سفر به توکیو
امتیاز ما

توکیو، یکی از گران‌ترین پایتخت‌های دنیا و یکی از محبوب‌ترین شهرهای دنیا برای گردشگران است. عجایب و تکنولوژی‌های موجود در توکیو از دلایل شهرت این شهر زیبا هستند. توکیو یکی از شهرهای ایده‌آل برای کسب تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز است. اگر قصد سفر به توکیو را دارید با مجله گردشگری دورونزدیک همراه باشید تا با لیستی از تجربه‌های جدید و عجیبی  که می‌توانید در این شهر داشته باشید بیشتر آشنا شوید.

ملاقات با هیولاهای کاوایی

 سفر به توکیو

اگر کمی با فرهنگ ژاپنی آشنایی داشته باشید حتما می‌دانید که «کاوایی» در فرهنگ و زبان ژاپنی به معنای بامزه است. در کافه‌ی «کاوایی مانستر» که به معنای هیولاهای کاوایی است، می‌توانید افرادی را ببینید که مانند خرده‌ فرهنگ‌ هایی که در منطقه‌ ی «هاراجوکو» شکل گرفته‌ است لباس پوشیده‌ اند. می‌توانید یکی از میزهایی که در اتاق‌ های رنگارنگ این کافه قرار دارد را انتخاب کنید و از نوشیدنی‌ ها، غذاها و کیک‌های عجیب و رنگارنگ آنها لذت ببرید. در وسط رستوران هم یک چرخ‌و‌فلک بزرگ قرار دارد که نمایش در آنجا اجرا می‌شود.  پارک یویوگی توکیو

در سفر به توکیو با جغدها قهوه بنوشید

توکیو به داشتن کافه‌های زیادی برای حیوانات شهرت دارد. در این کافه‌ها افراد می‌توانند از اوقاتی که با حیوانات می‌گذرانند لذت ببرند. در این کافه‌ها حیوانات مختلفی برای هر سلیقه‌ای وجود دارند؛ از خزنده‌های بانمک گرفته تا خرگوش‌های کوچک و دیگر حیوانات خانگی مانند سگ و گربه. همچنین می‌توانید به کافه‌ی جغدها بروید و در کنار آنها قهوه بنوشید. خرید بلیط هواپیما تهران توکیو

مید کافه

 سفر به توکیو

«مِید کافه»‌ یکی از مکان‌های جالبی است که می‌توانید در سفر به توکیو از آنها دیدن کنید. این کافه‌ها در سراسر ژاپن وجود دارند اما بیشتر در توکیو یافت می‌شوند. فرهنگ «انیمه» و «مانگا» را می‌توان به شکل جالبی در این کافه‌ها دید. پیشخدمت‌های این کافه در یونیفرم‌هایی به شکل کاراکترهای کارتونی، راه را به شما نشان می‌دهند. بازدید از مِید کافه‌ها تجربه‌ی جالبی برای همه‌ی افراد از همه‌ی سن و سال‌ها است. خرید بلیط ارزان هواپیما

در سفر به توکیو در هتل‌های کپسولی اقامت کنید

چندین دهه‌ است که هتل‌های کپسولی در کشور ژاپن وجود دارند اما این هتل‌های جالب و کوچک هنوز هم از سراسر دنیا گردشگرانی را به این کشور جذب می‌کند. چه به دنبال یک هتل کپسولی لوکس باشید، چه به دنبال یک هتل کپسولی کلاسیک، می‌توانید انواع این هتل‌های مینیمال را در توکیو بیابید و یک شب متفاوت را در هتل‌های کپسولی بگذرانید.

صرف غذا و تماشای نمایش روبات‌

سفر به توکیو

رستوران روبات «شینجوکو» می‌تواند تمام انتظارات شما را از یک شب خوب در توکیو برآورده کند. در این رستوران می‌توانید علاوه بر صرف غذا به تماشای نمایش روبات‌ها که بیشتر آن‌ها روبات‌های واقعی هستند نیز بنشینید. به غیر منوی غذایی این رستوران، همه‌چیز در شینجوکو با موضوع روبات است. روبات‌هایی که نمایش اجرا می‌کنند، دکور رنگارنگ و متالیک و روبات‌های کوچک و بامزه‌ای که می‌توانید به عنوان سوغاتی خریداری کنید.

صرف غذا در زندان آلکاتراز

در سفر به توکیو می توانید رستوران‌های موضوعی جالبی پیدا کنید. یکی از این رستوران‌ها، رستورانی به شکل زندان آلکاتراز است که نوع جدیدی از هیجان را به شما نشان می‌دهد. این رستوران دقیقا به شکل یک زندان است و پیشخدمت‌های آن پرستارانی با لباس‌های خونین هستند که غذاهایی نه چندان اشتها برانگیز را برای شما سرو می‌کنند. برای اینکه بیشتر حس و حال زندان به مشتریان دست بدهد، مشتریان در هنگام صرف غذا در سلول‌هایی حبس می‌شوند. این رستوران تجربه‌ای عجیب و فراموش‌نشدنی برای شما خواهد بود.

بازدید از موزه‌ی انگل‌ها

 سفر به توکیو

یکی از عجیب‌ترین موزه‌های توکیو موزه‌ی انگل‌شناسی «مگورو» است. این موزه یک مرکز تحقیقاتی خصوصی است که در سال ۱۹۵۳ با بودجه‌ی شخصی دکتر «ساتورو کامگی» ساخته شد. در این موزه می‌توانید بیش از ۳۰۰ نوع انگل و هرآنچه به انگل‌ها مرتبط است را ببینید. این ساختمان ابتدا به عنوان یک مرکز برای آموزش و تحقیق بنا شده‌بود اما حضور گردشگرانی که تشنه‌ی هیجان و عجایب بودند این مکان را به یکی از جالب‌ترین و عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری توکیو تبدیل کرد.

رستوران نینجا

 سفر به توکیو

یکی دیگر از رستوران های موضوعی که در سفز به توکیو می توانید به انجا بروید رستوران نینجا است. اگر شما هم از کودکی به نینجاها علاقه داشتید می‌توانید در این مکان از صرف غذا در کنار نینجاها لذت ببرید. رستوران «آکاساکا» مکانی است که علاوه بر سرو غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه، به شما این امکان را می‌دهد که نینجاهایی که در سراسر رستوران به سرعت به این طرف و آن طرف می‌روند را ببینید. این رستوران حال و هوایی مانند ژاپن قدیم را دارد و قطعا چنین تجربه‌ای را فقط در توکیو می‌توانید داشته باشید.