‌های پایین زندگی، خوراک و حمل و نقل شهرت دارد.

مالتا

از میان افرادی که به کشور مالتا سفر یا مهاجرت کرده‌اند، حتی یک نفر هم از این تجربه ناراضی نبوده‌ است. در این کشور میان میزان کار کردن و میزان حقوق دریافتی تعادل خوبی برقرار است و هزینه‌های زندگی معقول و متناسب با حقوقی که دریافت می‌کنید هستند. آرامش این کشور از دیگر دلایل مهاجرت مردم به مالتا است.  اقامت برای سرمایه گذاری

لهستان

شهرهایی مانند «ورشو» پر از فرصت‌های شغلی برای مهاجران هستند. حقوقی که با داشتن این شغل‌ها دریافت می‌شود از آنچه تصور می‌کنید بالاتر است. به علاوه، هزینه‌های زندگی نسبت به دیگر شهرهای اروپایی مانند لندن، پاریس یا فرانکفورت بسیار پایین هستند.

ارزان‌ترین کشورها برای مهاجرت هزینه‌های پایین زندگی

فیلیپین

خانه و اقامتگاه، یکی از ارزان‌ترین چیزهایی است که می‌توانید در فیلیپین خریداری کنید. قیمت خانه در این کشور تقریبا ۵۰ درصد کمتر از آن‌ چیزی است که در کشوری مانند تایلند برای خرید خانه پرداخت می‌کنید.

جمهوری چک

ارزان‌ترین کشورها برای مهاجرت

ممکن است زندگی در پراگ، پایتخت جمهوری چک نسبت به دیگر شهرهای این کشور گران‌تر باشد، اما با این حال، غذا، حمل و نقل و اقامتگاه‌های این شهر نسبت به دیگر پایتخت‌های غربی ارزان‌تر است. کشور چک دارای فرصت‌های شغلی بسیاری هم هست.

اکوادور

هزینه‌های زندگی در اکوادور بسیار پایین است و حقوقی که در این کشور دریافت می‌کنید بسیار مناسب است. البته طبق بررسی‌های انجام شده، علت مهاجرت افراد به اکوادور تنها هزینه‌های پایین زندگی نبوده است. سخت ترین کشورها برای مهاجرت

مجارستان

این کشور یکی از کشورهای ایده‌آل مهاجران است زیرا هزینه‌های زندگی بسیار پایین است و حقوق دریافتی کاملا رضایت‌بخش. فرصت‌های شغلی و تحصیلی زیادی هم برای افراد مهاجر و مردم این کشور وجود دارد. و به یکی از ارزان‌ترین کشورها برای مهاجرت تبدیل شده است.

مکزیک

ارزان‌ترین کشورها برای مهاجرت

مکزیک دارای مکان‌های توریستی زیادی است که گردشگران آمریکایی را به آن‌جا می‌کشاند. علاوه بر گردشگران، خیلی از مهاجران هم جذب این کشور می‌شوند. پایین بودن هزینه‌های زندگی آن را یه یکی از ارزان‌ترین کشورهای برای مهاجرت دنیا تبدیل کرده است. البته با افزایش ورود مهاجران به این کشور، هزینه‌های زندگی هم کمی بالاتر رفته است.

ویتنام

در کشور ویتنام، می‌توانید از حقوق خود برای چیزهای دیگری علاوه‌بر غذا و کرایه خانه استفاده کنید؛ زیرا این موارد پایین‌ترین قیمت را در کل قاره‌ی آسیا و حتی دنیا دارند.

تایوان

هزینه‌های زندگی در تایوان به حدی پایین است که افرادی که در این کشور زندگی کرده‌اند ادعا دارند که با کم‌ترین حقوق قادر به زندگی روزمره بوده‌اند.

تایلند

تایلند در مقایسه با کشورهای غربی، غذا، حمل و نقل و مسکن را با قیمتی بسیار پایین در اختیار مردم کشور و مهاجرین می‌گذارد. مهاجرت به تایلند

اوکراین

کشور اوکراین یکی از محبوب‌ترین کشورها برای مهاجرین است. هزینه‌های زندگی معقول و پایین و امکانات زندگی و سطح کیفی آن کاملا قابل‌قبول است. و یکی از گزینه های ارزان‌ترین کشورها برای مهاجرت محسوب می شود.

هندوستان

ارزان‌ترین کشورها برای مهاجرت

هندوستان یکی از ارزان‌ترین کشورها برای مهاجرت است. هزینه‌ی غذا و زندگی در آن بسیار پایین است. البته به دلیل داشتن جمعیت بالا ممکن است فرصت‌های شغلی کم‌تر از دیگر کشورها باشد.

گرجستان

یکی از کشورهای محبوب برای مهاجرت که هم کشوری ارزان است و هم شرایط مهاجرتی راحتی دارد گرجستان است. هزینه‌های پایین زندگی در این کشور، فرصت‌های شغلی و جاذبه‌های طبیعی آن را به کشوری ایده‌آل برای مهاجرت تبدیل کرده است.