جاذبه های گردشگری پرتغال
امتیاز ما

آیا فقط یک هفته در پرتغال وقت دارید؟ توصیه ما را برای دیدن از جاذبه های گردشگری پرتغال را ببینید؛ اگر تنها یک هفته در پرتغال اقامت دارید پیشنهاد می کنیم از الگارو شروع کنید و به سمت شمال به «پورتو» بروید. اگرچه یک هفته زمان کوتاهی برای کاوش فرهنگ و یا رفتن به مکان­های بکر است، اما همین سفر یک هفته­ ای می ­تواند حس اولیه خوبی از این کشور فوق ­العاده به مسافران بدهد.­ آماده باشید زیرا یک سفر پرتکاپو در پیش دارید. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

جاذبه های گردشگری پرتغال ، الگارو

روزهای اول و دوم: الگارو

دو فرودگاه اصلی بین ­المللی در لیسبون و پورتو هستند، و سومی در «فارو» قرار دارد؛ اما توجه کنید که از یکی از دو فرودگاه اصلی وارد کشور شوید و سپس با یک پرواز داخلی به فارو بروید. برای رفتن به الگارو می­توانید از اتوبوس و قطار هم استفاده کنید، اما معمولا مسافران پرواز را ترجیح می­دهند تا سریع­تر به مقصد برسند چرا که پرواز از لیسبون حدود ۴۵ دقیقه طول می­کشد.

در الگارو کجا بریم؟

در الگارو ساحل همچون ستاره درخشان است. منطقه الگارو در کنار سواحل خیره کننده­ای کشیده شده است و بسیار زیباتر از آن است که واقعی باشد. «لاگوس»، «آلبوفرا»، «پورتیمائو»، و « تاویرا» از محبوب­ترین شهرهای ساحلی هستند که با سواحل دیدنی، غارهای ساحلی و صخره­های چندتایی شما را به تماشا دعوت می­کنند. ما پیشنهاد می­کنیم از «ساحل کامیلو»، «غار بناگیل»، «ساحل سه برادر» و فانوس دریایی در «منطقه پیداد» دیدن کنید.

جاذبه های گردشگری پرتغال الگارو

اجاره کردن ماشین ساده ­ترین راه برای رفتن از یک منطقه به جای دیگر است. برخی از گردشگران دوست دارند در آب شنا کنند، در حالی که دیگران ترجیح می­دهند از ساحل لذت ببرند. پیاده ­روی، گشت و گذار، آفتابگرفتن و قایقرانی تنها برخی از فعالیت­ هایی است که می­توانید در الگارو انجام دهید.یکی دیگر از الماس­های الگارو ، «تالاب ریا فورموسا» و جزایر آن است، که یک گنج طبیعی است و به عنوان یکی از هفت شگفتی طبیعی پرتغال شناخته شده است و در نزدیکی ساحل «فارو» قرار دارد.

جاذبه های گردشگری پرتغال الگارو

«ریا فورموسا»، بازدید از پرندگان یک ویژگی منحصر به فرد است. بیش از ۲۰۰ گونه پرنده اینجا وجود دارد. آیا خودتان را یک خبره در غذاهای دریایی می­دانید؟ روستاهای ماهیگیری پرتغال پر است از رستوران­ های عالی که ماهی­ ها و غذاهای تازه دریایی درمنوی روزانه آنها ارائه می ­شود. بهترین غذای دریایی که  الگارو ارائه می­شود غذای دریایی «کاتاپلانا» است: ترکیبی از ماهی پخته شده و حلزون صدفدار در یک دیگ سنتی قدیمی است.

جاذبه های گردشگری پرتغال ، لیسبون

روزهای سوم چهارم:  لیسبون، بلم و سینترا

جاذبه های گردشگری لیسبون

با اتومبیل یا قطار به شمال به شهر لیسبون پایتخت پر جنب و جوش و هنری پرتغال بروید. پس از رسیدن به لیسبون و امتحان کردن اولین «پاستا دا ناتا»، چند ساعت در خیابان «الفاما» پرسه بزنید. «الفاما» قدیمی­ ترین محله شهر و محل شنیدن موسیقی سنتی و شگفت ­انگیز پرتغالی «فادو» است. برای گرفتن عکس و دیدن چشم­انداز خیره کننده، سعی کنید از «قلعه سائو جرج» و محله­ های اطراف آن «میرادورو» دیدن کنید.  خرید بلیط هواپیما تهران لیسبون.

جاذبه های گردشگری لیسبون

بعد از ظهر در لیسبون زمان خوبی برای رفتن به «بلم» است، جایی که می ­توانید از ساختمان­ های باشکوه با اهمیت تاریخی دیدن کنید. «کلیسای جرونیموس»، «برج بلم» از مهمترین مکان­ های دیدنی «بلم» هستند که نباید از دست بدهید.

جاذبه های گردشگری لیسبون

بدون تردید، به «سینترا» باید یک روز کامل اختصاص دهید، بنابراین روز بعد از رسیدن به لیسبون از آن دیدن کنید. ساده­ ترین راه برای رسیدن به «سینترا» قطار است. بهتر است با برنامه از «سینترا» دیدن کنید و بدانید کدام قلعه­ ها و قصرها می خواهید ببینید. خرید بلیط هواپیما تهران لیسبون

 

جاذبه های گردشگری پرتغال ، پورتو

جاذبه های گردشگری پورتو

روز پنجم: کویمبرا یا آویورو

راه خود را به سمت پورتو ادامه دهید، اما زمان کافی برای یک توقف بگذارید. دو مکان عالی برای انتخاب وجود دارد، شهر تاریخی «کویمبرا» که در کنار رودخانه، در مرکز پرتغال قرار دارد و محل قرار گرفتن قدیمی ­ترین دانشگاه کشور و پایتخت هنر مدرن است، و «آویورو» یک شهر رمانتیک که به آن «ونیز پرتغال» نیز می­گویند.

جاذبه های گردشگری پورتو

روزهای ششم وهفتم: پورتو

در نهایت سفر خود را در شهر قدیمی پورتو، خانه «کوراسان­» های خوشمزه، بمب­ های کالری «فرانسسینا»، «وینو ورد» ترد و خوشمزه، و مکان­ های شگفت­ انگیزی که به شهر شخصیت خاص خودش را می­دهد. بروید و طی یک هفته که در پرتغال اقامت دارید سفری به یاد ماندنی و بسیار عالی را بگذرانید.

جاذبه های گردشگری پورتو

در  مجله گردشگری دور و نزدیک می توانید راهکارهای سفر را به خوبی بدانید. پس با ما همراه باشید.