جاذبه­ های گردشگری دبی
امتیاز ما

امارات متحده عربی یک کشور کوچک، اما با جاذبه های گردشگری دبی بسیار زیاد است. از ساختمان­ های مدرن تا مکان­ های فرهنگی مقداری از همه چیز وجود دارد.این چیزی است که امارات متحده عربی را یکی از پرطرف دارترین مقاصد توریستی در جهان می­ سازد.

جاذبه­ های گردشگری دبی

برج العرب

برج العرب بهترین هتل و تنها هتل ۷ ستاره در دبی است. هر بازدید کننده ­ای به یک عکس با این هتل که به شکل قایق بادبانی است نیاز دارد. شما می ­توانید از ساحل نگاهی به آن بیندازید، یک چای بعد از ظهر در هتل  رزرو کنید یا هنگام غروب آفتاب وقتی آسمان روشن است نیمه روشن آن را تماشا کنید.اخذ ویزای دبیجاذبه­ های گردشگری دبی

 

برج خلیفه

برج خلیفه بلندترین ساختمان جهان با بیش از ۸۰۰ متر ارتفاع، یکی از چشم گیرترین مناظر دبی است. حتی بهتر از دیدن آسمان­ خراش از بیرون رفتن به بالای آن و دیدن منظره دبی از بالای ۱۴۸ طبقه است. این منظره از دریا به بیابان گسترش می­یابد و به واقع یک تجربه منحصر به فرد است.

جاذبه­ های گردشگری دبی

مرکز خرید دبی

برای کسانی که از خرید لذت می­برند چه تجربه ­ای هیجان­ انگیزتر ازبازدید از بزرگترین مرکز خرید جهان است؟ مرکز خرید دبی دارای ۱۲۰۰ فروشگاه خرده فروشی است که برخی شعبه­ ای از بزرگترین فروشگاه ­های لوکس دنیا هستند مانند شانل، کاتیر، زارا و سایر فروشگاه ­های جدیدتر. مرکز خرید دارای یک منطقه است که به فروشگاه ­های طلا اختصاص داده شده است و چندین مغازه مواد غذایی و نوشیدنی می­فروشند.  بلیط تهران دبی | بلیط دبی تهران را با قیمت مناسب خریداری کنید.

پالم جمیرا

پالم جمیرا بزرگترین دریاچه مصنوعی در جهان است. هر گردشگری در سفر به دبی قطعا باید پالم جمیرا را ببیند و از یکی از رستوران­ ها و کافه­ های فوق ­العاده آن بازدید کند. حتی بهتر از بازدیدی ازجزیره اقامت در یکی از هتل­های ۵ ستاره مانند «فرمونت پالم»، «آتلانتیس» یا «آنانتارا» است.

جاذبه­ های گردشگری دبی

بازار طلا و ادویه

بازار طلا و بازار ادویه حدود ۵ دقیقه با هم فاصله دارند. هر دو به شما نشان خواهند داد که دبی قبل از اینکه با آسمان ­خراش­ها و توریسم پر شود چگونه بوده است. بازارها در کنار «دبی کریک» واقع شده­اند، شما می ­توانید با یک تاکسی آبی سنتی به نام «ابرا» عبور کنید. بازدیدکنندگان از بازار ادویه می­توانند بهترین ادویه را در این منطقه پیدا کنند و در بازار طلافروشان جواهراتی را خواهید که دهان شما از زیبایی آنه باز می­ماند.

جاذبه­ های گردشگری دبی

 پارک­ها  و استراحتگاه­های دبی  

این پارک تفریحی هیجان ­انگیز یکی از جاذبه­ های گردشگری دبی که جدیدا افتتاح گردیده است و محل مناسبی برای خانواده ­ها می­باشد. پارک­ ها و استراحتگاه­ های دبی روی هم سه پارک «موشن گیت»، پارک­های «بالیوود» و«لگولند»  را به شما عرضه می­کند.بزرگسالان و کودکان می ­توانند بطور یکسان از سواری، رستوران، کنسرت و رویدادها لذت ببرند.

اسکی دبی

چه کسی می­داند که شما می­توانید در کویر اسکی کنید؟ پیست اسکی دبی یکی از محبوب­ترین جاذبه­ های گردشگری دبی است. نه تنها تجربه کامل اسکی و اسنوبرد را ارائه می­دهند بلکه شما می­توانی پنگوئن­ها را نیز ببینید. سراشیبی اسکی نیزدارای یک پارک یخی است که در آن سر خوردن روی یخ و جنگ­های برفی را تجربه می­کنید. تمام لباس­ها و تجهیزات در محل وجود دارند، بنابراین نیازی به نگرانی برای آوردن کت زمستانی به دبی نیست.

جاذبه­ های گردشگری دبی

بازار مادینت جمیره

یکی از پرطرفدارترین نقاط توریستی در دبی بازار «مدینت جمیره» است زیرا دارای فروشگاه­ های سنتی، مغازه­ های سوغات و غرفه­ های صنایع دستی است. این بازار به تقلید از بازارهای سنتی با جزییات چوبی و فضاهای بیرونی آن بازارها ساخته شده است. شاید یکی از بهترین جاذبه­ های گردشگری دبی «مدینت» نمای بیرونی «برج العرب» باشد. بازار پر است از رستوران­ ها خوب و کافه­ ها معروف برای شبگردی.  بلیط تهران دبی | بلیط دبی تهران

ابوظبی

مسجد بزرگ شیخ زاید

این مسجد نه تنها یکی از زیباترین جاذبه­ های گردشگری دبی بلکه امارات است. «مسجد بزرگ شیخ زاید»  یک پروژه دوره «شیخ زاید بن سلطان النحیان» بود که واقعا شاهکار معماری است. مسجد عمدتا از سنگ مرمر ساخته شده است و دیوارها با سنگ ­های رنگین تزیین شده ­اند. «مسجد بزرگ شیخ زاید» همچنین دارای بزرگترین فرش دست­بافت جهان ولوستر­های کریستال عظیم است.

جاذبه­ های گردشگری دبی

قصر امارات

 

«قصر امارات» مطمئنا لوکس­ترین جاذبه در کل امارات متحده عربی است. این هتل یکی از گرانترین هزینه­ های ساخت در جهان، ۳ میلیارد دلار را داشته است. برای امتحان کردن کاپاچینوی طلایی معروف آن، رزرو تنها در «لو کافه» انجام می­شود (بدون رزرو نمی توان به قصر وارد شد). بله کاپوچینوی این کافه منحصر به فرد و دارای طلای واقعی است.  مجله گردشگری دور و نزدیک

جاذبه­ های گردشگری دبی