امتیاز ما

موزه لودویگ کلن

مکان های دیدنی کلن از بهترین جاذبه های کلن به شمار می روند. این شهر دارای جاذبه های توریستی و گردشگری زیادی است. هرچند کلن در جنگ جهانی دوم متحمل آسیب های زیادی شد و بسیاری  از مکان های دیدنی کلن تخریب شدند اما باز هم دارای جاذبه های زیادی است. شهر کلن با جاذبه های تاریخی و گردشگری زیادی که دارد یکی از پربازدیدترین شهرهای آلمان است. با ما همراه باشید تا شما را با دیدنی های کلن آشنا کنیم.بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

یکی از جذاب ترین و معروف ترین مکان های دیدنی کلن موزه لودویگ این شهر است. هدف ساخت این موزه حراست از ۳۵۰ قطعه هنری بود که حاصل کار هنرمندی به نام  پیتر لودویگ می باشد. پیترلودویگ قطعاتش را به این شهر هدیه کرده بود. شما در این موزه می توانید در کنار آثار هنری گذشته به مشاهده آثار کلاسیک و جدید هنرمندان حال حاضر هم بپردازید.

‏‏کلیسای بزرگ سنت مارتین کلن

یکی دیگر از مکان های دیدنی کلن کلیسای بزرگ سنت مارتین است. این کلیسا شامل یک برج بزرگ می باشد و نکته ای که قابل توجه است این است که در بالای این برج هیچ صلیبی وجود ندارد. این بنا در جنگ جهانی آسیب های زیادی دید اما باز هم به عنوان یک کلیسای بزرگ برقرار است و توریست های زیادی همواره از این جاذبه دیدن می کنند.

موزه رومانو- ژرمانی کلن

موزه رومانو-ژرمانی از دیگر مناطق دیدنی کلن است که از جاذبه های اصلی این شهر به حساب می آید. این موزه ظاهری مدرن دارد اما داخل آن شامل تجهیزات و وسایل رومیان است. شما با دیدن این موزه در واقع از یک سایت باستان شناسی دیدن کرده اید.

تله کابین کلن

تله کابین کلن یکی دیگر بهترین و جذاب ترین مکان های دیدنی کلن است. این تله کابین یکی از زیباترین تله کابین های دنیا است که بین باغ وحش و باغ گیاهشناسی شهر اتصال ایجاد می کند. تله کابین کلن از سال ۱۹۵۷ فعالیت خود را شروع کرد که در اوایل فقط سفری کوتاه بر روی رودخانه انجام می داد اما بعدها مسیر خود را طولانی تر کرد. مسافران این تله کابین شاهد طبیعتی چشم نواز در مسیر خود خواهند بود.

سالن شهر کلن

یکی از مهم ترین مکان های دیدنی کلن سالن شهر کلن است که از جاذبه های این شهر به شمار می رود. سالن شهر کلن در مرکز شهر قدیمی کلن واقع شده است و دارای کهنه ترین ساختمان در شهر کلن و در آلمان است. زیبایی این سالن توجه هر کسی را به خود جلب می کند زیرا برج این ساختمان با تعداد بیش از ۱۰۰ مجسمه تزئین شده است. ساخت این سالن از سال ۱۴۰۷ شروع شده و نزدیک به یک قرن است که از قدمت آن می گذرد بنابراین این سالن هم در زمان قدیم و هم در زمان حال حاضر بلندترین ساختمان شهر کلن به شمار می رفته است. این ساختمان هم مانند سایر ساختمان های شهر کلن در جنگ جهانی دوم دستخوش صدماتی شد که البته برخی از قسمت های آن بازسازی شدند و برخی دیگر هم کلا از نو ساخته شدند.

اینها فقط برخی مکان های دیدنی کلن بود مسلما این شهر مکان های دیدنی دیگری نیز دارد که بازدید از آنها به هرکسی توصیه می شود. اگر قصد بازدید از مکان های دیدنی کلن را دارید ابتدا جاذبه های آن را بشناسید سپس اقدام کنید.

مجله گردشگری دور و نزدیک