پکن
امتیاز ما

پکن با لایه ­های پیچیده ­اش به طور همزمان هم مدرن است هم سنتی. این شهر الماس معماری و محل خلاق­ ترین ساختمان ­های جهان است. ترکیبی از کاخ­ های باشکوه امپریالیستی و معابد خیره کننده باستانی و انواع معماری که شما را شگفت زده خوهد کرد. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

بهترین هتل های پکن

هایت پارک پکن

هایت پارک مکان بسیار مناسبی برای مهمانان شرکتی است که باید به منطقه تجاری شهر دسترسی داشته باشند. این هتل در «چاویانگ» مشرف به تقاطع «گوامو» واقع شده است. نزدیک ترین مترو حدود ۵ دقیقه با هتل فاصله دارد. مهمانان می­ توانند از بین ۲۲۱ اتاق مدرن و ۲۵ سوئیت زیبا با حمام اختصاصی آبگرم و مبل راحتی یکی را انتخاب کنند. رستوران برای کباب در طبقه ۶۶ تجربه یک نهار عالی را برای شما فراهم می کند.

پکن

هتل سنت رجیس پکن

یکی از گران ترین هتل­ های پکن هتل «سنت رجیس» است. از سقف آن که با دست نقاشی شده تا اثاثیه و لوازم ابریشمی باعث شده است که هتل استاندارد بالایی داشته باشد. مهمانان سرویس یخچال فریزر ۲۴ ساعته و امکانات بسیاری است. سالن بدنسازی ۲۴ ساعته، آبگرم و استخر شنا از دیگر امکانات این هتل است. شما می ­توانید در هر یک از پنج رستوران هتل غذاهای آسیایی و غربی را سفارش دهید. این هتل در منطقه اداری-سیاسی «چانگ یانگ» قرار دارد. رزرو هتل پکن.

پکن

هتل رزوود پکن

یکی از زیباترین هتل ­های منطقه با رنگ قهوه ­ای گرم و ظروف چینی هتل «رزوود» است. هر یک از مبلمان و دکوراسیون به طور منحصر به فردی برای هتل طراحی شده است. کتاب­ ها و آثار هنری در اتاق­ ها و فضاهای عمومی به این هتل هویت می ­بخشد. مهمان­ نوازی از خصوصیات منحصر به فرد این هتل است. مهمانان می­ توانند از آبگرم، اتاق بخار و باشگاه بدنسازی استفاده کنند. محل هتل در «سی بی دی» این هتل را برای مهمانان تجاری ایده ­آل کرده است. اتاق­ های جنوبی به سمت بلندترین ساختمان پکن باز می ­شوند.

پکن

هتل پنینسولا پکن

در سال ۲۰۱۶، هتل پالاس سابق در پکن تغییرات زیادی را انجام داد و برای مدرن کردن هتل هزینه زیادی کرد و هتل به «هتل پنینسوال» یک مجتمع پنج ستاره تمام عیار تبدیل شد. یک آبگرم درجه یک که بر درمان ­های چینی تمرکز دارد، گالری هنری و مرکز خرید و امکانات عجیب و غریب دیگر در این هتل یافت می­ شود. این هتل دارای محیط داخلی فوق ­العاده از جنس سنگ مرمر، سقف های بلند و دیوارهای عاجدار است، که به هتل چهره­ای مدرن می دهد. تکنولوژی به وسیله تبلت­ هایی که استفاده از آنها بسیار آسان است، در سرتاسر هتل در دسترس است. مهمانان می ­توانند غذا را در رستوران چینی «هانگ تینگ» که بهترین غذاهای «کانتونی» را عرضه می کند، صرف کنند. هتل پنینسولا در منطقه خرید و کسب و کار «ونگ فوجینگ» واقع شده است. خرید بلیط هواپیما تهران پکن.

پکن

هتل شانگری لا پکن

اگر می ­خواهید از شلوغی شهر دور باشید این هتل مکان مناسبی برای شما است. هتل محیطی آرام دارد که به وسیله یک باغ ۳۰۰۰ متری احاطه شده است. محیط داخلی آن ترکیبی از دکوراسیون­ های جدید و قدیمی است. شما می­توانید از بین رستوران­ های مختلف برای صرف غذا یکی را انتخاب کنید. رستوران فرانسوی «اس تی ای وای»، رستوران شانگهای پالا با غذاهای چینی عالی و کافه «چا» برای صبحانه از جمله مکان ­هایی هستند که می توانید برای صرف غذا به آنجا بروید. یک تراس و کافه نیز برای استراحت در باغ وجود دارد. این هتل دارای دو ساختمان است یک ساختمان ۵۲۸ اتاق و دیگری ۱۴۲ اتاق دارد.

هتل کمپینسکی پکن

شعبه ­ی پکن «هتل کمپینسکی» در منطقه دیپلماتیک «چاویانگ» واقع شده است. این هتل دارای دکوراسیونی به سبک اروپایی- آسیایی است که چهره ­ای شیک و مدرن به آن داده است. با ۵۲۶ اتاق که شامل اتاق­ های خیلی لوکس، لوکس و اتاق­ های برتر می ­شوند، مهمانان دامنه انتخاب گسترده­ای دارند. «هتل کمپینسکی» به خاطر خدمات منحصر به فردش معروف است که پیشخدمت ۲۴ ساعته یکی از آنهاست. این هتل دارای امکانات کنفرانس مطبوعاتی است و به همین دلیل برای مهمانان شرکتی مناسب است. این هتل دارای ۷ رستواران است.

هتل دابلیو پکن چانگان

این هتل در نزدیکی «میدان تیانانمن» واقع شده است، اما مهمانان برای دسترسی به «سی بی دی» مجبور هستند که تاکسی بگیرند. طراحان هتل «دابلیو پکن» با رنگ­های آبی، صورتی و طلایی به هتل هویت بخشیده ­اند. بیرون هتل یک «دابلیو» غول پیکر نظرها را به خود جلب می­کند. این دارای هتل امکانات عالی از جمله استخر شنا، باشگاه تناسب اندام و آبگرم است. برای صرف غذا مهمانان می­توانند از میز­های آشپزخانه که در بوفه صبحانه و نهار سرو می­کند، استفاده کنند. مجله گردشگری دور و نزدیک